Goede en snelle service!!

Goede en snelle service!

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijke en accurate service!

Altijd bereid om onverwachtse zaken snel te behandelen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede service met goed advies

Positief

Prima bedrijf

Uitermate tevreden. Zijn altijd snel, vakbekwaam en accuraat. Hele redelijkeprijzen

Altijd volgens afspraak. Vriendelijke monteurs. Komen afspraken na

Goede en snelle service

Onlangs de APK en servicebeurt laten uitvoeren. We gaan overigens ondertussen al jaren naar Schraven en kunnen zeggen dat onze ervaring altijd goed is: vriendelijke medewerkers, we kunnen snel terecht, reparatie/onderhoud/apk wordt snel en goed uitgevoerd, leenauto beschikbaar.

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijke uitmuntende service bij een familiebedrijf.

Al jarenlang klant bij deze vakgarage. Vriendelijke familie, deskundige monteurs. Altijd eerlijk en open over de kosten van het onderhoud, ze proberen deze zo beperkt mogelijk te houden. Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen.

Super service

Banden wisselen, vriendelijk personeel

• Faciliteiten wachtruimte

Prima service voor goede prijs!

Al jaren hier vaste klant. Wordt altijd prima meegedacht voor een goede oplossing. Scherpe prijzen en top service. Zeer vriendelijk personeel. Aanrader!

Prima geholpen

zeer tevreden

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en vlotte afhandeling

Zeer goed en blijf hier zeker komen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Al 19 jaar klant en nog steeds tevreden

In eerdere recensies gaf ik al aan dat deze garage met de klant meedenkt. Deze week werd een hardnekkig probleem met een slot verholpen. Kosten: nada, nul komma nul..... dat noem ik TOPservice!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Super service, vriendelijk en netjes geholpen

‘s ochtends vroeg met lekke band aan de kant van de weg. De dag ervoor ook een lekke band, dus geen reserve. Vakgarage Will Schraven gebeld en nog geen 10 minuten later was er iemand. Heel vriendelijk en bereidwillig. Een mooi voorbeeld hoe je klantvriendelijk moet zijn! Bedankt voor de snelle service mannen!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beide auto's weer laten repareren en keuren, netjes geholpen.

• Locatie N.v.t.

Top garage

Vandaag een opel astra gekocht warden vriendelijk ontvangen alles werd netjes uitgelegd en de auto is zeer netjes afgeleverd Ben zeer tevreden

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Op 30 maart 2018 kocht ik bij Vakgarage Will Schraven een Mitsubishi Colt Cabrio, bouwjaar 2007. Ik kocht deze auto op goed vertrouwen en kan zeggen dat ik nog elke dag blij ben met deze aankoop. Super, ik kan niet anders zeggen !

• Reden bezoek Andere reden

Ik moest met spoed een APK uit laten voeren. Binnen 3 dagen kon ik terecht en achteraf bleken ze ook nog het goedkoopste te zijn! Uiteindelijk inclusief steekproef van de RDW nog geen 1,5u moeten wachten, waarbij ik rustig kon blijven werken in de showroom. Service ver boven verwachting!

Goede service! Wij waren bij de garage en reden per ongeluk bij het achteruit rijden tegen een paal aan. Terwijl wij koffie aan het drinken waren, kwam de baas en die heeft binnen 10 minuten de deuk weggewerkt. Er is niks meer van te zien en het was ook nog eens gratis!! Wat een geweldige service!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Geweldige garage! Super klantvriendelijk en ze staan direct voor je klaar. Laatst startte de auto niet en WILL was binnen 10 minuten bij mij thuis om het euvel te verhelpen. Hij ontdekte meteen dat het aan de sleutel lag. In geen tijd was het probleem opgelost. Vanmorgen de winterbanden voor de zomerbanden verwisseld. Dat ging op afspraak en ik werd ook meteen geholpen

• Reden bezoek Andere reden

Topservice! ( Startproblemen met de auto, kwamen direkt langs en binnen uurtje nieuwe accu erin ) Supermonteurs die met de klant meedenken, om de beste oplossing voor een goede prijs te vinden. Van tevoren prijsopgave en vervangen onderdeel bewaard. Echt familiebedrijf dat nog alle moeite voor je doet. Aanrader!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

MITSUBISHI Colt gekocht. Bij het ophalen van de auto vroeg ik aan Will hoe de demontabele trekhaak werkte. Hij deed voor hoe hij gemonteerd moest worden, maar demonteren lukte totaal niet meer. Uiteindelijk heeft hij de auto terug op de brug gezet en met hamer en schroevendraaier de trekhaak gedemonteerd. Daarna de hele unit roestvrij gemaakt en goed ingespoten met een soort kruipolie. Nu kan hij met één vinger gemonteerd en gedemonteerd worden. Superklasse! Een dag later belde hij mij met de mededeling dat hij een set winterbanden had voor een heel aantrekkelijke prijs. Dán denk je dus héél goed mee met de klant BEDANKT WILL voor de service

Ik heb met dit bedrijf alleen maar positieve ervaringen. Ik word altijd snel en goed geholpen. Afspraken worden altijd nagekomen. Zowel de eigenaren als de monteurs zijn uitermate behulpzaam en vriendelijk. Fijne garage.

Antwerpsestraatweg 262

4624 JK Bergen op zoom