Vlot en klantvriendelijk

Fijn en kundig personeel. Open en eerlijk over het verloop van de keuring en onderhoudsbeurt. Vlotte afhandeling. Kan weer onbezorgd een jaar op pad!

Snel en vakkundig geholpen

De telefonische 'diagnose' bleek juist. Ernst juist ingeschat. Nu weer veilig op pad.

Uitstekende kennis van zaken

Voor een wat grotere reparatie goed geholpen. Duidelijke communicatie, transparant, vriendelijk, flexibel om aan te passen aan persoonlijke wensen maar vooral erg kundig en veel verstand deze auto (Volvo). Aanrader, erg tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

gevraagd of ze op tijd de banden erop konden zetten ivm werk gebeld binnen twee uur kon ik de auto weer ophalen top

Zeer goede garage!

Als BMW rijder is het een geruststellende gedachte je auto bij deze Vakgarage in onderhoud te hebben. Maxim is de BMW specialist! Nooit te beroerd om eea uit te leggen. Zal je nooit knollen voor citroenen verkopen. Kortom: van harte aanbevolen. Sinds 1 januari zitten ze in een ‘nieuw’ pand in Montfoort. Veel succes!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede en eerlijke service!

Vooral de erg snelle levering en klantvriendelijkheid is top!

Betrouwbaar en vakkundig

Auto bij deze garage ingeruild voor een occasion; een prachtige Volvo V70 met een afleverbeurt meegenomen. Super klantvriendelijk, persoonlijk, duidelijk en eerlijk te woord gestaan. Het is duidelijk dat ze een goede auto willen afleveren en ze hiervoor hun best doen. Ik ga hier voortaan ook heen voor de grote beurt, ook al moet ik hiervoor uit Den Haag komen. Gr. Dhr. Koning

Alles zeer vakkundig gerepareerd

Wat een fijne ervaring. Eindelijk mensen die echt verstand van auto's hebben en je dan ook nog snel kunnen helpen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Fijne garage, voelt betrouwbaar.

Vorige week een auto gekocht bij deze garage, fijn geholpen . Vriendelijke mensen en een betrouwbaar gevoel.

• Faciliteiten wachtruimte

Snel geholpen en uitstekende service

• Faciliteiten wachtruimte

In Vertrouwen en goede eerlijke service.

Zeer prettig geholpen bij inruil en aankoop van onze auto. Duidelijk en helder verhaal met betrekking tot de prijs. Goede communicatie en wederzijds vertrouwen. Kortom. Heel goed, waarvoor dank!

• Faciliteiten wachtruimte

Dag heer Jansen, Dank voor de leuke positieve review over ons bedrijf en onze mensen. We werken graag transparant, een eerlijk en echt verhaal. Heel veel rijplezier met uw nieuwe auto. mvg. Wilfred van der Linden

Uitstekende en hele klantvriendelijke service

Ik heb enige maanden geleden een occasion bij vakgarage Montfoort gekocht en werd daar uiterst netjes geholpen. Auto werd keurig in orde gemaakt voor ik hem kwam ophalen. Auto bevalt uitstekend ..Toen ik binnen de garantie periode met nog een kleinigheid terug kwam werd ook dat weer zonder problemen verholpen. Uitstekende garage. Kan hem iedereen aanbevelen.

• Faciliteiten wachtruimte

Dag Saskia, Dank voor de fijne beoordeling. Het is voor ons van zelf sprekend dat we mensen die bij ons een gebruikte auto hebben gekocht niet in de steek laten. We proberen het altijd op te lossen. mvg. Wilfred van der Linden

Een Betrouwbare en eerlijke vakgarage met een excellente service

Top service, een garage met kennis en kunde! Maxim (chef werkplaats) is een eerlijke en betrouwbare man die soms wat direct kan overkomen. Juist dit onderscheid hem van alle andere monteurs. Het is niet een heel mooi verkooppraatje waarbij er veel wordt gepraat en weinig wordt gezegd. Hij is direct in de communicatie en eerlijk tegen zijn klanten. Vakgarage Montvoort heeft een passende offerte aangeboden waarvan andere garages nog iets kunnen leren. Dinsdag is de auto daar neergezet en binnen een paar uur had ik de diagnose en inclusief foto's van de schade! De volgende dag werd de reparatie uitgevoerd en donderdag was hij al klaar en het was zeker geen kleine reparatie! Een fantastische garage waar ik met een goed gevoel de deur uit ben gelopen. Deze garage heeft er een vaste klant (uit Groningen) er bij! Het is 215 km meter rijden maar dat is het zeker elke kilometer waard. Bedankt!

• Faciliteiten wachtruimte

Dag Maxim, Dank voor deze erg fijne beoordeling. Wij houden niet van praatjes. En zijn zeker direct. Dit kan ook denken wij als we de kennis in huis hebben. Daarbij hoort een eerlijke passende offerte. We zien u graag weer eens terug met uw auto. Voor alleen kofiie bent u ook welkom. mvg. Maxim van Vliet

Vakkundige top BMW specialist die tijd voor je neemt

Ik had een exceptioneel en bijzonder probleem met mijn BMW 3 serie cabrio E46 die BMW Amsterdam niet kon oplossen. Vakgarage Montfoort heeft een oplossing gevonden. Vooral de communicatie en duidelijk uitleggen van probleem, uitleggen mogelijk stappen om het op te lossen en het managen van mijn verwachtingen doen ze heel erg goed.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Dag michiel, Dank voor de positieve beoordeling. Ik kan er maar een ding over zeggen. We zijn niet voor niets BMW specialist! Bij ons komen geregeld BMW rijders die een probleem hebben waar menig dealer niet uit komt. Bij de dealer zijn over het algemeen nieuwere auto's in het onderhoud, dat maakt dat ze van de auto's vanaf een jaar of vier minder kennis hebben. Storingen die bij nieuwere auto niet voorkomen. In ieder geval graag gedaan. mvg, Wilfred van der Linden

Vriendelijk, duidelijk en meedenkend

Goed en direct contact en duidelijke communicatie over het benodigde onderhoud vooraf. Fijn dat er een leenauto beschikbaar is!

