Goed geholpen met zoeken naar andere auto. Volstrekt betrouwbaar!

in de bijna 10 jaar dat ik bij deze garage kom, heb ik alleen maar goede ervaringen opgedaan. Service is uitstekend, ze leveren goed werk, Duidelijkheid vooraf over de kosten en goede adviezen.

snel en goed geholpen volgens prijsopgave hersteld

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Offerte gevraagd voor reparatie van de onderkant van de auto. Na een week nog geen reactie. Hier in totaal 2 x over gebeld. Men vertelde mij dood leuk dat als het mij niet aanstond ik maar naar een ander moet gaan. Klantenservice van van lik me vestje en communicatie van een Neanderthaler! Absolute afrader!

Onze Twingo bouwjaar 1999 kon niet meer gestart worden omdat de afstandbeniening niet meer werkte. De infrarood bediening werkte niet meer de startblokkering gaf dus niet meer de mogelijkheid tot starten. Vakgarage Dijkstra heeft dit goed onderzocht en netjes opgelost tegen een scherpe prijs. Een bedrijf met kennis van zaken, ik ben een tevreden klant.

Betrouwbaar en je betaalt niet teveel

zaterdag \'s ochtens geeft de auto een storingsmelding. \'s middags MOEST ik in Eindhoven zijn voor zwemkampioenschappen. De leenauto\'s waren allemaal uitgeleend. Ik mocht meteen langskomen en 2 uur later was de storing verholpen. GROTE KLASSE en SUPER SERVICE !

De ervaring die ik met dit bedrijf en de medewerkers heb is zeer goed het zijn vakmensen die hun vak verstaan,ik heb gen verstand van een auto zij wel. ze zijn snel. betrouwbaar, open,geven veel informatie hier kunnen andere bedrijven nog veel van leren.

Prima service, deskundig advies en veel ervaring Kom al jaren hier naar grote tevredenheid Persoonlijk in contact

Wij zijn hier al jaren klant. Betrouwbaar, deskundig en snel. Altijd een topservice!