Zoals ik mijn review op google al heb omschreven. Top!

Top service!

Top service!

Betrokken en vriendelijk

Op advies van een van mijn buren kwam ik terecht bij Vakgarage Montfoort. Maxim heeft mij telefonisch meerdere malen uitgebreid te woord gestaan, verteld wat er mis was met de auto (BMW318i) en uitgelegd wat ze gingen doen. De storingen en mankementen zijn verholpen; ze hebben gewoon goed werk geleverd.

Super garage

Vakkundig personeel! Zijn al jaren zeer tevreden klanten.

Uitstekend en snel geholpen

De kachelweerstand van mijn Volvo was kapot waardoor de kachel continu bleef blazen en de accu leeg liep. Ik kon maandag direct terecht en de auto was dezelfde dag nog klaar. Zij hielden mij goed op de hoogte over de oorzaak en de verwachtte kosten.

• Faciliteiten wachtruimte

Via vakgarage Montfoort een 'nieuwe' auto aangeschaft. Zijn zeer klantgericht en denken met je mee over de beste mogelijkheden. Uitstekende service en zeker aan te raden waard voor het kopen van een andere auto, maar ook zeker voor keuringen & reparaties.

• Faciliteiten wachtruimte

Elke keer weer goede service en vriendelijke mensen die je helpen

• Faciliteiten wachtruimte

Professioneel met een menselijke maat

Fijne Garage. Ik heb mijn V70 serie 1 er laten opknappen en iedere stap in het proces werd helder uitgelegd en alles werd overlegd. Geen verrassingen en een mooi resultaat.

• Faciliteiten wachtruimte

Dag heer Kuijpers, Dank voor de fijne review. Hier doen we het voor. Veel plezier met de gerepareerde auto. mvg, Wilfred van der Linden

Weer goed en snel geholpen met wielenwissel

Telefonisch een afspraak gemaakt, ik kon op korte termijn terecht. Na de bandenwissel werd ik telefonisch op de hoogte gesteld dat de auto gereed stond. Het enige minpunt is dat er een moddervlek bij het handvat van de achterdeur zat. Waarschijnlijk van een door de wielen vies geworden hand waarmee de deur is dichtgedaan.

• Faciliteiten wachtruimte

Dag Remco, Dat is vervelend dat dat gebeurt is. Zal gekomen zijn omdat de wielen achter in uw auto lagen. Mijn excuus. mvg. Wilfred van der Linden

Snel, vakkundig en vriendelijk

Onverwascht langsgegaan met een kapotte koplamp, en men heeft direct tijd gemaakt om beide lampen te vervangen, top!

Prima geholpen

Stond met een kapotte waterpomp langs de weg. Via de ANWB gesleept naar Vakgarage Montfoort. Ondanks dat het buiten de grantieperiode was, hebben ze me zonder arbeidskosten geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Fatih, Graag gedaan. Alles voor een tevreden klant want dan zijn wij ook blij en tevreden. mvg. Wilfred van der Linden

Een eerlijk en open bedrijf. Geen valse beloften. De eigenaar is een zeer kundig maar vooral eerlijk

Vanaf het eerste contact goed gevoel en vertellen ook de mindere punten van de occasion. Deze eerlijkheid wordt enorm op prijs gesteld. Helaas zijn er heel veel auto handelaren die met een glimlach de narigheid onder het tapijt schuiven. Dit bedrijf niet en doet wat het zegt.

• Faciliteiten wachtruimte

Dag Herman, Dank u wel voor de leuke review. Heel veel rijplezier met uw nieuwe auto. mvg. Wilfred van der Linden

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer vriendelijk geholpen en vertrouwen als basis!

Mijn ervaring is dat ik zeer vriendelijk geholpen ben, fijn dat het hier nog op basis van vertrouwen gaat dat geeft een fijn gevoel! Ik heb bij deze garage een mooie auto heb gekocht waar ik hopelijk veel plezier van ga hebben.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Erica, Dank u wel voor de fijne review. Heel veel plezier met uw nieuwe auto. We zien u graag voor het onderhoud volgend jaar. mvg. Wilfred van der Linden

supper

leuk bedrijf komt de afspraak na.

Super goeie behandeling

De Heren zijn zeer vriendelijk.. Als leek heb ik geen verstand van auto’s, maar alles werd goed uitgelegd. Ik heb nu een auto die weer voort kan , tja alles kost een beetje maar dan heb je ook wat!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Steven, Dank voor uw fijne review en dank dat u vanuit Lelystad bent gekomen voor het BMW specialisme. Veel rijplezier weer met uw auto. mvg. Wilfred van der Linden

Snel vriendelijk en vakkundige reparatie

Afspraak voor nieuwe schijfremmen binnen 1 week. Kreeg gewoon huurauto mee zonder dat dit afgesproken was. Topservice!

Servicegericht

Vakgarage Montfoort werkt zeer servicegericht en zoekt de juiste oplossing. In goed overleg worden opties aangeboden, bijvoorbeeld bij de keuze van banden en wordt een keuze geboden voor Originele of Universele auto onderdelen. Maatwerk en een zeer goede Prijs-Kwaliteit verhouding.

Doelgericht en correct.

Ik kwam als een nieuwe klant met een BMW 118i. Auto had een acute koelwaterprobleem. Oorzaak onbekend. Vakgarage Montfoort heeft de oorzaak doeltreffend onderzocht en aansluitend hersteld. Rekening was ook reëel. Naderhand teruggekomen voor een 2e controle, dit op basis van coulance. Prima BMW service.

Eerste prima ervaring met BMW Specialist Montfoort

Na een eerste kennismaking eerder dit jaar nu mijn BMW e21 uit 1980 voor APK naar BMW Specialist Montfoort gebracht. Vriendelijk, goede service. Duidelijke communicatie vooraf en tijdens de keuring en resultaat naar wens. Fijn ook dat de leenauto alleen op km-kostprijs was. Vooraf zelf niet geïnformeerd, maar vond het basistarief voor de APK wel aan de stevige kant (€49,75 incl. BTW).

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Alles goed geregeld zoals altijd

Toppertje

Snelle en professionele service

Snel geholpen, probleem opgelost

Snel geholpen, probleem opgelost

Goed bedrijf

werd netjes gebeld over wat er gedaan moest worden en wat de kosten werden. Al met al goed geholpen

Vlasakker 7 3417 XT Montfoort

(0348) 47 52 81

Over Vakgarage Montfoort

Bij Vakgarage Montfoort onderhouden, Keuren en repareren we alle merken en zijn tevens Specialist in BMW en Volvo. U bent bij ons geen nummer, Persoonlijke aandacht is iets waar wij veel aandacht aan besteden. Daarnaast vinden wij een eerlijk advies en kwaliteit belangrijk. Vakgarage Montfoort heeft alles in huis om u een compleet pakket te bieden. Uiteraard in combinatie met uitstekende kwaliteit, goede en snelle service. Voor al uw reparatie- en onderhoudswerkzaamheden kunt u bij Vakgarage Montfoort terecht. Wij streven naar een zo kort mogelijke reparatietijd en een snelle levertijd van onderdelen die onverhoopt niet voorradig zijn. Naast reparatie en onderhoudswerkzaamheden kunt u ook terecht voor de inbouw van diverse communicatietoepassingen, vervangen van banden, schadeherstel, APK keuring en motorrevisie. Ook voor bedrijfswagens en leaseauto’s bent u bij ons aan het juiste adres! Wij hebben altijd een ruim en wisselend aanbod van occasions. Ook kunnen wij voor u op zoek gaan naar de passende auto. Uw garage in Montfoort!