The Best. Uitstekkend . Top prijs en kwaliteit . 10/10

Good honest people that go out of their way to make sure that the customers is happy. Experts

• Faciliteiten wachtruimte

Prima, volgens afspraak en naar verwachting

Kleine beurt, olie en filter. Niets spannends maar gewoon netjes geholpen voor een goede prijs.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Dag Maup, Dank voor de mooie review. Eerlijke prijzen, daar houden we van. mvg. Wilfred van der Linden

Vriendelijke en goede service

Tweede hands auto gekocht bij Vakgarage Montfoort. Afspraken goed nagekomen, echter een slordigheid bij het ophalen van de auto op zaterdag. De auto was APK gekeurd maar niet afgemeld, waardoor we de auto niet mee konden nemen. En dat terwijl je daar zo op verheugd. Is al met al keurig opgelost, de auto werd op maandag bij ons thuis afgeleverd en zelfs nog een paar laatste puntjes op de i gezet! Al met al zeer tevreden over de service!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Arend, Tja was een vervelende fout. Ben blij dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. We hebben het gelijk getackeld zodat dat dit niet meer gebeurd. Dank voor de eerlijke en fijne beoordeling. mvg. Wilfred van der Linden

Helemaal top

Service is geweldig Klant vriendelijk en goede uitleg van de repetities Absoluut aan te raden

Deskundig en scherp geprijsd

Toen ik mijn net aangeschafte BMW naar Vakgarage Montfoort (tevens BMW specialist) bracht, kwamen er een paar nare mankementen aan het licht. Zowel de diagnose als de werkzaamheden zijn zeer vakkundig uitgevoerd. Het werd uiteindelijk een dure operatie, maar voor wat ze hebben gedaan, heeft Maxim een uiterst schappelijke prijs gerekend. Met de goede diagnose is mij veel ellende bespaard gebleven en de auto rijdt weer fantastisch.

• Faciliteiten wachtruimte

Dag Aart, Dank u wel voor de mooie beoordeling. Altijd vervelend als er gelijk mankementen zijn aan de nieuw gekochte auto. Mooie repartie uitgevoerd voor een eerlijke prijs denken wij ook. Ook al was het factuur bedrag behoorlijk. mvg. Wilfred van der Linden

Heel prettig

Heel fijn geholpen! Mijn vertrouwen in garages was aardig beschaamd, maar deze mensen hebben dat goed weten te herstellen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Dag Susanne, Dank voor de fijne beoordeling. Fijn dat het we u hebben kunnen helpen met het herstellen van het vertrouwen. Is bij ons trouwens gewoon goed. mvg. Wilfred van der Linden

Prettig ontvangst en goed gesprek met details over de auto

Na een niet afgesproken bezoek aan Vakgarage Montfoort werden wij zeer vriendelijk ontvangen en begeleid naar het gebruikte auto van onze keuze. Direct beschikbaar voor inspectie en proefrit. Alle gegevens van de auto waren transparant aanwezig voor inzage. Goede afspraak over een bedenkperiode en uiteindelijk overgegaan tot aanschaf. Er was een grote gunfactor van onze kant een ook van uit de verkoper.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste heer Schripsema, Het is al even geleden dat u de Fiat 500c bij ons gekocht heeft. Was een leuk gesprek en een leuke deal voor beide. Dat zien we het liefst. Heel veel plezier met de auto en dank voor de mooie beoordeling. mvg. Wilfred van der Linden

Altijd naar tevredenheid

zie boven

• Faciliteiten wachtruimte

Alle punten zeer goed behandeld

Alle punten die gedaan moesten worden, gewoon goed behandeld

Over Vakgarage Montfoort

Bij Vakgarage Montfoort onderhouden, Keuren en repareren we alle merken en zijn tevens Specialist in BMW en Volvo. U bent bij ons geen nummer, Persoonlijke aandacht is iets waar wij veel aandacht aan besteden. Daarnaast vinden wij een eerlijk advies en kwaliteit belangrijk. Vakgarage Montfoort heeft alles in huis om u een compleet pakket te bieden. Uiteraard in combinatie met uitstekende kwaliteit, goede en snelle service. Voor al uw reparatie- en onderhoudswerkzaamheden kunt u bij Vakgarage Montfoort terecht. Wij streven naar een zo kort mogelijke reparatietijd en een snelle levertijd van onderdelen die onverhoopt niet voorradig zijn. Naast reparatie en onderhoudswerkzaamheden kunt u ook terecht voor de inbouw van diverse communicatietoepassingen, vervangen van banden, schadeherstel, APK keuring en motorrevisie. Ook voor bedrijfswagens en leaseauto’s bent u bij ons aan het juiste adres! Wij hebben altijd een ruim en wisselend aanbod van occasions. Ook kunnen wij voor u op zoek gaan naar de passende auto. Uw garage in Montfoort!