Ja, goede service bestaat zeker nog. Een uitstekende ervaring met de APK keuring van een bijzondere auto(TVR) en een bijzonder bedrijf. Meedenken van de aanwezige mensen en zelf de persoon van de receptie kwam even assisteren. De auto is erg laag maar met creatief denken en aanwijzingen is alles tot een goed einde gekomen. Hartelijk dank en zeker een reden om terug te komen.

Zeer net autobedrijf! Bij de aanschaf van mijn Volvo V70, werd ik zeer vakkundig geholpen!, kreeg alle tijd voor een proefrit(met voldoende benzine.) En kreeg een zeer schappelijke prijs voor mijn in te ruilen auto. Afspraken met Dennis waren duidelijk en de communicatie via mail en telefoon buitengewoon goed!

Ik (klant) ging met een beter gevoel weg alwaar ik mee kwam. M.a.w. Uitstekend werk geleverd voor een goede prijs.

Auto gebracht voor een beurt. Vooraf prijsopgave gehad en daar hebben ze zich prima aangehouden. Voor de bijkomende kosten (interieurfilter en een lampje) ben ik opgebeld en ook hiervoor hebben ze eerst een offerte uitgebracht. Ivm de regen heb ik de leenfiets laten staan en heeft een medewerker van Van der Zande me thuis gebracht en ook weer opgehaald. Prima service!

Echt een top Fiat Panda gekocht.Bij aankomst was de auto precies zoals deze beschreneven was in de advertentie, en zelfs nog mooier dan op de foto\'s!! Na een proefrit en een gellig kopje koffie waren we het ook snel over de prijs eens! Ik kom hier zeker terug voor het onderhoud aan mijn Panda.

4 weken geleden hier binnen gelopen, ik was namelijk op zoek naar een echte Youngtimer. Aangezien ze bij van der Zande een zeer gevarieerd aanbod in de door mij gezochte auto\'s hadden, leek het mij de moeite waard er een kijkje te nemen. Ik raakte met de eigenaar aan de praat over het verhaal van de Youngtimers. Al gouw had ik het gevoel dat ik niet met een autohandelaar, maar met een enthousiaste liefhebber van de Youngtimers te maken had. Hij vertelde dat alles in eigen beheer gebeurde, van de inkoop het transport tot het technische en optisch klaar maken aan toe. Inmiddels rijd ik nu 1 weken in mijn Volvo V70 TDI automaat uit 1998 met aantoonbaar slechts 105.000 km. De auto was op het moment van aankoop net binnen, dus ongepoetst en nog zonder kenteken. Mij werd verzekerd dat de auto zowel technisch als optisch in showroom staat zou worden gebracht. En ik moet toegeven, in een woord geweldig!! De auto rijdt en ziet er uit als een nieuwe!

2 sterren: slechter dan verwacht

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

keurig bedrijf nette mensen duidelijke afspraken aangenaam verast aangezien de reputatie van apeldoornse autobedrijven

2 sterren: slechter dan verwacht

Een afspraak maken voor een proefrit (nota bene op aandringen van Van der Zande) en bij aankomst te horen krijgen dat de occasion 10 minuten geleden verkocht is aan toevallige passanten, dat lijkt natuurlijk helemaal nergens op. En vervolgens de teleurgestelde/verbolgen klanten staandebeens het aangeboden kopje koffie op te laten drinken evenmin. Zo doe je geen zaken, Van der Zande.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zeer klant vriedelijk ze doen niet moeiljk al kom je rond sluitingstijd. dan nemen ze toch de tijd voor je.

BETROUWBAAR

ik heb een tweedehands auto bij jullie gekocht. de onderhandelingen en afronding verliepen prettig. ook de uiteindelijke prijs was naar tevredenheid en de service prima.

Een goede kennis van me is al jaren klant bij van de Zande. Ik had de koppeling kapot en bij Peugeot Nefkens was geen tijd. Gelukkig kon ik direct terecht bij van de Zande. Meevaller was dat de reparatie ook nog eens goedkoper werd uitgevoerd.

Ik ben erg tevreden. De e-mails met mijn vragen werden vlot beantwoord en het gesprek met de verkoper verliep soepel. Ik kon ook direct een proefrit maken ondanks dat de auto in de showroom stond.

In oktober heb ik een Suzuki Alto gekocht van 15 jaar oud. Ondanks de leeftijd was de auto gepoetst en stond in de showroom te blinken. Ik werd prettig geholpen door de verkoper en de auto werd feestelijk afgeleverd onder een doek.