Rare manier van bepalen inruil prijs

Ik was opzoek naar een Daihatsu move. Auto Oomen en een andere Daihatsu dealer hadden er 1 staan. De move bij Auto Oomen had gezien de km stand mijn voorkeur. Prijs verschil was 1500 euro opzich geen probleem. Eerst naar de Daihatsu dealer gereden, bleek de move net verkocht te zijn. Echter hadden ook een Daihatsu cuore uit 2008 staat voor de zelfde prijs als de move bij auto Oomen en met meer opties als auto Oomen. Het inruil bod op mijn Suzuki Alto automaat uit 1999 met 6500 km en nieuwe apk was 1000 euro. Prima inruil voorstel. Mijn voorkeur was echter nog steeds de move bij auto Oomen. Daar na toe gereden en een proef rit gemaakt. Prima auto netjes van binnen en van buiten. Ik was er voor mezelf al uit. Dit moet hem worden. Met het inruil voorstel van 1000 in gedachten van het andere autobedrijf gaan we aan tafel zitten. Ofde Suzuki niet bekeken hoefde te worden kreeg ik te horen dat het niet nodig was...okeeee???? Doet de beste man een bod van 140 euro. Ik geloofde eerst niet ik op het papier las..het klopte toch.. Na protest van mij wilde hij tot 400 euro gaan. Ik ga aan dat ik dan de auto dan zelf eerste wilde verkopen. Dit kan de verkoper mij niet echt in dank af. Komt hij met een soort vangnet idee..wat opzich niet slecht was, als ik de auto maar direct mee nam. Opdat moment was ik er al klaar mee. Even met het thuis front gebeld en de onderhandelingen afgebroken. Maar het andere autobedrijf gereden en de Daihatsu cuore gekocht. De Suzuki staat daar nu te koop voor 1350 euro. Ik weet dat een autobedrijf gaan ook winst moet maken, heb ik ook geen probleem. Dit verschil was te groot en de manier van zaken doen niet correct.. vind ik tenminste. Verder de move een prima auto bij auto Oomen. Heb je geen inruil...is het zeker een auto om te overwegen.

• Service N.v.t.
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Veel onderhoudskennis van alle type automerken

Ik kom hier en mijn gezinsleden al jaren voor onderhoud aan verschillen automerken. De monteur zijn uiterst kundig. Ook eigenaar Johan Oomen weet met de hedendaagse techniek mee te komen om uit te lezen wat het euvel aan bijvoorbeeld de motor is. Als er iets aan de hand is met de auto en je laat dit de garage weten is het altijd zo dat gezegd wordt, "kom maar langs, dan kijken we er naar!" Het wordt dan ook gelijk als het mogelijk is opgelost. Top service!

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Dit is een zeer goed bedrijf . Vriendelijke ontvangst en na proefrit goed gesprek met duidelijke afspraken. Aflevering van de auto zeer goed en alles netjes gedaan aan de auto wat was afgesproken. Dit is een vakgarage waar de mensen hun vak zeer goed verstaan.

Zeer goed Vakgarage!

Prima ervaringen met Auto Oomen. Jaar geleden voertuig gekocht. Tussentijds defect in radio/navigatie. Werd direct verholpen. Fijne verkoop, zeer betrouwbaar. Hopelijk kunnen we hier ook slagen bij een volgende aankoop. Op dit moment super blij met onze auto.

Auto oomen via internet gevonden. Met Gezin richting Bavel . Daar aangekomen hartelijk onvangen ondanks drukte mochten meteen proef rijden met de auto. Terug gekomen van proefrijden auto gekocht week later opgehaald . Heel netjes afgeleverd. Echt top.

Auto gekocht bij Garage Oomen. Had via autotrack een mooie ford fiesta gezien, bij garage Oomen. Ben daar gaan kijken en werd supervriendelijk te woord gestaan. Men neemt alle tijd voor je. Proefrit met auto gemaakt, en de Ford gekocht. Alle lof voor dit bedrijf.

Sinds 2007 met mijn auto naar valkgarage Oomen in Bavel. mijn auto altijd tip top onderhouden en sturen je niet met een kluitje in het riet. dit jaar 2017 had mijn oude auto 340.000 km erop zitten. toen ik aangaf dat ik een andere auto wilde heeft de verkoper mij gewaarschuwd dat de dagwaarde niet geweldig zou zijn. Toch een andere auto gekocht Ford focus prachtige auto loopt als een trein, niet van nieuw te onderscheiden.

Vorige week heb ik hier een mooie Ford Focus occasion gekocht. Ik zag een advertentie op internet en nam telefonisch contact op. Na het maken van een afspraak ben ik ter plaatse netjes en deskundig te woord gestaan. Er zat totaal geen druk op en de verkoper hield ook geen mooi-weer praatjes. Een uitgebreide proefrit was geen enkel probleem. Toen ik de auto reed, was ik gelijk verkocht. Bij het sluiten van de deal werd er gewoon eerlijk verteld wat er wel en niet mogelijk was qua onderhandelingsruimte. Hier werd ook serieus en netjes geluisterd naar mijn voorstel. Uiteindelijk voor een mooie prijs de deal gesloten. Ik rij met veel plezier in de Focus, wat een fantastische auto is het. Voor mijn volgende aankoop ga ik zeker eerst hier kijken. Bedankt voor de nette afhandeling en mij zien jullie zeker terug!

