• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie service, leuk personeel en je weet meteen waar je aan toe bent. Voor mij een geruststelling.\r\nDus mocht je opzoek zijn naar een betrouwbare garage, is deze zeker een aanrader.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer klantgericht, kleinschalig en betrokken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kreeg Carhouse Lagerweij aanbevolen door mijn ouders, welke zeer goede ervaringen hebben met het bedrijf. Ik deel nu de zelfde mening. \r\n\r\nHet contact verliep heel soepel en vriendelijk. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en daar werd het meest optimale auto bij gezocht. Ik vond de deskundigheid en eerlijkheid mbt de verschillende opties heel fijn. Ik kreeg het gevoel dat er oprecht een goeie auto voor mij werd gezocht. Ik kreeg het gevoel dat er verder werd gekeken dan het verkopen van een auto. Bijvoorbeeld naar evt mankementen welke in de nabije toekomst zouden kunnen op doen. \r\n\r\nAl met al een zeer goeie ervaring. Ik beveel daarom carhouse hartelijk aan aan iedereen die een auto zoekt maar niet de in\'s en out\'s weet van alle verschillende modellen.\r\n\r\n(Ik ben zelfs vanuit friesland gekomen voor dit bedrijf. Zeker de moeite waard!!)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, staan altijd voor je klaar en denken mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede hulp, goed advies.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het team van Carhouse Lagerweij heeft me ook dit keer weer uitstekend geholpen bij het zoeken naar een andere auto, de aankoop en de levering. Enkele wensen worden nog opgepakt, de komende week. Ook daar heb ik alle vertrouwen in.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gert is een enorm enthousiaste en klantvriendelijke man, die weet waar hij het over heeft. Tussentijdse informatie over verwachte kosten en duidelijke afspraken. Ik ben absoluut tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had een andere auto nodig vanwege woon-werk afstand, en daar hebben zij mij erg goed mee geholpen. Geven ook aan om iets wel of niet te doen en daarmee wat de beste keus voor de klant is. Heel prettigttig om hier zaken mee te doen. Eerlijk, transparant, snel mee te schakelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriend(elijk) soepel behulpzaam kundig\r\nKoffie is ook weer lekker.....

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf M\'n spiegel was eraf!Dezelfde dag regelde Gert het !Fijne mannen ,goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf waar je nog als klant wordt ontvangen en behandeld. Erg goed gevoel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig bedrijf. Gert en zijn mannen zijn toppers. Zeer betrouwbaar, meedenkend en dan altijd tot een oplossing komen. Een verademing in het landschap van de garagehouders, waar je eigenlijk nooit weet of dingen \'eerlijk\' gaan. Ik rij vanuit Amsterdam altijd naar Barneveld om naar Carhouse te gaan. Niet om de hoek, maar ik weet wel: nu wordt het goed geregeld. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de koop van mijn eerste auto geweldig geholpen door de lieve mensen van dit top bedrijf!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes, correct en klant is bii carhous geen nummer! Kortom een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toen mijn auto er plotseling mee ophield, was ik blij dat ik Gert Lagerweij kon bellen. Hij nam direct het probleem over. Hij zorgde met zijn team dat ik de volgende dag al weer kon rijden. In een paar woorden: \"Carhouse Lagerweij ontzorgt!\"

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is een goed en betrouwbaar bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super ervaring, klantvriendelijkheid zit hoog in het vaandel. Zij weten wat ze verkopen. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige kennis making, en snel en vakkundig geholpen
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Over Stichting Vakgarage