Zeker geen vakbedrijf

Tijdens het kopen van een Nissan Almera bijna geen uitleg over de auto gehad. Totaal niet vakkundig in hun doen en laten. Als verkoper moet je de punten wat niet goed of kapot is aan een auto kunnen benoemen tijdens de verkoop. Wat wij nu hebben gehad voelt als een soort oplichting gezien er erg veel punten zijn verzwegen voor ons! Hierdoor hebben wij een auto gekocht die nog een keer voor meer dan 1000€ op zijn kop krijgt. Terwijl de auto al 2499€ kost. Dit is absoluut geen vakkundige bedrijf en zeker geen service. Gezien wij hierdoor contact proberen te leggen met het bedrijf worden wij compleet genegeerd en afgewimpeld. Niet erg professioneel als je het mij vraagt. Ik zou daarom ook niemand deze garage aanbevelen voor het kopen van een auto.

• Showroom
  • Locatie