• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige en deskundige mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en persoonlijke behandeling.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een top-service! \r\nN.a.v. een STOP-waarschuwing vanwege de motortemperatuur een kwartier voor sluitingstijd bij Van der Pijl aangeklopt. Omdat ik uit Amsterdam kom en de sluitingstijd nabij was, wist de eigenaar dat hij de reparatie niet zou gaan uitvoeren, maar dat weerhield hem niks van het bieden van zijn hulp! Voorzien van een analyse van het mankement en allerlei tips over hoe het beste thuis te komen, kon ik weer op pad. Ik kan de garage iedereen aanbevelen!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onze huidige auto en een vorige auto laten onderhouden bij Van der Pijl en zijn erg tevreden. Goede service, denken met je mee en altijd een belletje voordat ze aan een grotere reparatie beginnen. Ook fijn dat ze altijd even laten weten welk onderhoud er waarschijnlijk volgend jaar aan zitten te komen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg tevreden over deze garage. Snel en keurig geholpen bij APK en kleine reparaties.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn helaas niet zoals verwacht of gehoopt. Er wordt geadverteerd met scherpe APK prijs, maar er komen toch gauw kosten bij. Zonder dat er onderdelen zijn vervangen. Ik was hier graag telefonisch van op de hoogte gebracht. En niet pas bij ophalen. Voor mij viel de rekening tegen en is er niet meegedacht over een oplossing. Jammer...

Dag Judith, Wij hebben naar aanleiding van Uw review telefonisch contact met u geprobeerd op te nemen wat helaas niet is gelukt. Wij vinden het zeer spijtig te zien dat U zo ontevreden bent over onze service, daar wij altijd proberen mee te denken met de klant. Echter vinden wij wel dat U op de dag van de keuring afspraak wel bereikbaar moet zijn, U bent door ons rond 10: 30 gebeld om de reparaties aan Uw auto te bespreken maar helaas kregen wij geen gehoor aan deze oproep. Wij hebben gewacht op U tot na de middag en toen besloten om toch maar de apk puntjes op te lossen aangezien dit maar om een redelijk klein bedrag van 120 euro ging. U moet begrijpen dat dat best lastig is voor ons, Wij zullen nooit grote reparaties uitvoeren zonder overleg. Wij willen natuurlijk niet dat U rond 5 uur in de middag aan de balie staat en de auto nog niet klaar is en er ongewild weer een vervolg afspraak gemaakt moet worden. Overigens vinden wij het jammer dat U ons zo laag beoordeeld terwijl U nog niet eens bij ons bent binnen geweest of ons persoonlijk heeft ontmoet. Uw auto is door een ander gebracht en gehaald. Wellicht heeft u wat te snel geoordeeld en bent U met ons eens dat wij het toch best goed hebben gedaan. Desondanks vinden wij het jammer en willen U daarom een tegoedbon aanbieden van 25 euro te besteden in ons bedrijf. Hoogachtend : De Directie R.M.W van der Pijl

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, duidelijk en behulpzaam. Ze zijn vakbekwaam en nemen de tijd voor de klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima garage met nononsense stijl en vriendelijk en vakkundig personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle hulp, prima service en betaalbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk en vaktechnische personen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed ,voor mijn deur een nieuwe accu er in gezet!\r\nEcht super

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk! Alles snel en goed gerepareerd + apk! Top garage!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goed en vriendelijk geholpen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg tevreden tot zo ver. Ze denken met je mee en handelen problemen succesvol af, waarbij de klant zo veel mogelijk ontzorgt wordt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uiterst vriendelijk en eerlijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen, reparatie in overleg en opgelost volgens afspraak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super betrouwbaar, vakkundig en klantvriendelijk. Na negatieve ervaringen met een andere garage ivm garantie auto daar nu snel weer hier terug. Blij weer met een gerust hart mijn auto bij Ramon en Michel te kunnen brengen. Ik beveel hen bij iedereen aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Garage met goede service, eerlijk verhaal en vooral transparant