Anschaf gebruikte volvo v70 nu ong. 6 weken geleden. Ik werd zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd ruim de tijd genommen en je wordt eerlijk te woord gestaan. Ook bij het ophalen werd uitgebreid de tijd genomen om alle functies etc van de auto uit te leggen. Tot nu toe zeer tevreden met de aankoop. Na afloop garantie en de afgesproken onderhoudsbeurt volgt een verdere beoordeling.

Vandaag geweest voor een krukassensor vervanging. Ondanks drukte, werd ik toch tussendoor geholpen. Vriendelijke en snelle service en ook goede uitleg. De leenfiets was weer superhandig.

Onze Polo bij Vakgarage Autoplus in Nijkerk ingeruild voor een Volvo V50 D3. Vriendelijke ontvangst, na proefrit van de V50 helder advies gekregen en een redelijke inruilprijs voor de Polo. Bij de aflevering van Reinder een bos bloemen gekregen en deskundige informatie van Henry over de V50. Kernwoorden: klantvriendelijk, transparant en meedenkend.

Vriendelijk en gezellig en een goede en snelle service. Ook de leenfiets was erg handig. Vanaf vandaag ben ik daar vaste klant!

Super ervaring. De redder in nood. Ik kende de garage niet. Mijn auto ging kapot de multieriem, soort v snaar, knapte op de A28. Anwb wilde niet helpen ondanks lidmaatschap van 40 jaar. Reden doet even niet terzake. De volgende dag gebeld en kreeg direct al een goed gevoel. Vriendelijk en kundig werd ik telwoord gestaan. Hij dacht mee in het oplossen van mijn probleem. De auto laten repareren. De volgende morgen vroeg half negen werd ik al gebeld dat de auto klaar was. Een goede en snelle manier van werken, waar het personeel, in dit geval Henry, Een voorbeeld voor elk bedrijf. Vakgarage Autplus echt een plus. Ik zal mijn ervaring aan iedereen vertellen. Bedankt Vakgarage Autoplus in Nijkerk. Bedankt vooral Henry je bent een topper. Je baas mag trots zijn op zijn bedrijf. Bedankt ANWB voor het NIET willen helpen en foutieve voorlichting geven. U moet een voorbeeld nemen aan deze vakgarage dan kunt u nog iets leren van Deze mensen Roelf de Boer, Zwolle.

In juni een prachtige volvo v50 gekocht bij Autoplus. Na 4 maanden ging het motormanagmentlampje branden. Onder BOVAG- garantie werd het euvel vandaag verholpen door de monteur. Ik ben zeer te spreken over de service die Autoplus biedt en rijd met veel plezier in mijn prachtige v50. Een nucher Hollands betrouwbaar bedrijf!

vriendelijke en attente aanpak. Aangezien ik enkel een auto heb gekocht kan ik - nog- niet alle kwalificaties invullen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Ik ben een tevreden klant, voel me altijd correct behandeld. Je moet als klant wel duidelijk aangeven wat je wel en niet wilt, om misverstanden te voorkomen. Maar dat is bij elke garage zo lijkt mij.

Erg goed. klantvriendelijk. gezellig, deskundig, afspraken nakomen, vooraf prijsopgaaf. Betrokkenheid klant / reparatie.

Bij Vakgarage Autoplus in Nijkerk werden we vriendelijk ontvangen en deskundig geholpen. We kregen een goede prijs voor onze inruilauto en bij aflevering van onze nieuwe auto was de behandeling correct. De aangeschafte auto zag er perfect uit. Bij aflevering kregen we zelfs een bloemetje. En dat was ons nog niet eerder overkomen bij aanschaf van de veertien auto\'s die we hiervoor kochten...

• Service N.v.t.

Een familie bedrijf wat integer over komt

Uitstekend. Vlot en vriendelijk contact. De passie voor auto\'s werkt zeer aanstekelijk.

Op marktplaats mooie volvo v70 gezien,deze ongezien gekocht onder voorbehoud ,bij aankomst bleken de woorden van de verkoper te kloppen. Top auto

Keurig bedrijf. Respectvol in onderhandeling. Kregen mooie inruilprijs en zijn gelukkige eigenaar van mooie Saab cabrio. Na week bleek er een rubbertje te lekken van het ruitenwisserreservoir. Even bellen, afspraak maken en geregeld. Netjes afgeleverd met service beurtje en 3 maanden garantie. Ga er niet vanuit het nodig te hebben maar prettig idee, blijkt ook uit dat ze vertrouwen hebben in hun inkoop. Bedankt Autoplus, top.

Prima service en advies. Hier denken ze echt aan de klant!

Ik kom al jaren bij deze garage, vanwege de goede service en klantgerichtheid. En de prijs/kwaliteitsverhouding is prima!

Fijne Garage. Hartelijke mensen. Je gaat er met een glimlach weg.Zeer tevreden dus.....

Uitermate klantgericht,actief en transparant. Alle beloften worden waargemaakt en men denkt actief mee.

Erg blij met onze prachtige Audi van Vakgarage Autoplus uit Nijkerk. Klantvriendelijk, meedenkend en netjes! Wij zijn meer dan tevreden over deze garage en zouden hier zo terug heen gaan!

100% betrouwbaar, 100% service! Een onvoorzien mankement aan onze Volvo XC70 werd volledig onder garantie gerepareerd met nieuwe onderdelen. Mijnheer Slofstra en zijn team stelden daartoe alles in het werk. Jazeker, ze zijn er nog, betrouwbare garage\'s die niet alleen willen scoren bij de verkoop. Vakgarage Autoplus kunnen we zeer aanbevelen!