Dag Judith, Wij hebben naar aanleiding van Uw review telefonisch contact met u geprobeerd op te nemen wat helaas niet is gelukt. Wij vinden het zeer spijtig te zien dat U zo ontevreden bent over onze service, daar wij altijd proberen mee te denken met de klant. Echter vinden wij wel dat U op de dag van de keuring afspraak wel bereikbaar moet zijn, U bent door ons rond 10: 30 gebeld om de reparaties aan Uw auto te bespreken maar helaas kregen wij geen gehoor aan deze oproep. Wij hebben gewacht op U tot na de middag en toen besloten om toch maar de apk puntjes op te lossen aangezien dit maar om een redelijk klein bedrag van 120 euro ging. U moet begrijpen dat dat best lastig is voor ons, Wij zullen nooit grote reparaties uitvoeren zonder overleg. Wij willen natuurlijk niet dat U rond 5 uur in de middag aan de balie staat en de auto nog niet klaar is en er ongewild weer een vervolg afspraak gemaakt moet worden. Overigens vinden wij het jammer dat U ons zo laag beoordeeld terwijl U nog niet eens bij ons bent binnen geweest of ons persoonlijk heeft ontmoet. Uw auto is door een ander gebracht en gehaald. Wellicht heeft u wat te snel geoordeeld en bent U met ons eens dat wij het toch best goed hebben gedaan. Desondanks vinden wij het jammer en willen U daarom een tegoedbon aanbieden van 25 euro te besteden in ons bedrijf. Hoogachtend : De Directie R.M.W van der Pijl
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.