Unprofessional

I bought a car whose price was justified only because of a declared big maintenance written in the book of the auto but without a stamp of the garage who did it. Despite the seller declared several times before i paid that the big maintenance was done by an official dealer, this was not the case. The seller declared only after i paid that it was not done at an official dealer but by a "friend". I requested invoices of the reparation and he did provide invoices with a date stamps related to purchases many months before and after it which are not linked to the big maintenance. Another garage did confirm that part of those maintenance works, easier to see without dismounting the car, have not been done. Absolutely unprofessional despite the Bovag logo.

• Faciliteiten wachtruimte

Voor de lezers..... De beste meneer Fiorentino probeert de verhalen te verdraaien en vraagt van ons 1200.- retour. Wij hebben deze meneer al meerdere keren gevraagd om langs te komen, zodat hij de klacht kan uitleggen en we dan een oplossing kunnen vinden. maar dat weigert de beste man. Hij wil 1200,- op z'n rekening. (bijna de helft van de aankoopwaarde) Inmiddels ligt gelukkig "de kwestie" bij de Bovag. Vakgarage Terpstra

erg blij dat ik hier ben geweest!

ik heb hier een peugeot 308 sw gekocht en ik ben hier top geholpen door de medewerkers! ik was mijn tenaamstellingcode vergeten mee te nemen van mijn inruilauto maar ik werd prettig en goed geholpen om ze online te vinden. echt een aanrader om hier een auto te kopen!

• Faciliteiten wachtruimte

Aankoop Mazda 626 (ruim een jaar terug)

Nog steeds super tevreden over de Mazda 626.(onverwoestbaar) Bewijst dat je hier ook voor niet al te veel geld een goede betrouwbare auto kunt kopen.

• Faciliteiten wachtruimte

Wat leuk om te horen! Nog veel rijplezier met de mazda :).

Super!!

Wij zijn vanmorgen naar garage Terpstra geweest omdat wij intresse hadden in een Volvo V40 die op de website stond. Daar aangekomen na gebeld te hebben zijn wij super geholpen door verkoper Marco. Niks niet opdringerig of gehijg in je nek gewoon heel rustig en relax bakje koffie tijdens het wachten. De proefrit is er bij ingeschoten maar toen we thuis kwam en ik de brede glimlach van manlief zag wist ik dat het goed was. Verlopig heb ik geen kind aan hem hij is helemaal blij met zijn nieuwe auto. Dus wij komen zeker terug als we weer een auto gaan kopen.

• Faciliteiten wachtruimte

Mooi om te horen. U bent de volgende keer uiteraard ook weer van harte welkom :).

Top service!

Wij hebben deze garage als zeer prettig en servicegericht ervaren. Proefgereden in een auto, deze beviel goed, echter wouden we er toch nog even over nadenken. Wat wij fijn vonden was dat er niet opdringerig werd gedaan en dat we er rustig over na konden - mochten denken. Werd erg goed mee gedacht over diverse praktische zaken. Kortom voor ons reden om zeker terug te komen!

Baleno rijdt al 418.000 km

Onze Suzuki Baleno Sport, op LPG, rijdt al 418.000 km. Hoewel we geen originele klant zijn van Terpstra zitten de autopapieren nog steeds in het hoesje van Terpstra. Misschien leuk om te weten.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Wat leuk om dit te lezen. Nog vele veilige kilometers gewenst:)

Professionele en deskundige, toegankelijke verkoper

Wij zijn bij garage Terpstra geweest omdat we een mooie Mercedes op de website gezien hebben. We zijn vriendelijk te woord gestaan, vragen waarop Marco geen antwoord paraat had heeft hij voor ons uitgezocht. Aansluitend een proefrit gemaakt. Uiteindelijk van de koop afgezien maar we houden de site in de gaten en mocht er iets geschikts binnen komen dan weet Marco ons te vinden. Een fijne ervaring!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Bedankt voor de positieve feedback. Mocht u 1 zien die u bevalt kom gerust weer langs. Groet, Marco Douma

Een nette, vriendelijke en betrouwbare garage!

Vandaag hebben we een mooie auto gekocht. We voelden ons direct op ons gemak in de garage. We werden vriendelijk welkom geheten, mochten eerst zelf naar de auto kijken, konden vragen stellen en hebben een proefrit gemaakt. We kregen deskundig advies van medewerker Marco. Kortom; we bevelen de garage zeker aan!

