Onze ervaring bij Van der Zande is dat je er als klant goed word geholpen.Hebben begin maart 2017 een mooie citroen gekocht en deze werd keurig afgeleverd.Sinds een aantal maanden gereden te hebben bevalt hij ons prima.Aan te geven dat service bij dit bedrijf top is.Eerst volgende wagen zou ook weer bij dit bedrij zijn.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Geachte heer Gruben, vervelend om te constateren dat de door u aangeschafte occasion niet aan uw verwachtingen voldoet. Echter heeft u bewust gekozen om geen garantie te nemen op deze auto. De door ons aangeboden coulance is ons inziens heel redelijk. U kunt indien gewenst hier nog steeds gebruik van maken.

Aan nieuwe klanten, Zoekt U een betrouwbare autogarage dan bent U bij Vakgarage Van Der Zande aan het goede adres. Gedurende 18 jaar was ik daar met mijn Mazda Demio een zeer tevreden klant Zo heb ik probleemloos 270.000 km. kunnen rijden, mede door de uitstekende service. De hier werkende mensen luisteren naar de klant en handelen er dien overeenkomstig naar. Een AANRADER dus!

Onderhoud en reparatie aan Volvo laten uitvoeren. Klacht m.b.t. trillen in stuur goed gelokaliseerd en opgelost volgens prijsopgave. Prettig en vriendelijk ontvangen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De abs-module van de door mij gekochte V70 begaf het enkele weken na aankoop. Op dit onderdeel zat geen garantie, maar toch is het kosteloos vervangen! Top!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer fraaie voorraad youngtimers van (hoofdzakelijk) het merk Volvo. Kundig (verkoop) personeel met oog voor detail. Kleine onregelmatigheden na de aanschaf van mijn Volvo V70 R AWD zijn keurig opgelost. Leenauto kosteloos ter beschikking! Positieve aanrader!

Al jaren goede service. Altijd meedenken over oplossingen voor de klant. Zeer tevreden.

Medio februari een occasion bij Vakgarage Van der Zande B.V. gekocht. Goed en eerlijk advies gehad m.b.t. inruil oude auto en aangeschafte auto werd keurig volgens afspraak afgeleverd. Helaas deze week onverwacht pech gehad en met startproblemen met de auto terug naar de garage geweest. De garage heeft tot mijn tevredenheid, het probleem zonder verdere kosten, opgelost! Ik ben dan ook dik tevreden met de geboden service en heb nu zelf de prima service en klantvriendelijkheid mogen ervaren, die ik al jaren door andere directe familie wordt ervaren!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Mijn vrouw gaat op stap zonder papieren en zonder portemonnee. Prompt gebeurt er iets in de vorm van een kus met de voorbumper tegen de trekhaak van de voorganger en het gevolg laat zich raden: de nummerplaat gebogen en een stevige afdruk van de trekhaakknobbel erin. Dus gelijk maar door naar onze vaste vak garage en kijk: • De nummerplaat weer rechtgebogen • De knobbelindruk er weer keurig uit • Een nieuwe houder voor de nummerplaat • Demontage/montage • Een kopje cappuccino erbij • En met de beste weekend wensen van de garage, zonder rekening, weer naar huis • Perfecte service

Zeer goede service. Erg vriendelijk personeel.was op zoek naar een andere auto. En die vond ik bij de vakgarage. Zal zeker vakgarage van der Zande aanbevelen. Ze helpen je zeer goed

Zomaar op zoek naar een mooie Young-timer. Toevallig langs Van der Zande. Geweldige keuze, veel kennis, scherpe prijzen. Meteen een vertrouwd en professioneel gevoel. Hebben diezelfde dag nog de Volvo gekocht, een prachtexemplaar en vandaag in topconditie opgehaald! Erg blij mee, zeer aan te raden daar naar toe te gaan als je een Young-timer zoekt!

Een prettig bedrijf die ik zeker zal aanraden bij familie/vrienden/kennissen. De verkoper is deskundig en wat ik absoluut erg prettig vind, hij is niet opdringerig.

Geweldig leuke Ford Ka gekocht bij Dennis! Goede prijs/kwaliteit verhouding en heeft de puntjes op de i gezet mbt de aangegeven \'minpuntjes\' van de auto. Wel jammer dat het slotje van het handschoenenkastje het niet doet ;) Een mens moet wat te wensen hebben. Erg goed geholpen en zeer tevreden met mijn aankoop. En dat ondanks de verhuizing waar zij midden in zaten, zou ze zeker aanraden!

Wat een leuk bedrijfje!! Precies wat ik zoek in een autobedrijf. Deskundig en professioneel, maar niet opdringerig. Hier werken nog mensen die er voor de klant zijn, werkelijk alle tijd werd er voor me genomen. Behalve dat ik er net ben geslaagd voor mijn nieuwe auto kom ik ook zeker terug voor het onderhoud.

Na het speuren op internet ben ik bij Van der Zande terechtgekomen. Ik was opzoek naar een Youngtimer met veel ruimte, vermogen en in nette staat. Het aanbod bij Van der Zande is erg groot en alle auto\'s staan er zeer goed bij! Na erg prettig geholpen te zijn en proefgereden te hebben in o.a. BMW\'s en Volvo\'s ben ik uiteindelijk over gegaan tot aankoop.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Prima ervaring gehad bij dit bedrijf. Duidelijke uitleg, goede service en snelle reactietijden bij de aanschaf van weer een V70. Wat mij betreft zeker een aanrader. N.B. Nog geen ervaring met betrekking tot onderhoud en/of reparatie.

Een betrouwbare garage, waar ik een 4 maanden geleden een mooie Lexus GL 300 heb gekocht, waar ik heel tevreden over ben en veel complimenten over krijg. Een Young Timer waar ik nog lang in kan rijden en plezier van zal hebben.

Ik heb hier een Kia rio gekocht, en ben er erg tevreden mee. De mensen van dit bedrijf hebben me erg goed geholpen. Ik kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen en ik kom hier zeker in de toekomst terug

OP zondagmiddag met pech gestaan. Even gebeld en direct weggesleept door van de zande naar de garage. Daar geconstateerd dat de accu ten einde was en direct een nieuwe accu geplaatst en kon mijn weg weer vervolgen.

• Reden bezoek Andere reden

Goede service zoals je van een \"Vakgarage\" mag verwachten. Netjes auto gewassen na grote reparaties. Enige verbeterpunt; kosten leenauto bij grote beurt/ grote reparaties onderdeel van service maken; 15€ Voor autohuur op een bedrag van 700€ is niet nodig.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goed, snel en duidelijk.

Paar weken geleden een Ford Ka Black Edition van 2012 gekocht. Liefde op het eerste gezicht en de verkoper was erg aardig en heeft de zaken afgehandeld zoals een goed bedrijf dat behoord te doen. Echt een aanrader, ook voor onderhoud zal ik er zeker heen gaan.

Onlangs een VW Golf gekocht, de auto was te zien op internet en zodoende ben ik na gaan kijken. Internet gaf een duidelijk beeld van de auto en er bleken geen verborgen gebreken. De verkoper stond mij keurig te woord en ik kon zonder probleem een proefrit maken. De auto is afgeleverd zoals we dat besproken hebben inclusief een afleverbeurt en APK. Ik kan niet niet anders zeggen dan dat het allemaal heel plezierig ging. Dit autobedrijf heeft op mij een hele goede indruk gemaakt. Gr.