teleurgesteld

Opnieuw mijn review, nu na nog geen jaar nadat ik bij deze vakgarage op 1 December 2018 mijn Volvo xc 70 kocht en zelf de Bovag garantie erbij kocht, kosten totaal, inclusief aankoop auto 9425 euro, schrijf ik deze revieuw omdat ik erg teleurgesteld ben in de afhandeling die dit soort Vakgarage zogenaamd bieden, namelijk kwaliteit.!!!! Kennelijk houdt dit soort kwaliteit op nadat men heeft geleverd. Geen enkel verschil dus met een beunhaas of autohandelaar. Even mijn verhaal: Al na 1 week gaf de auto een probleem en moest door deze Vakgarage worden opgehaald in mijn woonplaats Hoofddorp, hij ratelde als een gek. Bij aankoop had ik vermeld dat ik de auto nodig had voor onze overwintering in Portugal, ik ben daarnaast ook gehandicapt, heb een invalide parkeerkaart en mag niet/nooit met openbaar vervoer. De auto is keurig gerepareerd door deze vakgarage en ik ben ermee naar Portugal gereden. Na onze overwintering waren er nog problemen, die in de garantie vielen en dus opnieuw naar deze vakgarage alwaar de aircopomp vervangen is en is bijgevuld en de snaren van de airo zijn vervangen en de stuurbekrachtigingspomp is vervangen, in de door, ons zelf gekochte, Bovag garantie van 525 euro. De garantie liep af op 1 July 2019 j.l. 1 Maand geleden, dus in Oktober 2019, heb ik de SKF, is wiellagerset, kosten 233 euro, moeten vervangen en daarna ook het stuurslot links voor moeten vervangen, kosten 235.50 euro en daarnaast het resetten en reparatie van de bedrading 32.63 (Volvo Hillegom) en diagnose en reparatie van linker voorportier, kosten 181.14. Is aan reparaties 682.31 totaal. Op 9 November zijn we vertrokken vanuit Nederland opnieuw voor een overwintering, we zijn bijna 71 jaar en beide gezondheid technisch niet goed, mijn vrouw heeft net een chemokuur achter de rug. Staat hier even los van. 60 kilometer voor onze eind bestemming Silves Portugal begon de auto te gieren en viel het vermogen weg.Auto is bij Volvo Faro uitgelezen, zie vervolg review 2

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Al een aantal jaar bij deze garage voor onderhoud en APK- keuringen van mijn Opel Corsa. Word altijd prima geholpen, tegen een goede en eerlijke prijs. Ze zijn altijd erg vriendelijk en staan altijd klaar om je te helpen of eventuele vragen te beantwoorden. Dus, wat mij betreft, top garage.

Afgelopen zaterdag hebben we onze nieuwe occasion, een schitterende Volvo xc70 opgehaald bij Vakgarage Autoplus. We zijn overweldigend tevreden over de service en de aflevering. En ook al wonen wij op een uurtje rijden van Nijkerk, onze volgende occasion zal hier zeker weer vandaan komen

Zeer goed. Ze hebben hun uiterste best gedaan om de auto bij aflevering zo mooi mogelijk neer te zetten. Daarnaast is de verkoper een klantvriendelijke en meedenkende man. Hij heeft dingen aan de auto gedaan die ik niet gevraagd had, puur uit zichzelf! In de week voor de aanschaf werd ik op de hoogte gehouden via app over de auto. Foto’s en berichten. Kort: topbedrijf en mooie auto’s!

Gebruikte xc70 gekocht. Er bleken enkele (en een paar kostbare) mankementen te zijn die allemaal netjes verholpen zijn. Top service. Zowel tijdens als na de aankoop!

Prima garage. Ik word hier altijd goed, vriendelijk en kundig geholpen.

Uitstekende service en even zo goede service na de gesloten verkoop( geld voor het hele team) Reinder bedankt voor je begrip en eerlijkheid voor de wijze waarop je ons heb geholpen

Beste autobedrijf in Nijkerk

Ik zocht een Volvo XC70, en zag er 1 op de site van autoplus in Nijkerk, aardig stukje vanuit Leiden, maar de auto leek mij de moeite waard, dus toch maar naar Nijkerk gereden, proefrit gemaakt, en de auto gekocht, maar omdat ik zo van ver kwam, heeft Reinder ( is de eigenaar van autoplus) de auto direct een aflever beurt laten geven, en kon ik na een uurtje met de auto naar Leiden rijden, hij doet er echt alles aan om de klant een tevreden gevoel te geven, nou dat is hem goed gelukt, ik ben een zeer tevreden klant, en zal daar zeker weer een auto kopen, Reinder bedankt voor jullie excellente service , het is echt een top Volvo XC70, Met vriendelijke groet, Hans Heijmans uit Leiden.

• Deskundigheid N.v.t.

Op 3 maart .j.l had ik een acuut accuprobleem met mijn recente Nissan Q. We hadden bindende afspraken elders en belden Vak Autoplus en niet tevergeefs. Ook de nazorg werd \'\'subliem\'\' en tot in de puntjes aangepakt en afgewerkt Hulde aan het team!! Hier voel je je nog klant en dat is geen loze kreet en dat geldt ook voor mijn echtgenote !

Bij autoplus staat zowel de eigenaar als de monteur altijd klaar voor hun klanten

Bijzonder prettig, persoonlijk en klantgericht

Zeer goede ervaring met aanschaf youngtimer Volvo. Vriendelijke en professionele behAndeling.

Werkelijk een prachtige V50 gekocht. Geen gedoe met nog nakomende kosten. Goede inruilprijs ook. Service is anders dan je gewend bent namelijk gewoon super. Geen handelaar praatjes en trucs. Bloemetje bij aflevering en vol vertrouwen op de weg. Service beurten blijf ik hier doen. Top!

Via een online advertentie werd ik verliefd. Normaal is online niet zo mijn ding maar hier kon ik niet omheen; hij was immers prachtig! Onze nieuwe V70. Bij Vakgarage Autoplus. Nu is mijn eerste instinct om wat sceptisch te staan tegenover garages, ook mede door vervelende ervaringen in het verleden. Maar Vakgarage Autoplus is dus echt een verademing. Reinder is deskundig, oplossingsgericht, authentiek en recht door zee. Zijn personeel is niet anders. We ervaren het als een warm bad en we hebben de auto gekocht bij hem en een andere auto geleast. De service is top! Hier kun je met een gerust hart terecht.

Een absolute aanrader. Fijn bedrijf, waar je als klant zeer vriendelijk en professioneel geholpen wordt. Er wordt met je meegedacht en alles volgens afspraak geregeld. Dit is helaas bij menig ander bedrijf niet vanzelfsprekend, maar hier wel. Ivm onderhoud/garantie afspraken nog terug geweest. Als wij dichter in de buurt zouden wonen, zouden wij ook zeker voor onderhoud hierheen gaan.

Prettig bedrijf vriendelijke mensen. Reparaties worden snel uitgevoerd. Problemen kennen ze niet, alles wordt opgelost naar de wens van de klant. Garantie is hier ook echt garantie, Top service. Ik koop hier zeker weer zo\'n top volvo. Bedankt, ze bestaan nog betrouwbare auto bedrijven. Groet, Christiaan

Een 2e hands Volvo gekocht Zeer vriendelijke eigenaar

Super vakgarage! Komt afspraken na, denkt mee en is scherp geprijsd.

• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.