ik heb een tweedehands auto bij jullie gekocht. de onderhandelingen en afronding verliepen prettig. ook de uiteindelijke prijs was naar tevredenheid en de service prima.

Een goede kennis van me is al jaren klant bij van de Zande. Ik had de koppeling kapot en bij Peugeot Nefkens was geen tijd. Gelukkig kon ik direct terecht bij van de Zande. Meevaller was dat de reparatie ook nog eens goedkoper werd uitgevoerd.

Ik ben erg tevreden. De e-mails met mijn vragen werden vlot beantwoord en het gesprek met de verkoper verliep soepel. Ik kon ook direct een proefrit maken ondanks dat de auto in de showroom stond.

In oktober heb ik een Suzuki Alto gekocht van 15 jaar oud. Ondanks de leeftijd was de auto gepoetst en stond in de showroom te blinken. Ik werd prettig geholpen door de verkoper en de auto werd feestelijk afgeleverd onder een doek.

Molenmakershoek 25

7328 JK Apeldoorn