• Faciliteiten wachtruimte

Zeer vriendelijk geholpen en vertrouwen als basis!

Mijn ervaring is dat ik zeer vriendelijk geholpen ben, fijn dat het hier nog op basis van vertrouwen gaat dat geeft een fijn gevoel! Ik heb bij deze garage een mooie auto heb gekocht waar ik hopelijk veel plezier van ga hebben.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Erica, Dank u wel voor de fijne review. Heel veel plezier met uw nieuwe auto. We zien u graag voor het onderhoud volgend jaar. mvg. Wilfred van der Linden

supper

leuk bedrijf komt de afspraak na.

Super goeie behandeling

De Heren zijn zeer vriendelijk.. Als leek heb ik geen verstand van auto’s, maar alles werd goed uitgelegd. Ik heb nu een auto die weer voort kan , tja alles kost een beetje maar dan heb je ook wat!

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Steven, Dank voor uw fijne review en dank dat u vanuit Lelystad bent gekomen voor het BMW specialisme. Veel rijplezier weer met uw auto. mvg. Wilfred van der Linden

Snel vriendelijk en vakkundige reparatie

Afspraak voor nieuwe schijfremmen binnen 1 week. Kreeg gewoon huurauto mee zonder dat dit afgesproken was. Topservice!

Servicegericht

Vakgarage Montfoort werkt zeer servicegericht en zoekt de juiste oplossing. In goed overleg worden opties aangeboden, bijvoorbeeld bij de keuze van banden en wordt een keuze geboden voor Originele of Universele auto onderdelen. Maatwerk en een zeer goede Prijs-Kwaliteit verhouding.

Doelgericht en correct.

Ik kwam als een nieuwe klant met een BMW 118i. Auto had een acute koelwaterprobleem. Oorzaak onbekend. Vakgarage Montfoort heeft de oorzaak doeltreffend onderzocht en aansluitend hersteld. Rekening was ook reëel. Naderhand teruggekomen voor een 2e controle, dit op basis van coulance. Prima BMW service.

Eerste prima ervaring met BMW Specialist Montfoort

Na een eerste kennismaking eerder dit jaar nu mijn BMW e21 uit 1980 voor APK naar BMW Specialist Montfoort gebracht. Vriendelijk, goede service. Duidelijke communicatie vooraf en tijdens de keuring en resultaat naar wens. Fijn ook dat de leenauto alleen op km-kostprijs was. Vooraf zelf niet geïnformeerd, maar vond het basistarief voor de APK wel aan de stevige kant (€49,75 incl. BTW).

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Alles goed geregeld zoals altijd

Toppertje

Snelle en professionele service

Snel geholpen, probleem opgelost

Snel geholpen, probleem opgelost

Goed bedrijf

werd netjes gebeld over wat er gedaan moest worden en wat de kosten werden. Al met al goed geholpen

Net en eerlijk bedrijf

Net en eerlijk auto bedrijf, geen gladde verkopers. Verstand van zaken. De gekochte auto hebben we wel zelf effe goed schoon moeten maken van plak en stof.

• Faciliteiten wachtruimte

Dag Stefan, Dank voor uw eerlijke review. Ik denk dat u gelijk heeft over het feit dat de auto schoner had mogen zijn. Dit is door de vakantie van onze uiterst secure poetser door een leerling monteur gedaan en dan zie je dat poetsen een vak apart is. Mijn excuus hiervoor. mvg, Wilfred van der Linden

Toppers

Dit zijn gewoon toppers. Heb hier een mooie BMW gekocht en voor de onderhoud kom ik ook hier naartoe!

• Faciliteiten wachtruimte

Dag Fatih, Dank u wel voor de mooie review. We zijn blij dat we het defect aan uw auto hebben kunnen oplossen. Natuurlijk onder garantie! Dit was part of de deal bij de aankoop van uw schitterende BMW. Afspraak is afspraak. mvg, Wilfred van der Linden

Zeer adequaat

Snel en accuraat

• Faciliteiten wachtruimte

vlot, snel een eerlijk geholpen.

In onze zoektocht naar een Volvo V70 vonden we een mooie bij Vakgarage Montfoort. We kregen goede en eerlijke voorlichting en alle gemaakte afspraken zijn goed nagekomen. Vakgarage Montfoort is echt een aanrader.

• Faciliteiten wachtruimte

Dag Renzo, Dank u wel voor de mooie review. Ben blij dat u tevreden bent. Een paar kleine dingetjes gaan we oplossen onder garantie. Dit komt zeker helemaal goed. mvg, Wilfred van der Linden

Goed onderhoud

Onderhoud en advies voor een wat oudere auto gevraagd. Prima, snel en volgens de afspraken geholpen. Netjes!

Zeker aan te raden

• Faciliteiten wachtruimte

Goed advies en reparatie geregeld

Heel prettig geholpen en geadviseerd en uiteraard het probleem opgelost.

Goed, vakkundig

Goed, vakkundig, snel

Deskundig en snel

Mijn auto voor reparatie gebracht na -korte- analyse van dealerbedrijf. Daarbij uitgegaan van bepaalde werkzaamheden. Kort na het brengen van mijn auto bleek dat het probleem al was verholpen. Er bleek een andere oorzaak te zijn. Kortom, een hoop tijd en geld bespaart. Ik ben tevreden!

Fijne garage, snel geholpen

Fijne garage, snel geholpen

Over Vakgarage Montfoort

Bij Vakgarage Montfoort onderhouden, Keuren en repareren we alle merken en zijn tevens Specialist in BMW en Volvo. U bent bij ons geen nummer, Persoonlijke aandacht is iets waar wij veel aandacht aan besteden. Daarnaast vinden wij een eerlijk advies en kwaliteit belangrijk. Vakgarage Montfoort heeft alles in huis om u een compleet pakket te bieden. Uiteraard in combinatie met uitstekende kwaliteit, goede en snelle service. Voor al uw reparatie- en onderhoudswerkzaamheden kunt u bij Vakgarage Montfoort terecht. Wij streven naar een zo kort mogelijke reparatietijd en een snelle levertijd van onderdelen die onverhoopt niet voorradig zijn. Naast reparatie en onderhoudswerkzaamheden kunt u ook terecht voor de inbouw van diverse communicatietoepassingen, vervangen van banden, schadeherstel, APK keuring en motorrevisie. Ook voor bedrijfswagens en leaseauto’s bent u bij ons aan het juiste adres! Wij hebben altijd een ruim en wisselend aanbod van occasions. Ook kunnen wij voor u op zoek gaan naar de passende auto. Uw garage in Montfoort!