Snel geholpen, goed opgelost

Motor lekte een beetje olie wat tot vervelende geur leidde. Simpel, klein onderdeel bleek de oorzaak, en er was ook nog een ander klein onderdeeltje dat olie lekte maar niet tot de geur kon leiden. Beide onderdelen zijn (na telefonisch contact) inclusief arbeid vervangen voor minder dan 100 euro, en kon de auto binnen een dag weer ophalen, top!

klantvriendelijkheid en vakkennis

Zeer correcte houding tegenover de klant, duidelijk in de uitleg en denken in oplossingen

Professioneel en prettige communicatie

Een Volvo V40 gekocht en een andere auto ingeruild. Duidelijke uitleg over de prijs en aankoop mogelijkheden gekregen. Fijne communicatie en snelle levering van de auto. Al met al gewoon goed zaken doen met dit bedrijf.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk en vakkundig geholpen.

Raar geluid bij mijn rechterwiel. Kon snel terecht en dezelfde dag probleem verholpen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Garage waar met plezier gewerkt wordt.

Ik kende de garage niet. Door de reviews had ik er al een goed gevoel over maar...... Eerst zien en dan geloven. Bij binnenkomst door een vrolijke maar ook serieuze vrouwelijke monteur te woord gestaan. Al snel contact met de eigenaar Wilfred. Prettig contact en hij heeft mij eerst rustig de tijd gegeven om een proefrit te maken en de auto te bekijken. Geen druk om snel een beslissing te nemen. Daarna de intentie uitgesproken om de auto te kopen en ik kon altijd bellen voor vragen. Die had ik op een later moment en die werden zonder enig probleem beantwoord. Ook als hij iets niet wist kreeg je dat te horen. Heerlijk transparant. De onderhandelingen ingegaan en dat was ook op een prettige manier. Papierwerk werd ook keurig netjes afgehandeld. Al met al kan ik deze garage van harte aanbevelen.

snel en goed

prima geregeld, nette prijs, gewoon goed

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

vlot, en bereid mee te denken

Echt super

We zijn echt ontzettend blij met onze nieuwe auto's ook de service was helemaal top

Vakbekwaam

Ze adviseren & denken mee met de klant. Vervangen wat nodig is en niet preventief. Leggen goed uit waarom iets wel/niet nodig is. Goede communicatie. Vervangend vervoer is aanwezig tegen een normale vergoeding. Volvo V60 rijdt weer als nieuw na de beurt/APK

• Faciliteiten wachtruimte

Professioneel en nemen de tijd

Erg goed en ook realistisch (niet altijd duur = beter). Ze hadden veel aandacht voor de auto en klant.

• Faciliteiten wachtruimte

Eerlijk bedrijf met vakkundige mensen.

Eerlijke mensen met juiste diagnoses en snelle oplossingen.

• Faciliteiten wachtruimte

Service beurt en APK naar volledige tevredenheid uitgevoerd

Ik kom hier al een aantal jaar en het bevalt prima. Men is duidelijk als er een reparatie nodig is qua kosten en komt de afspraken prima na.

heel vriendelijk,en meedenkend

de mensen zijn vriendelijk hebben verstand van zaken

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Keurig

Keurig geholpen en geen probleem om iets extra te doen. Ik vind deze garage een aanrader..

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Kwaliteit, service en klantvriendelijk!

Onlangs bij Wilfred een Citroen C4 Grand Picasso aangeschaft. Hij gaf alle tijd en ruimte bij de proefrit zodat wij konden bepalen of dit de juiste auto voor ons was. Geen gladde verkooppraatjes. Na besluit tot aanschaf heeft zijn team de auto keurig in orde gemaakt, onderhoud, apk, twee nieuwe banden, volle tank brandstof. Een week later de auto opgehaald (als service van het station afgehaald) en rijdt er nu naar volle tevredenheid mee.

• Faciliteiten wachtruimte

Dag Sebastiaan, Dank u wel voor de mooie review en fijn dat u tevreden bent. Voldoet de auto na een paar weken rijden en wennen aan de verwachting? mvg. Wilfred van der Linden Vakgarage Montfoort

Zeer goede service en kwaliteit.

