• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Halverwege vorig jaar kocht ik een Ford Focus stationwagen uit 2005 bij de familie Foolen. De wagen bevalt nog steeds erg goed en hij kwam onlangs glansrijk door de APK. Het onderhoud was inderdaad uitstekend, zoals me ook door de heer Foolen was verzekerd. Blij dus met mijn aankoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een nette ontvangst en een fijne omgang. Recentelijk een Volvo V50 gekocht. De auto bevalt erg goed. Vakgarage Foolen komt afspraken goed na en heeft een goede en klantgerichte service. Kortom een fijn familie bedrijf met oog voor detail. E

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen zomer een bmw e65 750i gekocht. Heb hem nu een half jaar en is gewoon een super nette en goede auto. Ben ook zeer goed behandeld met de aankoop en inruil. Hier zouden veel een voorbeeld aan moeten nemen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kan heel kort zijn: TOP!!! in alle opzichten.\r\nZeer vriendelijk, eerlijk, geen drammer en enorm gastvrij. Dit geldt voor alle 4 familieleden.\r\nMenig dealer/autohandelaar missen een aantal van bovengenoemde punten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren een mooie goed onderhouden auto gekocht. We konden de eerste keer bij het kijken en gisteren bij het kopen na sluitingstijd langs komen. We werden vriendelijk geholpen en de deal die ik bij de auto kreeg was fair. Er werd mij vakgarage garantie aangeboden en deze hebben wij ook gekozen. 12 maanden garantie all in is een top deal!! Nu hopen dat deze positieve vibe aanhoud ;)

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Weinig kennis van zaken als het om BMW gaat, sturen de auto door naar een merk dealer en jij betaald de hoofdprijs. Beter ga je direct zelf naar de merk dealer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk. Dat is mijn ervaring met Foolen. Dit bedrijf trekt je niet het vel over je neus maar is eerlijk naar de klanten toe. Natuurlijk zit niet alles altijd mee. Dan leg je de klant uit wat het probleem is en kom je tot een oplossing. De voorstellen tot op heden waren zo eerlijk dat ik dit bedrijf een warme douche geef :-)).

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderhoud, reparaties en keuringen van twee personenauto\'s van ongeveer 12 jaar oud.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf One of the best services i ever had! They gave me really a lot of time to inspect the car i wanted to buy (1984 Chevy Suburban), lifted it up, explained everything and Bart was absolutely honest even about the smallest defects. All the time very friendly and helpful, always good communication, helped me to get export-plates to bring the car home to germany etc. etc. My impression was that they do everything for their customers - perfect! A very nice family-business where \"Service\" is not only a empty word. I am very satisfied, thank you!

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nLeuk familiebedrijf voor APK keuring. \r\nMooie ruime locatie.\r\nHelaas beshcikken ze niet over apparatuur om voor iedere auto een juiste diagnose te kunnen stellen.\r\nReparaties van reparaties worden in rekening gebracht\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb hier een half jaar geleden een Audi S8 uit 98 gekocht, erg prettig ontvangen, uitgebreid de auto kunnen inspecteren, ook op de brug. De kleine mankementen die deze wagen had zijn toen nagenoeg allemaal al door de verkoper aangewezen. Daarna een goede proefrit mogen doen en een goede prijs overeengekomen. Nu een half jaar later nog steeds geen verborgen gebreken aan de wagen gehad en hij is deze week probleemloos door de APK keuring gekomen bij mijn eigen garage. Heb dit zeker wel eens anders meegemaakt tijdens mijn zoektocht naar een goede audi.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel vriendelijk, behulpzaam en doen echt hun best voor je. Betrouwbaar in uitvoering en kosten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf klant vriendelijk,goede service,een goede auto niet te duur

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ontvangst\r\nHeldere uitleg door mensen met verstand van zaken\r\n

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn prettig,behulpzaam en met veel geduld geholpen:-)\r\nEr is goede controle op autos die verkocht en ingenomen worden. Als er iets niet klopt met papieren of\r\nKilometer teller dan willen ze de auto niet .\r\nGeeft vertrouwen dat je geen kat in de zak koopt.\r\nGeven alleen zeer lage inruil prijs, en verkoop waarde ligt iets te hoog.\r\nWij vinden dit een betrouwbaar bedrijf!\r\nMaar ocasions worden wel goed nagekeken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring