• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al een aantal jaar bij deze garage voor onderhoud en APK- keuringen van mijn Opel Corsa.\r\nWord altijd prima geholpen, tegen een goede en eerlijke prijs. \r\nZe zijn altijd erg vriendelijk en staan altijd klaar om je te helpen of eventuele vragen te beantwoorden.\r\nDus, wat mij betreft, top garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen zaterdag hebben we onze nieuwe occasion, een schitterende Volvo xc70 opgehaald bij Vakgarage Autoplus. We zijn overweldigend tevreden over de service en de aflevering. En ook al wonen wij op een uurtje rijden van Nijkerk, onze volgende occasion zal hier zeker weer vandaan komen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed. Ze hebben hun uiterste best gedaan om de auto bij aflevering zo mooi mogelijk neer te zetten. \r\nDaarnaast is de verkoper een klantvriendelijke en meedenkende man. Hij heeft dingen aan de auto gedaan die ik niet gevraagd had, puur uit zichzelf! \r\nIn de week voor de aanschaf werd ik op de hoogte gehouden via app over de auto. Foto’s en berichten. \r\nKort: topbedrijf en mooie auto’s!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte xc70 gekocht. Er bleken enkele (en een paar kostbare) mankementen te zijn die allemaal netjes verholpen zijn. Top service. Zowel tijdens als na de aankoop!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima garage. Ik word hier altijd goed, vriendelijk en kundig geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service en even zo goede service na de gesloten verkoop( geld voor het hele team)\r\nReinder bedankt voor je begrip en eerlijkheid voor de wijze waarop je ons heb geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beste autobedrijf in Nijkerk

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zocht een Volvo XC70, en zag er 1 op de site van autoplus in Nijkerk, aardig stukje vanuit Leiden, maar de auto leek mij de moeite waard, dus toch maar naar Nijkerk gereden, proefrit gemaakt, en de auto gekocht, maar omdat ik zo van ver kwam, heeft Reinder ( is de eigenaar van autoplus) de auto direct een aflever beurt laten geven, en kon ik na een uurtje met de auto naar Leiden rijden, hij doet er echt alles aan om de klant een tevreden gevoel te geven, nou dat is hem goed gelukt, ik ben een zeer tevreden klant, en zal daar zeker weer een auto kopen, Reinder bedankt voor jullie excellente service , het is echt een top Volvo XC70, Met vriendelijke groet, Hans Heijmans uit Leiden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 3 maart .j.l had ik een acuut accuprobleem met mijn\r\nrecente Nissan Q. We hadden bindende afspraken elders\r\nen belden Vak Autoplus en niet tevergeefs. Ook de nazorg werd \'\'subliem\'\' en tot in de puntjes aangepakt en afgewerkt Hulde aan het team!! Hier voel je je nog klant en dat is geen loze kreet en dat geldt ook voor mijn echtgenote !\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij autoplus staat zowel de eigenaar als de monteur altijd klaar voor hun klanten

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder prettig, persoonlijk en klantgericht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring met aanschaf youngtimer Volvo. Vriendelijke en professionele behAndeling.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Werkelijk een prachtige V50 gekocht. Geen gedoe met nog nakomende kosten. Goede inruilprijs ook. Service is anders dan je gewend bent namelijk gewoon super. Geen handelaar praatjes en trucs. Bloemetje bij aflevering en vol vertrouwen op de weg. Service beurten blijf ik hier doen. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via een online advertentie werd ik verliefd. Normaal is online niet zo mijn ding maar hier kon ik niet omheen; hij was immers prachtig! Onze nieuwe V70. Bij Vakgarage Autoplus. Nu is mijn eerste instinct om wat sceptisch te staan tegenover garages, ook mede door vervelende ervaringen in het verleden. Maar Vakgarage Autoplus is dus echt een verademing. Reinder is deskundig, oplossingsgericht, authentiek en recht door zee. Zijn personeel is niet anders. We ervaren het als een warm bad en we hebben de auto gekocht bij hem en een andere auto geleast. De service is top! Hier kun je met een gerust hart terecht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een absolute aanrader.\r\n\r\nFijn bedrijf, waar je als klant zeer vriendelijk en professioneel geholpen wordt. Er wordt met je meegedacht en alles volgens afspraak geregeld. Dit is helaas bij menig ander bedrijf niet vanzelfsprekend, maar hier wel. Ivm onderhoud/garantie afspraken nog terug geweest. Als wij dichter in de buurt zouden wonen, zouden wij ook zeker voor onderhoud hierheen gaan.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig bedrijf vriendelijke mensen. Reparaties worden snel uitgevoerd. Problemen kennen ze niet, alles wordt opgelost naar de wens van de klant. Garantie is hier ook echt garantie, Top service.\r\n\r\nIk koop hier zeker weer zo\'n top volvo.\r\n\r\nBedankt, ze bestaan nog betrouwbare auto bedrijven.\r\n\r\nGroet,\r\n\r\nChristiaan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een 2e hands Volvo gekocht\r\nZeer vriendelijke eigenaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super vakgarage! Komt afspraken na, denkt mee en is scherp geprijsd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Anschaf gebruikte volvo v70 nu ong. 6 weken geleden.\r\nIk werd zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd ruim de tijd genommen en je wordt eerlijk te woord gestaan. \r\nOok bij het ophalen werd uitgebreid de tijd genomen om alle functies etc van de auto uit te leggen.\r\nTot nu toe zeer tevreden met de aankoop. Na afloop garantie en de afgesproken onderhoudsbeurt volgt een verdere beoordeling.\r\n

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Autoplus