Snel en kundig geholpen!

Toen onze ketel plots vervangen moest worden hebben wij contact opgenomen met Van der Pijl. De eigenaar van het bedrijf gaf aan het vervelend te vinden om mensen in de kou te laten zitten en kwam dezelfde dag nog langs om de boel te bekijken. Al de volgende de dag is de ketel geïnstalleerd. Niet door een van de monteurs maar door de eigenaar zelf. Wij zijn erg te spreken over de service en het snelle handelen en zitten er inmiddels weer warm bij, bedankt!!

Al een aantal jaar heb ik verschillende auto's in onderhoudt gehad bij Vakgarage van der Pijl. De monteur M. van Leeuwen is erg vriendelijk en het is altijd een feest om hem weer te mogen bezoeken. Ga zo door!

zeer goed

een ford focus gekocht auto netjes volgens afspraak afgeleverd de rit naar huis verliep goed maar bijna thuis begon de motor slecht te lopen op zaterdag 2 mei Ramon gebeld na een paar keer tevergeefs te hebben gebeld naar een garage in de buurt gelopen onderweg werd ik gebeld door Ramon en het probleem uitgelegd heeft Ramon contact gelegd met een vakgarage in de buurt om de auto uit te lezen toen wist ik wat er aan de hand was en kon dit makkelijk zelf oplossen wat mij betreft een goede garage TOP.

Klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk,hebben mijn auto opgehaaldomdat ik een risico patient ben,en ook weer keurig terug gebracht. Zeer tevreden.

Vertrouwd, allround en relaxed

Geen tegenvallers, altijd klantgericht

• Faciliteiten wachtruimte

Aardige en deskundige mensen.

Prima service en persoonlijke behandeling.

Wat een top-service! N.a.v. een STOP-waarschuwing vanwege de motortemperatuur een kwartier voor sluitingstijd bij Van der Pijl aangeklopt. Omdat ik uit Amsterdam kom en de sluitingstijd nabij was, wist de eigenaar dat hij de reparatie niet zou gaan uitvoeren, maar dat weerhield hem niks van het bieden van zijn hulp! Voorzien van een analyse van het mankement en allerlei tips over hoe het beste thuis te komen, kon ik weer op pad. Ik kan de garage iedereen aanbevelen!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Wij hebben onze huidige auto en een vorige auto laten onderhouden bij Van der Pijl en zijn erg tevreden. Goede service, denken met je mee en altijd een belletje voordat ze aan een grotere reparatie beginnen. Ook fijn dat ze altijd even laten weten welk onderhoud er waarschijnlijk volgend jaar aan zitten te komen.

Erg tevreden over deze garage. Snel en keurig geholpen bij APK en kleine reparaties.

2 sterren: slechter dan verwacht

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn helaas niet zoals verwacht of gehoopt. Er wordt geadverteerd met scherpe APK prijs, maar er komen toch gauw kosten bij. Zonder dat er onderdelen zijn vervangen. Ik was hier graag telefonisch van op de hoogte gebracht. En niet pas bij ophalen. Voor mij viel de rekening tegen en is er niet meegedacht over een oplossing. Jammer...

Dag Judith, Wij hebben naar aanleiding van Uw review telefonisch contact met u geprobeerd op te nemen wat helaas niet is gelukt. Wij vinden het zeer spijtig te zien dat U zo ontevreden bent over onze service, daar wij altijd proberen mee te denken met de klant. Echter vinden wij wel dat U op de dag van de keuring afspraak wel bereikbaar moet zijn, U bent door ons rond 10: 30 gebeld om de reparaties aan Uw auto te bespreken maar helaas kregen wij geen gehoor aan deze oproep. Wij hebben gewacht op U tot na de middag en toen besloten om toch maar de apk puntjes op te lossen aangezien dit maar om een redelijk klein bedrag van 120 euro ging. U moet begrijpen dat dat best lastig is voor ons, Wij zullen nooit grote reparaties uitvoeren zonder overleg. Wij willen natuurlijk niet dat U rond 5 uur in de middag aan de balie staat en de auto nog niet klaar is en er ongewild weer een vervolg afspraak gemaakt moet worden. Overigens vinden wij het jammer dat U ons zo laag beoordeeld terwijl U nog niet eens bij ons bent binnen geweest of ons persoonlijk heeft ontmoet. Uw auto is door een ander gebracht en gehaald. Wellicht heeft u wat te snel geoordeeld en bent U met ons eens dat wij het toch best goed hebben gedaan. Desondanks vinden wij het jammer en willen U daarom een tegoedbon aanbieden van 25 euro te besteden in ons bedrijf. Hoogachtend : De Directie R.M.W van der Pijl

Vriendelijk, duidelijk en behulpzaam. Ze zijn vakbekwaam en nemen de tijd voor de klant.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima garage met nononsense stijl en vriendelijk en vakkundig personeel

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Snelle hulp, prima service en betaalbaar.

vriendelijk en vaktechnische personen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Heel goed ,voor mijn deur een nieuwe accu er in gezet! Echt super

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer klantvriendelijk! Alles snel en goed gerepareerd + apk! Top garage!

Altijd goed en vriendelijk geholpen!

Heel erg tevreden tot zo ver. Ze denken met je mee en handelen problemen succesvol af, waarbij de klant zo veel mogelijk ontzorgt wordt.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Uiterst vriendelijk en eerlijk.