Hi, Ik zou het nog beter vinden dat als mijn auto kom ophalen, m’n auto gewassen is. Ik in een blinkende auto stap. Dan zou ik nog blijer zijn Dat was bij m’n vorige garage ook het geval en mus ik eigenlijk wel….. het zijn de kleine dingen…. Voor de rest goed te woord gestaan. En als ik dan toch feedback mag geven: een fiets in betere staat (waarbij remmen het goed doen), evt met jullie logo (reclame), is geen overbodige luxe…. En maakt evt meer indruk

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vakkennis en advies altijd goed en "to the point". Auto wordt prima onderhouden en ik rijd hem met veel plezier bij bijna 500.000km op de teller

• Faciliteiten wachtruimte

Dag heer de Zwaag, Het is voor u en ons een uitdaging om deze auto zo lang mogelijk rijdbaar te houden. Fijn dat ie het nog steeds goed doet. Dank voor de review. mvg. Wilfred van der Linden Vakgarage Montfoort

Goed ervaring

Goed service, Maxim was erg vriendelijk snel reparatie voor een goede prijs, dit is een goed garage

Altijd tevreden

Weer prettig. Er wordt goed meegedacht en vriendelijk geholpen.

Geweldige service

Pasgeleden heb ik een young-timer gekocht bij deze garage en helaas had ik na thuiskomst al snel problemen met de ontsteking. Later bleek dat 1 bobine kapot was. De eerstvolgende werkdag is mijn auto opgehaald (ik woon in Maassluis) en de volgende dag na reparatie weer netjes thuis afgeleverd. Het mooiste vind ik dat alle 5 de bobines zijn vervangen om deze narigheid in de toekomst voor te zijn. Dit is een stuk service die verder gaat dan garantie!!! Ik ben aangenaam verrast door de voortvarendheid waarmee problemen aangepakt zijn; dat geeft vertrouwen voor de toekomst.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Dag Enrico, Dank voor uw mooie review. Natuurlijk geven wij als we een mooie auto verkopen de maximale service. Als de auto bij thuiskomst problemen geeft proberen we dit op te lossen zonder dat u er veel last van heeft. Dit zodat u blij blijft met uw nieuwe auto. Heel graag gedaan en we wensen u veel veilige kilometers met deze schitterende youngtimer. mvg. Vakgarage Montfoort

Super!!

Wij hebben vakgarage Montfoort gevraagd om voor ons uit te kijken naar een hogere auto i.v.m. gezondheidsklachten. Het was even zoeken maar we zijn ieder keer op de hoogte gehouden. Uiteindelijk binnen twee weken hebben wij een mooie nieuwe auto. Super blij mee, en perfecte service.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Dag Bianca, Dank voor je review. Was even zoeken om aan jullie wensen te voldoen maar het is gelukt. Veel plezeir met jullie schitterende nieuwe auto. mvg. Wilfred / Vakgarage Montfoort

Super behulpzaam en zoekt altijd naar alternatieven.

• Faciliteiten wachtruimte

Dag Marko, Dank voor uw mooie review. Het is voor ons de uitdaging om in oplossingen te denken en als het nodig is alternatieven te bedenken. Weer veel veilige kilometers gewenst. mvg. Wilfred van der Linden Vakgarage Montfoort

Fijne communicatie en topservice

Weer fijn geholpen en de auto is weer keurig hersteld na een aanrijding.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Flexibel en ze denken mee met de klant

Je krijgt goede service, door een goed advies waardoor je als klant iets te kiezen hebt. Ga ik voor de beste oplossing of voor een wat goedkopere oplossing. Na die keuze komen de vak-vrouw en -mannen in actie in de werkplaats en leveren uitstekende kwaliteit.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Dag Jan Paul, Dank voor de mooie review. Zoals u van ons gewend bent denken we altijd in oplossingen zowel goed voor de auto als voor de portomonee. mvg. Wilfred van der Linden Vakgarage Montfoort

Top garage, staan altijd klaar, goede service en vakwerk.

Prima.

Perfect geholpen

Perfect geholpen en de reparatiepunten voor APK worden duidelijk uitgelegd. Er wordt een passende oplossing geboden en meegedacht met de klant.

Heel positief

Ik kon geen reserve auto meer krijgen, maar jullie hebben dit probleem opgelost door mijn auto met voorrang te behandelen. Ik kon dus in de garage blijven wachten. Dank daarvoor.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Dag Jean, Dank je wel voor de review. Zoals u gewend bent denken we altijd in oplossingen. Weer heel graag gedaan. mvg. Wilfred / Vakgarage Montfoort

Prettig en flexibel

Zie hierboven. Ben pas relatief kort klant op positief advies van een collega. Kan e.e.a. dus nog niet volledig beoordelen maar de eerste contacten/ervaringen waren erg positief.

Niet

Nvt

• Faciliteiten wachtruimte

Dat onze auto snel gerepareerd is.

