Onlangs een VW Golf gekocht, de auto was te zien op internet en zodoende ben ik na gaan kijken. Internet gaf een duidelijk beeld van de auto en er bleken geen verborgen gebreken. De verkoper stond mij keurig te woord en ik kon zonder probleem een proefrit maken. De auto is afgeleverd zoals we dat besproken hebben inclusief een afleverbeurt en APK. Ik kan niet niet anders zeggen dan dat het allemaal heel plezierig ging. Dit autobedrijf heeft op mij een hele goede indruk gemaakt. Gr.

Zeer prettig geholpen bij zowel bij de aanschaf als bij de aftersale. Netjes afgeleverd en een technisch mankement kosteloos verholpen. Gratis leenauto tijdens reparatie en auto nog gewassen ook!

Zeer prettig en persoonlijk geholpen door Dennis. Ik vond het erg leuk om bij Dennis het enthousiasme te merken om naar de 2e hands auto te zoeken die ik graag wilde. Samen hebben we gekeken naar mijn wensen en mogelijkheden waardoor nu een jongsdroom is vervult.

Goed deskundig en transparant!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb hier een tweedehands auto gekocht:zag er prima uit,reed goed tijdens proefrit. Na het tekenen van het koopcontract en voor de daadwerkelijke aflevering,werd mijn argwaan gewekt omdat de verkoper onder de afspraak,nl een nieuwere uitlaat onder de auto te zetten,uit probeerde te komen.Na protest van mijn kant is dit uiteindelijk toch gebeurd. Tijdens een ANWB totaalkeuring,een dag nadat ik de auto opgehaald had,bleek dat de uitlaat uiteindelijk op 3 punten niet goed bevestigd is en lekt.Ook kwamen er verborgen mankementen aan remmen,lichten en wielen aan het lichten had de auto door deze garage niet APK zonder meer goedgekeurd mogen worden. Op een mail over deze bevindingen heb ik geen reactie gekregen.

Inmiddels is alles naar tevredenheid en in samenspraak met mevrouw hersteld.

Heel erg goed geholpen bij de aanschaf van een Volvo 740, prettige medewerkers met kennis van zaken. Zeker een aanrader!!

Net bedrijf, klantvriendelijk en goede service! Zeker een aanrader....

Ja, goede service bestaat zeker nog. Een uitstekende ervaring met de APK keuring van een bijzondere auto(TVR) en een bijzonder bedrijf. Meedenken van de aanwezige mensen en zelf de persoon van de receptie kwam even assisteren. De auto is erg laag maar met creatief denken en aanwijzingen is alles tot een goed einde gekomen. Hartelijk dank en zeker een reden om terug te komen.

Zeer net autobedrijf! Bij de aanschaf van mijn Volvo V70, werd ik zeer vakkundig geholpen!, kreeg alle tijd voor een proefrit(met voldoende benzine.) En kreeg een zeer schappelijke prijs voor mijn in te ruilen auto. Afspraken met Dennis waren duidelijk en de communicatie via mail en telefoon buitengewoon goed!

Ik (klant) ging met een beter gevoel weg alwaar ik mee kwam. M.a.w. Uitstekend werk geleverd voor een goede prijs.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Auto gebracht voor een beurt. Vooraf prijsopgave gehad en daar hebben ze zich prima aangehouden. Voor de bijkomende kosten (interieurfilter en een lampje) ben ik opgebeld en ook hiervoor hebben ze eerst een offerte uitgebracht. Ivm de regen heb ik de leenfiets laten staan en heeft een medewerker van Van der Zande me thuis gebracht en ook weer opgehaald. Prima service!

Echt een top Fiat Panda gekocht.Bij aankomst was de auto precies zoals deze beschreneven was in de advertentie, en zelfs nog mooier dan op de foto\'s!! Na een proefrit en een gellig kopje koffie waren we het ook snel over de prijs eens! Ik kom hier zeker terug voor het onderhoud aan mijn Panda.

4 weken geleden hier binnen gelopen, ik was namelijk op zoek naar een echte Youngtimer. Aangezien ze bij van der Zande een zeer gevarieerd aanbod in de door mij gezochte auto\'s hadden, leek het mij de moeite waard er een kijkje te nemen. Ik raakte met de eigenaar aan de praat over het verhaal van de Youngtimers. Al gouw had ik het gevoel dat ik niet met een autohandelaar, maar met een enthousiaste liefhebber van de Youngtimers te maken had. Hij vertelde dat alles in eigen beheer gebeurde, van de inkoop het transport tot het technische en optisch klaar maken aan toe. Inmiddels rijd ik nu 1 weken in mijn Volvo V70 TDI automaat uit 1998 met aantoonbaar slechts 105.000 km. De auto was op het moment van aankoop net binnen, dus ongepoetst en nog zonder kenteken. Mij werd verzekerd dat de auto zowel technisch als optisch in showroom staat zou worden gebracht. En ik moet toegeven, in een woord geweldig!! De auto rijdt en ziet er uit als een nieuwe!

2 sterren: slechter dan verwacht

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

keurig bedrijf nette mensen duidelijke afspraken aangenaam verast aangezien de reputatie van apeldoornse autobedrijven

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

2 sterren: slechter dan verwacht

Een afspraak maken voor een proefrit (nota bene op aandringen van Van der Zande) en bij aankomst te horen krijgen dat de occasion 10 minuten geleden verkocht is aan toevallige passanten, dat lijkt natuurlijk helemaal nergens op. En vervolgens de teleurgestelde/verbolgen klanten staandebeens het aangeboden kopje koffie op te laten drinken evenmin. Zo doe je geen zaken, Van der Zande.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zeer klant vriedelijk ze doen niet moeiljk al kom je rond sluitingstijd. dan nemen ze toch de tijd voor je.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

BETROUWBAAR