Leuk om te lezen. Dank dat ik u van dienst kon zijn. Groet, Marco Douma

Slecht

Inmiddels voor een 2e keer er ingetrapt WAT dom van mij. Auto gekocht 1 en al lekkage inmiddels gerepareerd niet door hem dit zou hij wel uitvieren bij de koop.Het betreft een oudere diesel uit 2005.Ik vroeg de verkoper nog geen fijnstof belasting toch Nee zei de verkoper deze auto niet.Vandaag de brief gekregen fijnstofbelasting. IK Stoot mij niet voor een derde X kom er nooit weer.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste heer Ophuis, Om een lang verhaal heel kort te houden. Denk ik dat het ook beter is dat u bij ons ook geen auto weer koopt. Wij willen graag eerlijk te werk gaan. Ik hoop dat u elders een garage vind die wel bij u past...

geweldig

heb nu al 4 auto's hier gekocht en ben blij dat er zo een bedrijf bestaat. Afgelopen week hier de auto voor mijn dochter gekocht en alles was zo geregeld. Ik kan dit bedrijf echt aanbevelen.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeg het voort :). Goed om dit te lezen!

GEWELDIG!

Erg fijn zaken doen! Een nette prijs voor je eigen auto, om in te ruilen. Vriendelijk en behulpzame verkopers/personeel. Alles was vlot en netjes afgehandeld!

• Faciliteiten wachtruimte

Wat top om te horen! Daar doen we het voor!

eerlijk en uitstekend auto bedrijf

al jaren klant bij deze garage , en nog NOOIT gezeur mee gehad, eerlijk en betrouwbaar. ook in deze corona tijd gaan ze uitstekend mee om! meneer terpstra is altijd eerlijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Goed om dit te lezen! Bedankt!

Nette garage waarin afspraken worden nagekomen

Ik heb hier een Audi A4 Avant gekocht. Auto was in nette staat, afspraken zijn duidelijk, netjes en eerlijk. Directe communicatie, personeel is daarnaast vriendelijk. Ik had achteraf nog enkele vragen, deze zijn netjes beantwoord. Het voelt allemaal goed en betrouwbaar aan, zeker een aanrader!

• Faciliteiten wachtruimte

Wat fijn om te horen. Daar zijn we voor.

Goede service, vriendelijke personeel en ruime keuze aan goede auto's

Ik heb hier mijn Seat Leon ST 2014 gekocht. De verkoper benaderde mij op het moment dat ik het ook wilde. Ik kwam eerst even wat auto's bekijken voordat ik meer ging verdiepen in de auto die ik wilde. Verkoper wist waarover hij sprak en gaf mij advies over de desbetreffende auto's. Uiteindelijk na afwegen en test ritten, gekozen voor de Seat Leon. Tijdens APK kwam er een klein puntje naar voren, dat telefonisch werd overlegd met mij. (handrem werkte niet) Dit werd professioneel opgepakt en zonder extra kosten verwerkt. Verder werd ik goed geïnformeerd over de keuring en werd alles netjes bij langs gegaan.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Bedankt voor uw review. Dit stellen wij op prijs!

vriendelijk

wij hebben goede ervaring over dit bedrijf

• Faciliteiten wachtruimte

Ook mooi dat ze in Leeuwarden tevreden zijn!

Top service! En ook een eerlijke prijs voor je eigen inruil auto!

Prettig zaken doen, eerlijke prijs voor je eigen auto om in te ruilen! Er valt echt te onderhandelen. Ze zijn ook erg vriendelijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Top Celia-anna! Nog heel veel plezier met de auto!

Klantvriendelijk, vakkundig en goede prijs/kwaliteitsverhouding

Via de site van Vakgarage Terpstra, zag ik dat zij een groot occasion aanbod hebben in het segment wat ik zocht. Na een afspraak te hebben gemaakt, werd ik in de showroom vakkundig en vriendelijk te woord gestaan door verkoper Marco. De informatie op de website was helder en kwam precies overeen met hetgeen ik bij de occasion aantrof, geen nare verrassingen. Na een proefrit was het goed zaken doen met de verkoper. Geen onverwachte bijkomende kosten, oude auto inruilen geen probleem en afspraken kunnen maken over de aflevering. Aflevering zeer klantvriendelijk. Toen ik met de occasion thuis kwam, lagen de laatste papieren vanuit de RDW op de deurmat. Keurig geregeld Vakgarage Terpstra! Ik beveel Vakgarage Terpstra zeker aan!

• Faciliteiten wachtruimte

Dank voor uw positieve feedback. Ook dat is leuk om te horen!

Vriendelijk en uitnodigend en vakkundig

Ruime keuze auto's. Het bedrijf heeft een goede uitstraling. De verkopers zijn klantvriendelijk,hebben veel kennis van, hoe te onderhandelen over auto's en zijn niet opdringerig en vertellen geen fabeltjes. Ook de inruilwaarde van de huidige auto is naar tevredenheid. Marco begeleidde de jonge stageloper Jesse professinee l. Een dikke 10 voor deze beide jonge mannen,die met hart en ziel niet alleen voor het bedrijf gaan, maar ook voor de klanten.