• Faciliteiten wachtruimte

Deskundig, oplossingsgericht en goede prijs/kwaliteit verhouding

Reparatie aan mijn niet alledaagse MB V12 zeer vakkundig uitgevoerd. Goede communicatie over tijdslijnen, beschikbaarheid van onderdelen en alternatieven. Op korte termijn een nieuwe afspraak om de gehele auto na te lopen. Zeer content over de deskundigheid en werkwijze van het team!

• Faciliteiten wachtruimte

Dag Rogier, Dank voor de mooie review. Is en was voor ons een bijzondere auto om met plezier veilig op de weg te houden. Weer graag gedaan. mvg. Wilfred / Vakgarage Montfoort

Goede service voor redelijke prijs

.....

• Locatie N.v.t.

goede ervaring

goede ervaring gehad met Wilfred en zijn team met de inruil en koop van mijn andere auto

• Faciliteiten wachtruimte

fijne vriendelijke en eerlijke garage

Ik kom hier al jaren. Prima service vriendelijk en professioneel

Snel geholpen

Prima weer allemaal

• Faciliteiten wachtruimte

Betrouwbare garage wat kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan.

Onlangs een auto bij deze vakgarage gekocht. Werd er hartelijk ontvangen en heb er een super mooie en nette auto gekocht. Dik en dik tevreden over de service. Dit is echt een aanrader als u een een betrouwe bare occasion zoekt.

• Faciliteiten wachtruimte

Eerlijk, betrouwbaar en eerlijk in het advies

Ik ging voor een APK en kreeg een eerlijk en betrouwbaar advies met de kilometers die ik maakte om voor een andere auto te gaan. Er werd uitgelegd en laten zien wat er aan de hand was, dat is voor mij eerlijk en betrouwbaar. Natuurlijk heb je zo'n beslissing niet zomaar genomen en ik kreeg de mogelijkheid om de nieuwe auto op proef naar huis te nemen. Nu woon ik niet in buurt ( Harderwijk) dus dat is een hele goede service dat dit mogelijk gemaakt werd. De volgende morgen gelijk gebeld en de deal gesloten, gisteren de puntjes op de i gezet en ik kan weer veel veilige kilometers maken. Dank hiervoor en ik kom graag terug mocht dit nodig zijn.

• Faciliteiten wachtruimte

Dag Carin, Dank voor de leuke review. We denken graag mee met de eigenaar van de auto. Natuurlijk is een goede proefrit noodzakelijk om de auto die u koopt de juiste is. Veel rijplezier weer met uw nieuwe auto. Als er wat is horen we dat graag van u. mvg. Wilfred/ Maxim

super

top bedrijf levert de kwaliteit die je graag wilt zien. mijn auto is in goed overleg veranderd van een dweil op de weg naar super goed rijdende auto. denken netjes mee en zijn duidelijk over de kosten

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Dag Gerwin, Dank voor de fijne review. Graag denken wij mee in wat toe doen aan de auto zodat ie weer veilig is. en dat zonder dingen te vervangen die niet nodig zijn. Veel rijplezier weer met uw auto. mvg. Wilfred / Maxim

Zeer kundig, betrouwbaar en vriendelijk!

Al ruim twintig jaar ben ik tot meer dan volle tevredenheid klant geweest bij Piet Verkerk. Nu zijn mijn Mercedes C klasse en VW Polo in onderhoud bij Vakgarage Montfoort. In het begin was het even wennen qua communicatie maar intussen kan ik niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over de dienstverlening van Vakgarage Montfoort. Echt kundige mensen met veel ervaring die weten waarover ze het hebben. Voorts geven ze altijd een heldere prijsopgave vooraf en zijn ze ook goed telefonisch bereikbaar.

• Faciliteiten wachtruimte

Kundig, vriendelijk, eerlijk en open

Gister cartuning laten uitvoeren door Maxime en net als bij mijn vorige BMW is dit uitstekend gedaan. de motor loopt soepeler en is uiteraard veel krachtiger. Maxime is bereid om uitleg te geven over wat hij gedaan heeft en hoe de "verbeterde" auto te behandelen. aanrader!

Over Vakgarage Montfoort

Bij Vakgarage Montfoort onderhouden, Keuren en repareren we alle merken en zijn tevens Specialist in BMW en Volvo. U bent bij ons geen nummer, Persoonlijke aandacht is iets waar wij veel aandacht aan besteden. Daarnaast vinden wij een eerlijk advies en kwaliteit belangrijk. Vakgarage Montfoort heeft alles in huis om u een compleet pakket te bieden. Uiteraard in combinatie met uitstekende kwaliteit, goede en snelle service. Voor al uw reparatie- en onderhoudswerkzaamheden kunt u bij Vakgarage Montfoort terecht. Wij streven naar een zo kort mogelijke reparatietijd en een snelle levertijd van onderdelen die onverhoopt niet voorradig zijn. Naast reparatie en onderhoudswerkzaamheden kunt u ook terecht voor de inbouw van diverse communicatietoepassingen, vervangen van banden, schadeherstel, APK keuring en motorrevisie. Ook voor bedrijfswagens en leaseauto’s bent u bij ons aan het juiste adres! Wij hebben altijd een ruim en wisselend aanbod van occasions. Ook kunnen wij voor u op zoek gaan naar de passende auto. Uw garage in Montfoort!