Super service!!! Tot 2x toe naar de parkeerplaats gekomen waar er een thuiskomer op m\'n auto gelegd moest worden. En dit allemaal kosteloos... Ik ben veilig thuis gekomen!

08-2014 een bmw gekocht en inmiddels weer bijna 20000 km naar volle tevredenheid gereden. Over ander half jaar zeker weer langs oomen voor een andere!

ik heb in december 2014 een prachtige BMW gekocht bij dit bedrijf. helaas is na 6 weken een bijna onoplosbare storing opgetreden. Direct na de melding van dit probleem heeft de verkoper gereageerd, de auto is opgehaald en na controle kwam men tot de conclusie dat na een eventuele reparatie waarschijnlijk toch in de toekomst problemen zouden kunnen ontstaan. Ondanks dat Oomen hiertoe niet verplicht was is de gehele transactie teruggedraaid, de garage heeft de kapotte auto terug genomen en mij de gehele aankoopsom terugbetaald.

• Deskundigheid N.v.t.

Zeer goede ervaringen mee, heb een auto gekocht te weten een Kia Rio uit 2002, helaas had ik een klein pechgevalletje hiermee, Auto Oomen heeft dit geweldig opgelost en ook nog eens de kosten op zich genomen terwijl ik aanvankelijk hierop geen garantie had bijgekocht. Zeker een adres waar ik in de toekomst wederom weer een auto zou kopen en raad dan ook iedereen aan om bij Auto Oomen eens een kijkje te gaan nemen.

Inmiddels 6 jaar een tevreden klant. Kort geleden voor mijn vrouw een andere auto gekocht,zelf in de afgelopen jaren reeds twee maal een aankoop gedaan. De service is perfekt en zeer klantvriendelijk.!!!! Zelfs op vakantie in Italie met wat problemen nog alle moeite gedaan om te helpen.

Vriendelijk welkom met koffie en persoonlijke aandacht, anders dan bij sommige grote merkdealers. Goede inruilprijs. Wij werden \"gewoon\" leuk geholpen door dhr. van Lier. In de toekomst zeker(bij de juiste gezochte auto) terug naar Bavel

• Service N.v.t.

Openhartig welkom met koffie. Geen opdringerigheid. Prima inruilprijs voor de auto gekregen. Zelf thuis gekeken wat de marktwaarde is, en hier kwamen we mooi op uit. Aankoop van een tweedehandsauto. Zonder problemen een proefrit mogen maken. (Fijn dat alle auto\'s rijdbaar zijn; je ziet wel eens andere showrooms...) Nette prijs kunnen maken naar ieders tevredenheid. Aflevering volgens afspraak.

Ik ben zeer tevreden over jullie werkzaamheden, met name de juiste diagnose met vervolgens een acurate kostenberekening en de daarna geleverde service is uitstekend.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

ZEER SLECHT

Na een hartelijke ontvangst door de heer van Lier proefrit gemaakt en de auto uitgebreid bekeken. Bij een 2de kop koffie ruim de tijd kunnen nemen om de inruil en aflevering te bespreken. Wellicht niet de goedkoopste maar de presentatie van de auto\'s in de showroom straalt kwaliteit uit. Kortom een garage waar kwaliteit en klantvriendelijkheid de norm is en de after sales ( garantie ) zal ook wel in orde zijn .

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

+ Ruim auto aanbod, veel keuze + Historie van auto\'s aanwezig en die staat ook vermeld op de site middels foto\'s. + Nette zaak + Beleefde ontvangst, ondanks onderbezetting + Auto wordt (volgens verkoper) inclusief servicebeurt afgeleverd - Eigenaar kan discrepantie in KM standen tussen onderhoudsgegevens Leasebedrijf (vorige eigenaar) en de NAP gegevens niet verklaren - Geeft buitenproportioneel te weinig terug voor inruil auto. scheelt duizenden euro\'s met andere bedrijven die vergelijkbare auto aanbieden in iets lagere prijsklasse. - Onderhandelen over prijs is onmogelijk - Bij aankoop zonder inruil worden alleen de afleverkosten in mindering gebracht (gaat dan om €395) - Vraagprijs is vergelijkbaar met dealervraagprijzen, dealer geeft echter 2 jaar garantie, AutoOomen slechts 6 maanden Bovaggarantie

