Al jaren lang tevreden klantw

Goede kwaliteit prijsverhouding , alle merken onderhoudsschema, meedenkend en snelle hulp, betrouwbaar

• Showroom
  • Faciliteiten wachtruimte

uitstekende garage, die meedenkt en zeer service minded is.

een import V70 Diesel uit België 85000 km gekocht, thans 4 jaar later 200.000 km op de teller zonder noemenswaardige problemen. voorbeeld: storing in achterzijde verlichting. Volvo dealer taxeerde 4 uur werk ex onderdelen. Vakgarage Nijkerk had het in een half uur gefixt. Ik blijf koopadres Nijkerk trouw terwijl in ik Veenendaal woon.

• Showroom
  • Faciliteiten wachtruimte

Ik verander nooit meer van garage

Hele fijne garage. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Super klantvriendelijk.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Auto Plus Garage komt geen afspraken na!!!

Na dat ik een motorfiets heb gekocht met de NODIGE levensgevaarlijke problemen waarmee hij me nooit had mogen laten deelnemen aan het verkeer op vrijdag 21 februari j.l. zoals al eerder in een review weergegeven is Werd ik door Auto Plus Garage Nijkerk gewoon genegeerd. In begin beloofde hij nog om een aantal benodigde onderdelen te vergoeden o.a. remblokken welke totaal versleten waren. Maar tot op heden dus na bijna 5 maanden totaal niets van hem ontvangen. Onkosten nu na 5 maanden totaal aan deze motorfiets ruim € 1200,00. Door ernstige elektronica problemen welke achteraf bekend bij garage bleken te zijn. In eerste instantie zou Auto plus Nijkerk € 250,00 tegemoet komen maar ook dit is weer terug getrokken. Later melde jij dat ik € 150,00 euro kom krijgen om de review te verwijderen. Nou helemaal niets dus van hem ontvangen op een rampzalige motorfiets na voor € 1500,00 waar ik pas na de vele reparaties en 5 maand later VEILIG mee kon deelnemen aan het verkeer.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Hoi Wiljo. Alweer een nieuwe review van u... Waarom vertelt u het eerlijke verhaal niet? Uw beoordeling is jammer genoeg niet positief zoals we gewend zijn, en waar we dagelijks ons best voor doen. Toch doe ik geen verzoek om uw beoordeling te laten verwijderen, maar wil ik hierbij mijn reactie geven. Deze motor had ik u destijds verkocht voor € 1500,- als inruilkoopje tegen handelsprijs. Toen u naar huis reed viel hij stil met een kapotte dynamo of spanningsregelaar volgens u. Ik vond dit echt vervelend en heb u toen uit coulance beloofd dat ik u het onderdeel ter waarde van € 250,- zou vergoeden, en dat u de rekening naar mij mocht mailen. Echter toen bleek er ineens geen rekening te zijn omdat het via een kennisje was gegaan. Later hebben we contact gehad waarbij u vertelde dat dit onderdeel ook nog eens uit China kwam, en dat hij direct weer kapot was gegaan. Ook had u geen garantie op dit nieuwe onderdeel...? Ik vraag me zelfs af (zoals u weet) of er ooit een probleem geweest is met de motor. Volgens mij dacht u dat ik zo naïef was om zonder rekening of bewijs € 250,- naar u zou overmaken. Toen ik dit niet zomaar deed is alle ellende op internet begonnen. Beoordeel eerst eens uw eigen eerlijkheid voordat u naar een ander wijst. Het klopt niet Wiljo, en ik laat me niet intimideren door uw gedrag. Evengoed wens ik u het beste toe. Wel wil ik u aanbieden om een spiegeltje te kopen op mijn rekening, en ehhh... vergeet dan vooral het bonnetje niet! Groet. Reinder Slofstra

Top garage!!

Zeer behulpzaam, vriendelijk en zeer goede service en prijs. Ze willen altijd met je meedenken en doen er alles voor om je te helpen, in welke situatie dan ook. Ik kom hier érg graag en ben nog nooit weggegaan zonder dat ik goed geholpen ben, tegen een goede prijs.

