Prima service, vakkundige APK voor oldtimers!

Al klant bij Martien zolang ik een auto heb! Prima service, altijd tijd voor een praatje en een goed advies. Zowel voor onderhoud en reparatie als voor aankoop van een nieuwe of gebruikte auto. Sinds enige tijd hebben we een paar oldtimers en het is erg fijn te weten dat Martien deze vakkundig voor de APK kan keuren en altijd klaar staat met advies of hulp.

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goed vakkundig bedrijf ! Altijd goede service , altijd een vriendelijk woord ! Kortom een goed bedrijf !

We zijn al jaren erg tevreden over de klantvriendelijkheid en service van Martien. Het uitgebreide advies bij aankoop van een auto en de service zijn verzelfsprekendheden. Ook het onderhoud wordt door een deskundig team uitgevoerd. Al met al een VAK garage

Ze altijd klaar staan voor je wat het ook is. Zelfs in weekenden.