Ben zeer goed geholpen en de service is uitstekend.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vriendelijk en correct geholpen door Wilfred van der Linden.

Ik heb een gebruikte auto (Golf Plus uit 2008) aangschaft voor een redelijke prijs. De heer van der Linden was zeer vriendelijk en geduldig. Ik heb vier winterbanden met velgen meegekregen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Dag Glenn, Dank voor uw leuke review en fijn dat u tevreden bent. Voldoet de auto nu u er een paar weken mee heeft gereden? anders hoor ik het graag. mvg, Wilfred van der Linden Vakgarage Montfoort

Net bedrijf wat zijn afspraken nakomt

Auto laten poetsen bij dit bedrijf. Auto was weer als nieuw toen we hem gingen ophalen.

• Faciliteiten wachtruimte

Snel, duidelijk en prima prijs!

Fijn en duidelijk contact. Snel klaar en voor een net bedrag!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snel terecht en goeie service.

Goeie service, online eenvoudig te boeken, en dezelfde dag klaar. Top. Het enigste minpuntje wat ik heb ervaren, bij het wegrijden ging het lampje branden van de ruiterwisservloeistof, die had ik graag bijgevuld gehad, en daar had ik natuurlijk voor willen betalen. Desalniettemin, tevreden over de gevraagde taak.

• Faciliteiten wachtruimte

Dag, Dank voor de Review. Apk keuring uitgevoerd. Onderhoud hoefde niet van u, dit is de rede dat de vloeistoffen niet zijn gecontroleerd/bijgevuld. Hier wordt niet naar gekeken bij enkel een apk keuring voor 29.95 euro. mvg. Wilfred / Vakgarage Montfoort

Onze vakgaragehulp was snel geregeld.

Onze vorige garage is ermee gestopt. Nu zijn we bij jullie. Een telefoontje en de rest werd geregeld. Bedankt . Gr Carel en Connie

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Dag Carel en Connie, Dank voor uw mooie review en welkom bij Vakgarage Montfoort. Ben blij dat u tevreden bent. mvg. Wilfred / Vakgarage Montfoort

Prima vakman met een goede uitstraling.

Betrouwbaar adres die de correcte informatie verstrekt en de afhandeling in een aangename sfeer prima doet. Zeker een aanrader voor een ieder. Zeker een omweg waard.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Dag Hans, Dank u wel voor de mooie review. Ik wens u veel veilige kilometers met uw nieuwe auto. mvg. Wilfred / Vakgarage Montfoort

Goed service

Alleen maar positief

• Faciliteiten wachtruimte

Storing is Snel en Vakkundig verholpen!

• Faciliteiten wachtruimte

Zoals ik mijn review op google al heb omschreven. Top!

Over Vakgarage Montfoort

Bij Vakgarage Montfoort onderhouden, Keuren en repareren we alle merken en zijn tevens Specialist in BMW en Volvo. U bent bij ons geen nummer, Persoonlijke aandacht is iets waar wij veel aandacht aan besteden. Daarnaast vinden wij een eerlijk advies en kwaliteit belangrijk. Vakgarage Montfoort heeft alles in huis om u een compleet pakket te bieden. Uiteraard in combinatie met uitstekende kwaliteit, goede en snelle service. Voor al uw reparatie- en onderhoudswerkzaamheden kunt u bij Vakgarage Montfoort terecht. Wij streven naar een zo kort mogelijke reparatietijd en een snelle levertijd van onderdelen die onverhoopt niet voorradig zijn. Naast reparatie en onderhoudswerkzaamheden kunt u ook terecht voor de inbouw van diverse communicatietoepassingen, vervangen van banden, schadeherstel, APK keuring en motorrevisie. Ook voor bedrijfswagens en leaseauto’s bent u bij ons aan het juiste adres! Wij hebben altijd een ruim en wisselend aanbod van occasions. Ook kunnen wij voor u op zoek gaan naar de passende auto. Uw garage in Montfoort!