Auto gevonden via internet! Auto Oomen voor mij geheel onbekend! Maar indruk is correct en eerlijk. Wat ik super wardeerde is dat ze niet van die opdringerende auto verkopers zijn!! Proef ronde rijden en je kom terug en geven de tijd om de auto van binnen en van buiten te bekijken zonder dat ze zich er mee bemoeien.... super!! Ik heb de auto vandaag opgehaald, is netjes afgeleverd!!! Ik zou hier zeker bij een volgende aanschaf eerst kijken wat ze hebben staan!!

2 sterren: slechter dan verwacht

Met garantie is het handig als je op niet te grote afstand woont!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Erg panische man, bij bezichtigen van de auto nam dhr telkens de sleutels mee. Ook was het niet mogelijk om over het bedrag voor de auto over te boeken maar moest er perse gepint worden. In mijn geval ging het om bijna 15.000 euro. Kortom iritant dat dan eerst het pin limiet verhoogd moest worden etc. Verder had het bedrijf mij niet op de hoogte gesteld van een terugroepactie van de dealer. Er is dan een mankement aan de auto. Dit kan gratis verholpen worden door de dealer. Jammer dat ze klant hiermee opzadelen en dit niet op voorhand hebben laten verhelpen. Verder erg stug in de onderhandeling. Niet het klant is koning concept wat je verwacht bij de aanschaf van een auto in deze prijscategorie. Echter heb ik de auto nu ca. 8 maanden en rijdt deze nog probleemloos. bij de proefrit had ik wel een monteur meegenomen die de auto even heeft gechecked. Wellicht een aanrader bij dit bedrijf.

prima service, kosteloos remblok en lamp vervangen. Chapeau

Afgelopen december een auto gekocht. Ford Fiesta van bijna 13 jaar oud. Netjes 3 maanden garantie gekregen. Na 2 weken kwam er een gebrek naar boven. Zonder problemen gebruik kunnen maken van de garantie. Helaas was het probleem hiermee niet verholpen (buiten schuld garage Oomen). Auto is hierna nog 2x terug gemoeten naar de garage om tot de definitieve oplossing te komen. Dit alles zonder gedoe. De laatste keer is de auto zelfs opgehaald en teruggebracht. Uiteindelijk is de garantie zelfs verlengd. Het is nooit leuk wanneer een probleem optreed bij een auto. Ook niet als het een wat ouder boodschappenwagentje is. De manier van oplossen en meedenken verdient echt een 10!

Ben er al ca. 3 jaar klant na aankoop van een auto. Daarna elders een auto gekocht maar onderhoud bij autobedrijf gehouden vanwege de goede prijs/kwaliteitsverhouding. Vandaag auto voor onderzoek van een storing geweest . Zij hebben dit niet kunnen vinden en mij door verwezen naar een dealer. Ik stel dit zeer op prijs dat ze weten waar de grenzen van het mogelijke liggen. Hierbij dan ook nog de kanttekening dat ze niets in rekening hebben gebracht. In 1 woord super.

Uitstekende ervaring met auto Oomen. Er is een prima reparatie uitgevoerd conform afspraak en begroting. Op afgesproken dag gereed. Zeker aan te bevelen. Wij zullen in de toekomst zeker gebruik maken van de diensten voor onderhoud/reparatie. Terecht een Vakgarage.

Na 60 km onderweg (van de 1200) , lekke band.... Na 20 minuten (met koffie :-) konden we onze weg vervolgen met een vakkundig gecontroleerde en gerepareerde band. Zo gingen we toch nog met een goed gevoel op vakantie!!!

Inmiddels drie gebruikte personenauto\'s gekocht. Perfect geholpen. Inmiddels ook klant voor onderhoud van mijn auto. Klantvriendelijk en correcte behandeling.

Super service!!! Tot 2x toe naar de parkeerplaats gekomen waar er een thuiskomer op m\'n auto gelegd moest worden. En dit allemaal kosteloos... Ik ben veilig thuis gekomen!

08-2014 een bmw gekocht en inmiddels weer bijna 20000 km naar volle tevredenheid gereden. Over ander half jaar zeker weer langs oomen voor een andere!

ik heb in december 2014 een prachtige BMW gekocht bij dit bedrijf. helaas is na 6 weken een bijna onoplosbare storing opgetreden. Direct na de melding van dit probleem heeft de verkoper gereageerd, de auto is opgehaald en na controle kwam men tot de conclusie dat na een eventuele reparatie waarschijnlijk toch in de toekomst problemen zouden kunnen ontstaan. Ondanks dat Oomen hiertoe niet verplicht was is de gehele transactie teruggedraaid, de garage heeft de kapotte auto terug genomen en mij de gehele aankoopsom terugbetaald.

• Deskundigheid N.v.t.

Zeer goede ervaringen mee, heb een auto gekocht te weten een Kia Rio uit 2002, helaas had ik een klein pechgevalletje hiermee, Auto Oomen heeft dit geweldig opgelost en ook nog eens de kosten op zich genomen terwijl ik aanvankelijk hierop geen garantie had bijgekocht. Zeker een adres waar ik in de toekomst wederom weer een auto zou kopen en raad dan ook iedereen aan om bij Auto Oomen eens een kijkje te gaan nemen.

Inmiddels 6 jaar een tevreden klant. Kort geleden voor mijn vrouw een andere auto gekocht,zelf in de afgelopen jaren reeds twee maal een aankoop gedaan. De service is perfekt en zeer klantvriendelijk.!!!! Zelfs op vakantie in Italie met wat problemen nog alle moeite gedaan om te helpen.