SUPER! Staan altijd voor je klaar. Servicegericht-behulpzaam-goed advies.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

slecht

Twee jaren geleden een geweldig mooie en technisch perfecte Saab cabrio 9.3 gekocht. We waren direct enthousiast over de benadering van de verkoper. De naar ons idee eerlijke en rustige manier van werken, gaf ons direct een vertrouwd gevoel. We zijn net terug van opnieuw een lange rit door een aantal Europese landen. Het was ook nu weer een genot om in te rijden. Jammer dat ik deze pagina nu pas vond (ligt aan mij hoor). We wonen een eind uit de buurt van de garage maar er is geen haar op ons hoofd dat er aan denkt om de auto ergens anders in onderhoud te geven. En voor ons staat vrijwel vast dat de volgende auto weer bij Auto Oomen zal worden aangeschaft. We vinden Auto Oomen een voorbeeld voor de garage/autoverkoop wereld.

Keurige garage waar afspraken gewoon nog afspraken zijn. Erg prettig geholpen leuke en vooral technisch zeer goed onderhouden auto gekocht Dank voor goede zorgen.

Al 5 jaar een zeer tevreden klant, inmiddels 2 auto,s gekocht. Ook voor reparatie neem ik de moeite om naar Bavel te rijden

Heb vandaag mijn tweede auto bij AutoOomen gekocht. Het is heel plezierig zaken doen met dit bedrijf. Je wordt, mede door de kleinschaligheid, als klant nog echt \'als koning\' gezien en je bent dus beslist geen nummer. Ik voel me erg thuis bij dit bedrijf. De geboden service, ook bij onderhoud, is fantastisch. De onderhoudstarieven zijn uitermate concurrerend.

Goed kunnen onderhandelen, na drie maanden defecte airco. Deze werd gelijk gratis vervangen. Ik kan dit bdrijf bij iedereen aanbevelen.

Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop dhr. van Lier de afhandeling heeft gedaan van de verkoop van onze auto\'s en de manier waarop hij meedacht met de aankoop van onze nieuwe auto. Een zeer professionele, realistische en een prettige verkoper om zaken mee te doen!!

Via internet een mooie Mazda 6 gevonden bij auto Oomen. Aangezien wij uit de kop van Noord-Holland komen en het dus een stukje rijden is gebeld met de vraag of ze de auto vast wilden houden tot de volgende dag zodat we konden komen kijken. Dit was geen enkel probleem. Bij aankomst de volgende middag eerst even een heerlijk kopje koffie gedronken en daarna proef rijden met de auto. Mijn ervaring in Noord-Holland is dat een verkoper je graag binnen een klein kwartier weer terug ziet, bij Auto Oomen wordt juist geadviseerd zo veel mogelijk te testen, van snleweg tot binnendoor wegen. Ruim drie kwartier verder met een tevreden gevoel weer terug en de koop gesloten. Geen ouderwetse koehandel maar gewoon snel een eerlijke nette prijs zodat de deal snel rond was. Ik heb de service zo hoog beoordeeld door het hartelijke onthaal en het advies goed proef te rijden. Over nazorg kan ik nog niks zeggen maar ik geloof dat dat ook vast dik in orde zal zijn

Een Mercedes A klasse gekocht. De veelgezochte krent uit de pap hier gevonden. Duidelijke historie, lage km.-stand, goed onderhouden auto. Wij zijn er heel blij mee. Ook de correcte en duidelijke wijze van onderhandelen met de heer Lier was prettig.

De heer Van Lier wil eerlijk zaken doen. Na de koop bood hij nog extra service van de zaak aan. Ben er blij mee.