• Faciliteiten wachtruimte

Vakkundige garage met bijzonder mooi onderhouden auto' s

Onze dochter heeft hier een Fiat 500 gekocht waarbij de verkoper uitgebreid de tijd voor ons nam. Diverse verzoeken konden snel geregeld worden en na 1 week kon de auto in ontvangst genomen worden. De auto ziet er binnen en buiten verzorgd uit. Deze garage is een aanrader.

Uitstekende zaak!

Deal snel gesloten, auto snel mee kunnen nemen. Zeer vrindelijk personeel.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Snelle service met prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Maandagochtend problemen met de auto, egr positioneringsprobleem. Met moeite op het werk gekomen en naar Terpstra gebeld. Ik kon de auto direct brengen en kon deze 's middags al weer ophalen mét nieuw onderdeel! Zo kon ik weer veilig naar huis rijden!

niks mis mee

Er zijn altijd mensen die denken te moeten klagen en het onderste uit de kan willen hebben, normaal gesproken reageer ik nooit op dit soort site,s Naar mijn mening een prima garage met goeie service en vriendelijke mensen (geen kouwe kak) Ik heb er een Seat gekocht van 2010 en na een paar weken bleek er toch iets mis te zijn met het uitlaatsysteem dit werd ook al had ik geen garantie gratis verholpen .. dus dikke pluim wat mij betreft mijn volgende auto zal ik ook met een gerust hart hier weer aanschaffen.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer prettige ervaring met vakgarage Terpstra

Op zoek naar een autootje voor mijn dochter, kwam ik bij Terpstra terecht. De keuze viel op een Renault Modus uit 2004. Via mail een aantal foto's gestuurd van onze inruiler en een indicatie gekregen, voor de inruil prijs. Nadien heen geweest en snel tot een akkoord gekomen, prima geholpen door dhr. Folkert Terpstra. Bij het ophalen van de gekochte auto, hadden ze er nog 2 nieuwe achterbanden opgezet en een nieuwe veer achter, had niet gehoeven, want ik had het niet gemerkt / gezien. Kreeg er ook nog een emmer met schoonmaak spullen bij. Dus, niets dan lof voor deze garage. Eerlijke inruil prijs en prima service.

Super service!!

Onlangs een VW POLO bij Vakgarage Terpstra gekocht, fijne service en snelle aflevering!! Tevreden, bedankt voor de goede service!!

• Faciliteiten wachtruimte

met grote frustratie ervaren!

In april een auto gekocht te hebben bij deze garage (incl. tegen meerprijs 3 mnd. garantie) waren we erg blije eigenaar tot op moment dat we met gepiep aan de auto terug zouden komen voor de reparatie. Er werd alleen gekeken en volgens de monteur werd de probleem verholpen aan de hand van remblokken schoonmaken. We zouden terugkomen als er weer problemen zijn. Auto bleef piepen, daarvoor hebben we deze keer gekozen om niet 105 km heen en 105 km weer te rijden maar ergens in de beurt naar garage te gaan voor reparatie.. Daarna hebben we weer gebeld met garage omdat de auto te veel motorolie gebruikt. In 3 maanden tijd hebben we hem 4 keer moesten vullen. Had ik een mevrouw aan de lijn, ik heb de probleem verteld, ze zei ik ga even overleggen waarna ik zonder enig gehoor van mevrouw, een andere meneer aan de lijn kreeg. Die noemde niet eens zijn naam en niet eens een gedag en hoi hallo. Ik was natuurlijk beetje verbaasd, ik vroeg met wie ik sprak hij zei met de monteur. Ik heb de probleem verteld, opeens was meneer heel agressief en met een onbeschoft manier bleef hij praten. Ik kon niet eens meer concentreren om de probleem verder te vertellen. Uiteindelijk heb ik afspraak gekregen. Hij gaf aan dat we daar niet kunnen wachten, dat we daarom auto moesten brengen en weer moesten gaan. Ik vroeg of ze leenauto hadden, dat was dus ook weer niet mogelijk.! Dus we hebben met veel gedoe nog 1 auto geregeld, oppas geregeld voor me kind omdat we niet weten hoe lang het zou gaan duren, naar garage gegaan, monteur kwam bij ons en wat is het nou? Ik had jullie vorig week verwacht en niet vandaag gaf hij aan. Ik heb op papier en in mijn telefoon dezelfde dag al genoteerd wanneer ik de afspraak had. Maar meneer monteur zegt "nee was vorig week ik had het genoteerd". Het werd een welles/nietes spelletje geworden. Hij had dus geen tijd voor de reparatie. Hij wou wel alleen even kijken en een beetje olie bijgevuld en paar maanden gaan rijden gaf hij aan. Jongens,een grote frustratie

• Prijs/kwaliteit N.v.t.