Nooit wat kopen bij Autoplus Nijkerk

Ik kocht er een in uitstekende staat verkerende motorfiets op vrijdag 21 februari. De motorfiets was jl. bijna totaal gereviseerd aldus Dhr. R. Slofstra. In volle vertrouwen reed ik huiswaarts echter na 10 minuten kwam ik met pech te staan. Ben naar huis vervoerd door ANWB Wegenwacht. Autoplus Nijkerk gebeld dhr. R Slofstra vond het vervelend en vertelde dit gaan we oplossen. Nu zijn we een maand verder en ik kan nog geen motor rijden daar de motor niet rijdt. En nu moet ik me maar zien te redden. Hij is te beroerd om de eventuele rekening te betalen voor de nodige reparatie. Ook wil hij de motor niet terugnemen. Ben dus gewoon belazerd WAT EEN SERVICE terwijl hij achter af wist van het euvel. Wordt vervolg

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Wiljo. Het is vervelend dat u problemen heeft met de motor. Het was een inruilkoopje van 1900,- welke u voor de handelsprijs van 1500,- mee mocht nemen. Hij was niet gereviseerd, alleen de versnellingsbak was recent gereviseerd. Ik heb u zelfs de facturen hiervan gegeven welke ik van de vorige eigenaar gekregen had. Onderweg na 20 km rijden viel de motor uit volgens u. Thuis aangekomen was de dynamo en spanningsregelaar defect volgens u. Omdat ik het vervelend voor u vond, en zo snel al heb ik aangeboden uit coulance om deze factuur ter waarde van 250,- volledig te vergoeden. Hiervoor zou u de factuur opsturen, maar er bleek nooit een factuur hiervan te zijn. Achteraf vertelde u dat u er Chinese rommel op gemonteerd was via een kennisje van u wat direct alweer kapot ging. Volgens u kunt u het onderdeel ook niet terugsturen, en is het geld ook weg. Een merkwaardig verhaal.. Nu wilt u hem naar een motorzaak brengen die mij de rekening zal sturen. Natuurlijk ga ik hier niet mee akkoord. Wel mag u de motor hier neerzetten zoals eerder gemeld. Dan kijken mijn monteurs er binnenkort even naar. Ik vind het heel vervelend allemaal, maar ik vind dat ik al heel erg ver ben gegaan in het mee willen denken. De motor is alsnog welkom. Met vriendelijke groet. Reinder

teleurgesteld

Opnieuw mijn review, nu na nog geen jaar nadat ik bij deze vakgarage op 1 December 2018 mijn Volvo xc 70 kocht en zelf de Bovag garantie erbij kocht, kosten totaal, inclusief aankoop auto 9425 euro, schrijf ik deze revieuw omdat ik erg teleurgesteld ben in de afhandeling die dit soort Vakgarage zogenaamd bieden, namelijk kwaliteit.!!!! Kennelijk houdt dit soort kwaliteit op nadat men heeft geleverd. Geen enkel verschil dus met een beunhaas of autohandelaar. Even mijn verhaal: Al na 1 week gaf de auto een probleem en moest door deze Vakgarage worden opgehaald in mijn woonplaats Hoofddorp, hij ratelde als een gek. Bij aankoop had ik vermeld dat ik de auto nodig had voor onze overwintering in Portugal, ik ben daarnaast ook gehandicapt, heb een invalide parkeerkaart en mag niet/nooit met openbaar vervoer. De auto is keurig gerepareerd door deze vakgarage en ik ben ermee naar Portugal gereden. Na onze overwintering waren er nog problemen, die in de garantie vielen en dus opnieuw naar deze vakgarage alwaar de aircopomp vervangen is en is bijgevuld en de snaren van de airo zijn vervangen en de stuurbekrachtigingspomp is vervangen, in de door, ons zelf gekochte, Bovag garantie van 525 euro. De garantie liep af op 1 July 2019 j.l. 1 Maand geleden, dus in Oktober 2019, heb ik de SKF, is wiellagerset, kosten 233 euro, moeten vervangen en daarna ook het stuurslot links voor moeten vervangen, kosten 235.50 euro en daarnaast het resetten en reparatie van de bedrading 32.63 (Volvo Hillegom) en diagnose en reparatie van linker voorportier, kosten 181.14. Is aan reparaties 682.31 totaal. Op 9 November zijn we vertrokken vanuit Nederland opnieuw voor een overwintering, we zijn bijna 71 jaar en beide gezondheid technisch niet goed, mijn vrouw heeft net een chemokuur achter de rug. Staat hier even los van. 60 kilometer voor onze eind bestemming Silves Portugal begon de auto te gieren en viel het vermogen weg.Auto is bij Volvo Faro uitgelezen, zie vervolg review 2

