Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

In 2011 heb ik hier mijn auto gekocht, waar ik nog altijd erg tevreden over ben. Ik kan zeggen dat ik een kritische klant ben en een discussie niet uit de weg ga. Na vervelende ervaringen met 3 autodealers in Leiden en Leiderdorp had ik eigenlijk de hele autobranche al afgeschreven, maar bij Vakgarage Straathof blijf ik terugkomen. Mijn auto is er nog steeds in onderhoud en ook de laatste keer is hij weer keurig afgeleverd. Er wordt geluisterd naar je wensen en de mensen die er werken doen echt hun best het zo goed mogelijk voor je op te lossen. En als ik het ergens niet mee eens ben, dan wordt in alle redelijkheid een oplossing gezocht. En die is mij tot nu toe altijd geboden. En dat is belangrijk, want daarin onderscheid een goed servicegericht bedrijf zich. Mijn auto gaat de volgende keer gewoon weer naar Straathof. En als ik mij ga oriënteren op een nieuwe auto, dan kijk ik eerst even bij Straathof.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
4

2 sterren: slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vorig jaar nieuwe auto gekocht. Eerlijk geholpen, geen gladde praatjes en duidelijkheid. Aan te bevelen garagebedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een goed bedrijf klantvriendelijk,goede service en een bedrijf waar je op kan vertrouwen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bij de mondelinge prijsopgave voorafgaand aan de reparatie werden ex-BTW prijzen genoemd. Naderhand bleken de kosten voor uitlijnen en vervangend vervoer niet te zijn meegenomen in de mondelinge prijsopgave. Daardoor viel de rekening uiteindelijk 33% hoger uit dan ik verwachtte. Dat is een fors verschil. Ik heb deze gang van zaken als onplezierig ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik werd vriendelijk, open en eerlijk tegemoetgetreden. Dit heb ik als zeer positief ervaren. De aankoop van mijn tweedehands auto is prima verlopen. Het probleem met de remmen is naar behoren verholpen. Het enige minpunt voor mij is dat de autoradio die in de auto zat zonder overleg is vervangen en ik hier niet op vooruit ben gegaan. De bediening en kwaliteit van de huidige radio is voor mij minder goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Netjes geholpen kon een leen auto krijgen maar dat hoeft van mij niet

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Vakgarage Straathof is zeer prettige partner voor onze mobiliteits vraagstukken. Een ondernemend familie bedrijf met zeer toegewijde eigenaar en medewerkers. Aanschaf, leasing en onderhoud van auto\'s word uiterst deskundig ingevuld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer prettig ontvangen door een vriendelijke verkoper die gelukkig niet zo \"gladjes\" was. Ik ontving een meer dan redelijke inruilprijs voor mijn auto. Verkoper dacht mee en heeft op geen enkele manier enige druk uitgeoefend. Verkoper weet waar hij het over heeft. De voor mij \"nieuwe\" auto is zeer netjes afgeleverd, waarbij alles op een rustige en duidelijke manier is uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Onze ervaringen zijn zeer positief. Vriendelijke en oprechte medewerkers. Goede prijs en kwaliteitverhouding. Ik heb dinsdag 7 mei een gebruikte auto aangeschaft dus kan nog niks zeggen over de auto zelf. Deze positieve ervaringen hebben betrekking op de verkoop en afhandeling van de deal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goed, deskundig en klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb bij dit bedrijf afgelopen november een 2e hands auto gekocht met 6 maanden Bovag garantie. Zowel voor aanschaf als gedurende de 6 maanden zijn zonder moeilijkheden alle defecten vakkundig gerepareerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Medio 2012 hebben wij een Mercedes E220 CdI aangeschaft bij Vakgarage Straathof. De prijs was redelijk, maar zeker niet de goedkoopste, de inruilprijs voor mijn huidige auto was goed. Aangezien er een Bovag-garantie van 6 maanden bijgesloten was, waren de verwachtingen hoog. 2 maanden na aanschaf begonnen de probleempjes, en heb ik ter analyse de auto aangeboden bij de Mercedes dealer in Naaldwijk, deze constateerde een flink aantal problemen, en door een probleem met de verstuivers kon de auto iet meer rijden. Na telefonisch contact met Straathof is de auto afgesleept naar het bedrijf om \'m daar te repareren. Na een reparatietijd van 10 dagen, werd de auto goed bevonden, en gereed gemeld aan mij. Tijdens mijn rit van het garagebedrijf naar huis, bleek een aantal problemen nog steeds niet opgelost te zijn. Wederom heb ik contact opgenomen met Straathof hoe dit op te lossen, zij gaven aan dat de auto weer terug moest naar hun om een diagnose te stellen, en vervolgens weer te repareren. deze diagnose c.q. reparatie heeft 14 dagen in beslag genomen. De auto heeft inmiddels 24 dagen stil gestaan bij de garage, maar is nog steeds niet probleemloos. Aangezien ik de expertise en de ellenlange reparatietijden flink zat ben, maak ik een afspraak met de bedrijfsmanager om tot een goede oplossing te komen. Tijdens dit gesprek geef ik aan dat de kwaliteit van repareren en diagnosticeren ver onder de maat ligt, en ik het liefst het koopcontract (tegen een respectabele gebruikersvergoeding) zou willen ontbinden. De manager gaat dit intern overleggen, en belt mij nog terug. Na een aantal dagen belt de manager op, en doet mij het voorstel om de auto \"terug te kopen\", echter de auto is volgens hun wel 40% minder waard dan de aanschafwaarde bij hen. Tevens geeft hij aan dat zij er wel al flinke kosten aan gehad hebben, en dat dit terug te zien is in de door hun geboden prijs. Kort door de bocht komt het er op neer dat ik mag betalen voor de reparaties als ik de auto \"terugverkoop\" aan hen... Ik besluit dan maar om de auto de laatste keer terug te sturen voor reparatie, en het beste er maar van te hopen. Deze reparatie heeft 7 dagen geduurd, wat de totale reparatiedagen op een schokkende 31 dagen brengt, allen zonder een vervangende auto. De auto functioneert nog steeds niet naar behoren, waaronder falend ABS-systeem, versnellingsbakproblemen, en wordt dan ook ingeruild voor een andere auto, helaas... U mag uit bovenstaand verhaal zelf uw conclusie trekken of dit autobedrijf uw bezoek waard is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle en nette service als het gaat om de zomer/winterbandenwissel. Ook erg flexibel in het plannen van service afspraken en punctueel met afspraken maken en nakomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto

Bedrijfsgegevens

Ripselaan 30

2376BJ Nieuwe wetering

071-3310744

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.