Dankbaar voor de vlotte hulp

Vakgarage Carhouse Lagerweij: Een professionele, adequate, zeer behulpzame, attente en vriendelijke klanten bediening!

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer prettig geholpen en met persoonlijke aandacht

Al vele jaren ben ik bij deze garage, omdat er op een duidelijke en persoonlijke manier met je wordt meegedacht. Dit geldt voor zowel het kopen/verkopen van een auto als het plegen van onderhoud aan de auto.

Prima geholpen

Prima geholpen door Gert mbt een aankoop van een auto.

• Faciliteiten wachtruimte

Top service, top bedrijf!

Ik woon in Almere en ik heb vakgarage Carhouse Lagerweij gevraagd om een auto te keuren die il in Barneveld wilde kopen. Zij hebben alles van A tot Z geregeld inclusief het halen en brengen van de auto bij de verkoper. Aansluitend een eerlijk en duidelijk adviesgesprek. Dit voor een zeer redelijke prijs waarbij je ook nog eens 1 jaar gratis pechservice ontvangt als de auto als goede auto wordt bevonden. Een absolute aanrader!

Fijn, rustig en duidelijk

Geef Carhouse Lagerweij een 8 omdat ik vind dat ze altijd duidelijk communiceren over de prijs. Ze geven duidelijk advies en zijn altijd vriendelijk. Bakkie koffie kan ietsje beter vandaar mij 8 :P

Vakkundige vriendelijke service.

Vlot en goed geholpen bij de aankoop van onze auto. Eigenaar Gert denkt goed mee en verplaatst zich goed in de klant. We zien uit naar een goede tijd met deze VAKgarage.

• Faciliteiten wachtruimte

Snelle goeie no nonsens service

Als uitlijnen na reparatie eigenlijk niet nodig is wordt het ook niet gedaan wat weer scheelt op de factuur. Dit maak je niet overal mee. Kom hier zeker terug. Top garage.

Vriendelijk

Vriendelijkheid, behulpzaam en meedenkend. Verder kan ik er nog niets over vermelden; want zoveel weet ik (nog) niet over hen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Transparant, snel en persoonlijk.

Zelf heb ik niet veel verstand van auto’s, daarom was ik blij dat vakgarage Carhouse Lagerweij me hielp met het vinden van mijn eerste autootje. Binnen twee weken was alles geregeld. De communicatie verliep soepel en snel, zeer tevreden!

altijd goed

Staff/personeel zeer aardig en vakkundig, altijd goed geholpen. prima garage die zijn afspraken nakomt.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en denkt echt mee met de klant

Goede en vriendelijke service. Er werd echt mee gedacht welke auto bij mijn situatie past en geschikt is. Zeker aan te raden.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Uitstekende service, al vele jaren

Toen ik en jaar of 15 geleden mijn rijbewijs haalde vroeg ik een collega hoe ik nou aan een goede auto kon komen. Ik had er geen verstand van dus zocht iemand die ik kon vertrouwen. Hij adviseerde Gert, van Carhoise Lagerweij. Inmiddels woon ik in Apeldoorn, maar we gaan nog steeds naar Barneveld onderhoud, en andere auto etc. Ik heb inmiddels 4 auto's van Gert gereden en het is telkens een goede keus geweest. Ik vertrouw hem blind. De service is hartelijk, het advies deskundig en de prijzen kloppen. Ik zou hem aan iedereen aanraden. Bedankt Gert!

Top bedrijf

Service to make you smile

Fijne garage

Tevreden

• Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Carhouse Lagerweij kan ik iedereen aanbevelen

Kwaliteit en service is top.

• Faciliteiten wachtruimte

Gert is ontzettend fijn om mee samen te werken op zoek naar een nieuwe bolide. Altijd vrolijk, eerlijk en professioneel

Kundige mensen!

vriendelijke mensen die rekening houden met de wensen van de klant. Ze hebben verstand van auto's !

• Faciliteiten wachtruimte

Kwaliteit service en snelle response.

Top garage

Fijne vak garage die goede kwaliteit leveren. Denken goed met je mee. Doen alles in overleg.

snel en goed geholpen

Goeie ervaring, tot snel

Bijzonder tevreden

Klantvriendelijke benadering, goede technische uitleg omtrent de reparatie. Overzichtelijke factuur per mail, waarin telkens ook de mutaties goed zijn te volgen. Communicatie ook per whatsapp, direct en altijd bij de hand.

Excellent customer service!

Gert from Carhouse Lagerweij walked with us through every step of the way in purchasing a vehicle. The showed tremendous customer service and an excellent attitude.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Prettig team, goed overleg.

Carhouse heeft een auto voor me aangekocht. Hoewel ze het bij de garage druk hadden ging dit in goed overleg/updates. Ook de aflevering ging prima. Carhouse heeft een prettig team en de communicatie is goed.

Degelijk en betroubaar

Op zoek naar vervangende auto nadat de lease auto eruit ging via mijn netwerk terecht gekomen bij Carhouse Lagerweij vanwege de goede ervaringen. Ik houd ervan om op deze manier getipt te worden en niet in een onbekend bos de weg kwijt te raken. Dei goede ervaringen, daar is niks van gelogen. Vanaf de kennismaking, tot de aflevering persoonlijk en warm contact begeleid met een topservice. Er werd meegedacht, helder gecommuniceerd, een vakkundig aanbod gedaan en ondanks het vriendelijk budget een uitstekend match gevonden. Ondanks de onhandigheid van tijdelijk autoloos zijn tijdens de zoektocht werd er waar dat kon vervoer geregeld naar de garage en de auto thuis afgeleverd. Top!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Fijne communicatie, alles duidelijk!

Goede communicatie richting de klant