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Geachte Ton. Uw beoordeling is jammer genoeg niet positief zoals we gewend zijn, en waar we dagelijks ons best voor doen. Toch doe ik geen verzoek om uw beoordeling te laten verwijderen, maar wil ik hierbij mijn reactie geven. Gelukkig was u binnen de garantieperiode erg tevreden over ons. Ook nog bedankt voor uw beoordeling van 05-12-2018. Het is spijtig dat na de garantieperiode wat problemen zijn geweest. Aan de andere kant zijn er niet zoveel autobedrijven die op een Volvo XC70 Automaat van 10 jaar oud met ruim 270.000 km Bovag garantie durven te geven. Wij zijn onze verplichtingen hierin zonder te mopperen geheel nagekomen zoals u als klant mocht verwachten. We hopen dat u nu redelijk ongestoord kunt genieten van uw prachtige auto. We wensen u geluk en gezondheid toe. Groet. Reinder Slofstra

Al een aantal jaar bij deze garage voor onderhoud en APK- keuringen van mijn Opel Corsa. Word altijd prima geholpen, tegen een goede en eerlijke prijs. Ze zijn altijd erg vriendelijk en staan altijd klaar om je te helpen of eventuele vragen te beantwoorden. Dus, wat mij betreft, top garage.

Afgelopen zaterdag hebben we onze nieuwe occasion, een schitterende Volvo xc70 opgehaald bij Vakgarage Autoplus. We zijn overweldigend tevreden over de service en de aflevering. En ook al wonen wij op een uurtje rijden van Nijkerk, onze volgende occasion zal hier zeker weer vandaan komen

Zeer goed. Ze hebben hun uiterste best gedaan om de auto bij aflevering zo mooi mogelijk neer te zetten. Daarnaast is de verkoper een klantvriendelijke en meedenkende man. Hij heeft dingen aan de auto gedaan die ik niet gevraagd had, puur uit zichzelf! In de week voor de aanschaf werd ik op de hoogte gehouden via app over de auto. Foto’s en berichten. Kort: topbedrijf en mooie auto’s!

Gebruikte xc70 gekocht. Er bleken enkele (en een paar kostbare) mankementen te zijn die allemaal netjes verholpen zijn. Top service. Zowel tijdens als na de aankoop!

Prima garage. Ik word hier altijd goed, vriendelijk en kundig geholpen.

Uitstekende service en even zo goede service na de gesloten verkoop( geld voor het hele team) Reinder bedankt voor je begrip en eerlijkheid voor de wijze waarop je ons heb geholpen

Beste autobedrijf in Nijkerk

Ik zocht een Volvo XC70, en zag er 1 op de site van autoplus in Nijkerk, aardig stukje vanuit Leiden, maar de auto leek mij de moeite waard, dus toch maar naar Nijkerk gereden, proefrit gemaakt, en de auto gekocht, maar omdat ik zo van ver kwam, heeft Reinder ( is de eigenaar van autoplus) de auto direct een aflever beurt laten geven, en kon ik na een uurtje met de auto naar Leiden rijden, hij doet er echt alles aan om de klant een tevreden gevoel te geven, nou dat is hem goed gelukt, ik ben een zeer tevreden klant, en zal daar zeker weer een auto kopen, Reinder bedankt voor jullie excellente service , het is echt een top Volvo XC70, Met vriendelijke groet, Hans Heijmans uit Leiden.

• Deskundigheid N.v.t.

Op 3 maart .j.l had ik een acuut accuprobleem met mijn recente Nissan Q. We hadden bindende afspraken elders en belden Vak Autoplus en niet tevergeefs. Ook de nazorg werd \'\'subliem\'\' en tot in de puntjes aangepakt en afgewerkt Hulde aan het team!! Hier voel je je nog klant en dat is geen loze kreet en dat geldt ook voor mijn echtgenote !

Bij autoplus staat zowel de eigenaar als de monteur altijd klaar voor hun klanten

Bijzonder prettig, persoonlijk en klantgericht

Zeer goede ervaring met aanschaf youngtimer Volvo. Vriendelijke en professionele behAndeling.

Werkelijk een prachtige V50 gekocht. Geen gedoe met nog nakomende kosten. Goede inruilprijs ook. Service is anders dan je gewend bent namelijk gewoon super. Geen handelaar praatjes en trucs. Bloemetje bij aflevering en vol vertrouwen op de weg. Service beurten blijf ik hier doen. Top!

Via een online advertentie werd ik verliefd. Normaal is online niet zo mijn ding maar hier kon ik niet omheen; hij was immers prachtig! Onze nieuwe V70. Bij Vakgarage Autoplus. Nu is mijn eerste instinct om wat sceptisch te staan tegenover garages, ook mede door vervelende ervaringen in het verleden. Maar Vakgarage Autoplus is dus echt een verademing. Reinder is deskundig, oplossingsgericht, authentiek en recht door zee. Zijn personeel is niet anders. We ervaren het als een warm bad en we hebben de auto gekocht bij hem en een andere auto geleast. De service is top! Hier kun je met een gerust hart terecht.