Leenauto stond klaar. Er werd gebeld over wat de kosten waren en we kregen een telefoontje dat onze auto weer klaar was. En kreeg nadat ik de autos weer had omgewisseld. Een aardigheidje mme. Heel attent.

• Showroom
  • Faciliteiten wachtruimte

Al jaren een tevreden klant!

We hebben twee auto's in onderhoud bij Henk en Hilda. Onderhoud kost nu eenmaal altijd geld, maar is goed te doen bij hun. Altijd een eerlijk verhaal. Inmiddels zijn een aantal collega's van mij ook al een tevreden klant. ;-)

• Showroom
  • Faciliteiten wachtruimte

Goede service met een familiaire sfeer

Ontvangst met een gezellig praatje, na controle van de auto kreeg ik een telefoontje met de bevindingen voor overleg over de te verrichten werkzaamheden. Deze zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd! Ook moesten twee banden vervangen worden. Vakgarage Auto Nijlân ging hiervoor voor merkbanden met een betaalbare prijs (ik heb wel eens anders meegemaakt bij andere garages...).

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundig, vriendelijk en helder in de communicatie. Prima garage!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zowel de bedrijfsauto als privéauto in onderhoud. Prima service en kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heldere communicatie, goede service. Prima garage waar ik met een gerust hart mijn auto naar toebreng.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service, erg klantvriendelijk en doen wat ze zeggen, vooraf goed overleg, open en eerlijk over de verwachte kosten👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Henk, Hilda en Erwin hebben gister alles gedaan om mij weer gerust op vakantie te laten gaan. Waar andere garages niet thuis gaven was mijn probleem op professionele wijze in een middag opgelost. Het is de reis waard. Die instelling laten ze al jaren lang zien! \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super garage, doen wat ze beloven, goede service en vriendelijk!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoopkeuring laten doen. Ik ben zeer ontevreden! \r\nFantastische beoordeling van de auto. Echter, er blijkt nogal het een en ander niet goed te zijn aan de ophanging, draagarmen, fuseekogels etc. Nu blijkt dat zij hoogstwaarschijnlijk onder één hoedje hebben gespeeld met de verkoper. Hoezo onafhankelijk? In ieder geval ondeskundig! Bij de eerste beste beurt binnen 1 week na de aankoop kwamen er diverse gebreken aan het licht die natuurlijk geconstateerd hadden moeten worden tijdens de keuring. Tenslotte laat je daarom de auto keuren. Als de aankoopkeuring goed, onafhankelijk en deskundig was uitgevoerd had ik de auto niet gekocht. Nu zit ik met een extra kostenpost van enkele duizenden euro\'s. \r\nBij confrontatie hiermee zijn ze niet bereid enige compensatie te geven. Ik ga dus nu maar via de gerechtelijke weg mijn schade vergoed zien te krijgen.\r\nWees allen gewaarschuwd!

Geachte heer Van Lieshout, Wij betreuren het dat u ontevreden bent inzake de door ons uitgevoerde aankoopkeuring. Het schijnt dat u al bij verschillende partijen zonder succes een claim heeft ingediend en nu uw toevlucht zoekt tot de review-sites. Helaas laat u essentiële informatie achterwege en dat beschouwen wij als laster. Allereerst willen wij u er echter met klem op attenderen dat wij er geen enkel belang in zouden hebben gehad om onder één hoedje te spelen met de verkopende partij. Tijdens de aankoopkeuring, waarvan wij u een rapport hebben doen toekomen, hebben wij bepaalde punten geconstateerd waarvan het naar ons inzicht noodzakelijk was om deze (binnenkort) te vervangen en/of verder te laten beoordelen. Uit de door u toegestuurde facturen blijkt dat uw eigen garage uw Jaguar naar hun eigen standaarden heeft beoordeeld en gerepareerd waardoor er aanzienlijk meer kosten zijn gemaakt dan volgens ons noodzakelijk was geweest. Wij hebben geen redenen gezien om zaken zoals bijvoorbeeld de draagarmen compleet te vervangen, dit had kunnen worden volstaan door de betreffende rubbers en hoesjes te vervangen. Als de auto, die u waarschijnlijk zonder garantie heeft gekocht, niet is zoals u mag verwachten, dan is dit een kwestie voor de verkopende partij. Maar zoals wij hebben begrepen, bent u door de verkopende partij al reeds gecompenseerd en heeft u aangegeven de zaak als gesloten te beschouwen. Wij begrijpen dan ook niet dat u deze kosten nogmaals bij ons tracht te reclameren. Tot slot hebben wij moeten vaststellen dat er vooraf geen enkel overleg is geweest betreffende de kosten. Wij hadden uw auto dan ook graag in orde gemaakt volgens onze standaarden, waardoor u tegen aanzienlijk lagere kosten had kunnen gaan genieten van het rijplezier in uw Jaguar. Wij hebben begrip voor uw teleurstelling, maar moeten u helaas terug verwijzen naar het autobedrijf waar u de auto heeft gekocht. Met vriendelijke groet, Henk Schippers Vakgarage Auto Nijlan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Behulpzaam, kundig, klantvriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd keurig volgens afspraak en geen onverwachte kosten. Top service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben nog nooit zo goed en fijn behandeld als hier. Geweldige service en de koffie is heerlijk. Ik ga nooit weer ergens anders heen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en behulpzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima snel vakkundig geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf reparatie aan de auto, adequaat opgepikt. Omgang met klant vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top garage mijn auto werd gehaald en en gebracht ,waar vind je dat nog dit is service .