Bij pech direct goed geholpen op vrijdagmiddag laat!!

Bij pech zag de ANWB dat ik een nieuwe bobine moest hebben. Het was vrijdagmiddag, bijna weekend. Maar Garage Aukema was bereid ons te helpen, bestelde meteen een nieuwe bobine en na een kwartier konden we verder naar huis: Soest. Wat een geweldige service. Bijzonder behulpzame en aardige mensen. Ik kan ze iedereen aanbevelen!!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

snelle service en perfect geholpen

Op de terugreis van vakantie knapte het canvas van de band van de aanhanger bij Lemmer. via google garage Aukema gevonden en gebeld. We werden netjes te woord gestaan en gevraagd of we voorzichtig naar hun konden komen rijden (ongeveer 1km). Ze wisten niet of ze nog een aanhanger band hadden liggen maar als we er waren zouden hun regelen dat het goed kwam. Dat is ze gelukt ze hadden nog een band en binnen een uur waren we weer veilig op weg naar huis met een nieuwe band en een ervaring rijker. Zelfs de rekening viel 100% mee.

• Locatie N.v.t.

Excellente service en meedenken

Nadat onze auto het in onze vakantie begaf, hebben de medewerkers van Aukema ons aan alle kanten geholpen om toch thuis te komen. Ondanks dat het betreffende onderdeel op zich liet wachten, konden we toch naar huis dankzij een leenauto. Meedenken en een normale prijs rekenen dat is pas service. Hierdoor sloten wij onze vakantie toch met een goed gevoel af.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Prima, zeker aan te bevelen

No nonsense garage welke mee denkt en altijd probeert passende service te verlenen voor een eerlijke prijs. Onvoorziene kosten worden gemaakt altijd in overleg. .

Rommel

Ik heb mijn auto hier voor de 2e keer gebracht. Ik krijg te horen dat ze dit soort werkzaamheden nooit meer gaan doen, ik breng mijn auto dus ook nooit meer hier. Laten mijn auto achter als een troep. Ruikt vreselijk erg naar rook en vind ook nog eens een pakje vloei onder mijn stoel. Ze doen ook geen moeite om de naam op de factuur goed te schrijven. Ik voel me niet serieus genomen bij deze garage, kom hier niet weer,

• Showroom

Top Bedrijf !

Al meer dan 30 jaar ben ik klant bij Vakgarage Aukema. Ze leveren goed werk af en de service is van de hoogste plank. Dat is tegenwoordig een zeldzaamheid. Er wordt meegedacht en ze staan altijd voor je klaar!

• Showroom
  • Faciliteiten wachtruimte

Zorgt dat je blijft rijden.

Een garage zonder veel poespas. Er worden alleen onderdelen vervangen die daar voor in aanmerking komen. Lekker locaal in Lemmer Na de APK stond de auto weer spic en span klaar. Top personeel. Alco Kruithof,kruithof Fysio/Podofit Lemmer

Denken met de klant mee

Deskundige mensen die weten waar ze mee bezig zijn en je niet onnodig op kosten jagen.

• Faciliteiten wachtruimte

Vlotte goede service voor nette prijs

Elke keer weer goed geholpen. Eerlijke prijsberekening en geven vooraf aan waar je op moet rekenen. Geen flauwekul artikelen op de factuur. Mannen met kennis van zaken en een flexibele instelling.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Erik en zijn mannen zijn uitstekende vaklui en daarbovenop ook nog eens zéér klantvriendelijk. Ik ben er inmiddels 7 jaar vaste klant (met twee auto\'s) en Aukema is het eerste garagebedrijf in mijn 50 jarige \"loopbaan\" als automobilist waar ik nog nooit discussie mee heb gehad over onnodige, te dure of slecht uitgevoerde reparaties. Onze auto\'s, samen 500.000 km jong, verkeren dankzij hen in uitstekende conditie. En in geval van onverwachte storing vinden ze altijd wel een gaatje om het probleem snel op te lossen. Erik schrijft Service niet alleen met één hoofdletter, maar het hele woord in HOOFDLETTERS. Zij houden daarmee autorijden plezierig en betaalbaar. En.. afspraak is afspraak ! Ga zo door mannen. Een zeer tevreden klant.

Aukema is een oprechte en betrouwbare garage. Je kunt er altijd terecht met vragen over je auto en er wordt altijd met je meegedacht zodat je zo weinig mogelijk hinder ondervindt van bijvoorbeeld reparaties. Kortom, zeker een aanrader.

Geweldige mensen. Staan altijd voor je klaar en maken zeer duidelijke afspraken. Vriendelijke en prettige behandeling door alle medewerkers en de baas zelf.

Hebben beide al vele jaren onze auto\'s in onderhoud bij Erik en zijn mannen. Altijd wel koffie of een praatje. Eerlijk advies en goede kwaliteit vd reparaties.

Sinds een jaar de auto in onderhoud/reparatie/APK bij Vakgarage Aukema. Hij heeft nog nooit zo goed gereden (en het is al een oudje). Eerlijke prijzen, eerlijke service en zeer vriendelijke, hardwerkende mensen, die ook op ongelukkige tijden altijd weer een gaatje voor je zien te vinden...

Goed bedrijf met veel kennis en kunde! 2 auto\'s bij Aukema in onderhoud, en allebei naar tevredenheid.

Hele goede garage, Erik en zijn team staan voor elk probleem voor je klaar en doen geen onnodige dure reparaties. Altijd een vriendelijk woord en hele goede vakbekwame monteurs. In een woord geweldig !

• Reden bezoek Andere reden

APK/kleine beurt Top. Goede service, oprecht en er wordt goed meegedacht

Allround vakmensen die klantgericht meedenken. Uitstekende service en niet elk uurtje factuurtje. Staan altijd klaar een kleinigheidje zo even op te lossen. Snel en betrouwbaar

Prima garage, een aanrader.

Prima en nette service voor een goede prijs / kwaliteitsverhouding

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Helemaal prima. Eerlijke, vriendelijke mensen die met je mee denken.

Eric en z\'n team zijn erg klantgericht, werken professioneel en denken mee om de kosten voor de klant zo laag mogelijk te houden. Geweldig!

• Reden bezoek Andere reden

Zeer klantvriendelijk! De mannen zijn altijd bereidwillend en denken oplossingsgericht.

Eric en zijn mannen zijn super garagisten! Top service, staan altijd voor je klaar. Houden zich aan afspraken en houden autorijden bovendien betaalbaar.