Ze komen hun afspraak niet na.

We hadden een volvo bij dit bedrijf gekocht die uit Duitsland was ingevoerd en tijdens de proefrit hadden wij opgemerkt dat er een storing was in het audio systeem. Geen geluid. Dit zou verholpen worden. Dus wij hebben deze auto op goed vertrouwen gekocht. Echter bij de aflevering van deze auto na 1 week, bleek het probleem nog steeds aanwezig. Na meerdere keren naar de volvo hier in spijkenisse te zijn geweest bleek de audio module de boosdoener. Garage mulder wilde alleen een gebruikte audio module bekostigen. Deze was afkomstig van een sloop volvo. Echter na ontvangst van dit onderdeel bleek dat deze van een totaal heel ander model volvo was. Dus met andere woorden.....Hij paste totaal niet in mijn model Volvo. Na dat ik mijn bevindingen en die van de volvo dealer had verteld aan Garage mulder de koe, zouden ze de goede audio module toesturen. Tot op heden niks meer vernomen van Garage mulder de koe. Ik heb ze dagelijks gebeld & gemaild tot dat ik moe werd. Ik denk dat ze me gewoon genegeerd hebben totdat de bovag garantie waar ik voor betaald heb, na 6 maanden verlopen was. Dus we hebben géén garantie meer. Dus mijn ervaring is..... Zoals wij zijn behandeld, kan andere toekomstige klanten ook overkomen.

De personeel heeft tijd en aandacht voor je, en de service is top.

Ik was op zoek naar een betrouwbare auto om naar mijn werk te gaan. Ik kon snel langskomen, de meneer die mij heeft geholpen. Was vriendelijk open en duidelijk, hij naam de tijd om naar mij te luisteren. Hij kon al mijn vragen en twijfels beantwoorden. Ik voelde mij gehoord en goed geholpen. Hij gaf mij de laatste zetje om een goede beslissing te nemen. Ik vond het spannend en eng om een zelf een auto te kopen. Ik heb een auto gekocht, en hoop dat het een goede koop is. Ik vertrouw deze bedrijf en ik raad iedereen aan om bij hun een auto te kopen. Ik ben tevreden jullie service is top bedankt. Maritza

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd tevreden met deze garage

Wij komen al jaren bij deze vakgarage en zijn iedere keer weer ontzettend tevreden over de service, deskundigheid en klantvriendelijkheid. Met name Richard zorgt altijd voor een warm welkom. Top garage.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer vriendelijk en goede service

Kom er al jaren nooit problemen altijd eerlijk

• Faciliteiten wachtruimte

Goedeservice, voor betaalbare prijs.

Altijd meedenken in oplossingen. Vriendelijk, behulpzaam.

Heel blij met mijn auto

Ik ben heel fijn geholpen door Cloude en zeer eerlijk en betrouwbaar advies gekregen. Na de koop werd ook nog eens de auto volledig gecleant en deze werd afgeleverd met een heerlijke autoparfum! Echte aanrader autoparfum!

• Faciliteiten wachtruimte

Auto voor onderhoud zeer goed geholpen

Mijn auto voor onderhoud gebracht en fijn geholpen tevens mijn auto laten cleanen kreeg mijn auto als nieuw terug gekregen

Goed geholpen goede service

Mijn auto gebracht voor onderhoud ben zelfs naar huis gebracht ben zeer tevreden over deze garage ik blijf hier zeker terug komen

Al ruim 25 jaar perfect

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Al vele jaren een tevreden klant.

Zoals altijd weer perfecte service voor een goede prijs

Zoals altijd weer perfecte service voor een goede prijs

Betrouwbare garage

Reparatie van mijn auto is goed en naar mijn tevredenheid uitgevoerd.

• Faciliteiten wachtruimte

Vakkundig personeel aan de balie en in de werkplaats.

Altijd een luisterend oor, deskundig advies en redelijke prijzen.

• Faciliteiten wachtruimte

In een woord geweldig,gedaan zoals is afgesprokken,allees op tijd,allees in overleg secretarese is joker voor het autobedrijf zi is een zon in hun thuin. Ik heb en min punt niet msakkelijk te bereikbaar met auto

• Faciliteiten wachtruimte

Voor de onderhoud van onze nieuwe auto gaan we naar deze garage. We zijn zeer tevreden goede service! Je wordt goed op de hoogte gehouden als er mankementen zijn met de auto. Zodat je niet voor verrassingen komt te staan bij het ophalen van de auto.

ZEGGEN WAT ZE DOEN EN DOEN WAT ZE ZEGGEN

zie bovenstaand !!!

Al jaren goed

Service is altijd prima, deze keer een heel kleine tegenvaller, had eigenlijk een telefoontje verwacht omdat voor een APK + Servicebeurt kennelijk 2 dagen nodig was. Maar ik heb begrepen dat ze even moeilijk zaten met personeel. Dus geen negen, maar een acht. Nog steeds prima dus.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Onlangs mijn auto naar deze garage gebracht ben super goed geholpen erg vriendelijk personeel. De auto is goed gemaakt en het verschil met een merk dealer merkte ik aan de prijs. Kortom ik ben zeer tevreden!!!!

Helemaal goed.

Al jaren auto in onderhoud, nu vandaag auto gekocht. Proefgereden alles in orde, nu wachten op mijn droomauto volgende week. Allemaal bedankt. Monteurs ook voor super service.

Deskundig

Vriendelijkheid, prijs kwaliteit.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Geweldige garage met meedenkend personeel

Bij plotseling schurend geluid bij remmen meteen even langs gegaan omdat ik toch in de buurt was. Ze hebben meteen gekeken en binnen 10 min. was het duidelijk RA remklauw moet worden vervangen, meteen vervangend vervoer geregeld en de volgende dag was het euvel verholpen. Hulde aan garage mulder en AL het personeel !

goede service

de opgedragen werkzaamheden netjes uitgevoerd goed contact over extra werk (nu overigens niet nodig) Richard is altijd hulpvaardig.

Perfecto

Vakgarage mulder is inderdaad een vakgarage en zeer plezierig om zaken mee te doen

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijke ontvangst, duidelijke afspraak, helderde communicatie

Inclusief een leenfiets!