Top[ garage, goede service, duidelijke uitleg.

De mensen van vakgarage Alberts zijn deskundig, vertrouwd en eerlijk! Al bijna 10 jaar een trouwe klant.

Complimenten jongens werken bijna dag en nacht. Wederom zeer tevreden met de reparatie.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wij komen al meer dan 20 jaar bij vakgarage Alberts. Dit vanwege de prijs en uitstekende kwaliteit verhouding. Altijd een eerlijk en deskundig advies. Is iets niet nodig dan wordt dit ook aangeraden. Een aanrader voor wie kwalitatief goed - en prijsbewust wil autorijden.

Al ruim 10 jaar vaste klant (aanschaf, onderhoud en schade) met twee auto\'s. Bijzonder goede service. Altijd bereid om een extra stap te doen om je te helpen. Ik heb geen enkele slechte ervaring gehad als klant, altijd naar tevredenheid geholpen.

• Reden bezoek Andere reden

Prima; heel tevreden; deskundig en eerlijk. En snel in het bieden van hulp van service!

Ik heb momenteel 3 auto\'s in onderhoud bij Vakgarage Alberts. Mijn ervaringen staan haaks op de 2 negatieve reviews ( Martin en Albert) die ik hieronder lees. Ik vind de service van deze garage uitstekend. Er wordt altijd naar mij geluisterd en ik word zeer serieus genomen als er wat aan de auto mankeert. Men is ook zeer duidelijk in de communicatie naar de klant toe. Ik heb 100% vertrouwen in deze garage.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wat ons betreft een zeer onbetrouwbaar bedrijf. Enige tijd geleden bijna een auto gekocht bij dit bedrijf. Na een testrit en de onderhandelingen waren wij er uit. Mijn auto kon ingeruild worden en deze werd grondig gecontroleerd en een stuk mee gereden. Op de dag dat we de auto kwamen ophalen bleek er ineens iets aan de hand met mijn auto. Of we even 2000 euro extra wilden betalen. Hebben we natuurlijk niet gedaan. Na controle van onze auto bij onze eigen garage ( Bovag auto oldeman) bleek er niks aan de hand. Conclusie of er is sprake van grote onkunde of men heeft ons bewust geprobeerd op te lichten. Ook was alberts niet bereid onze onkosten te betalen. Later begrepen wij dat in dit geval er een keuring door een onafhankelijke garage plaats had moeten vinden (Bovag procedure). Uiteindelijk blij dat de koop niet is doorgegaan want we hebben nu een Auto gekocht bij wel een betrouwbare en kundige dealer. Conclusie: koop geen auto bij dit bedrijf

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Al jaren klant en erg tevreden. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel zo ook de bereidheid je te helpen, zelfs op de meest onmogelijke tijdstippen. Altijd overleg als de vooraf opgegeven prijs indicatie af gaat wijken. Een garage waar ze hart hebben voor jou auto.

Gewoon 1 woord, Perfect

Persoonlijke, vriendelijke benadering. Medewerkers met hart voor het vak. Prima service voor een schappelijke prijs.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

ik heb een Peugeot 206 cabrio gekocht bij deze garage met bovag garantie. ik ben terug geweest met gerammel in de koffer. het antwoord van deze garage was \'naar zulke dingen keek men verder niet naar, en was niet belangrijk.\' Ik ben toen naar de Peugeot dealer geweest en daar bleek dat het slot in de kofferbak los zat. Hij is keurig gerepareerd hij is nu dan ook bij de Peugeot dealer in onderhoud. Waar je er wel van op aan kan dat er ook gebeurt wat er gebeuren moet.

Uiterst vriendelijk en zéér deskundig personeel. Werkplaats voorzien van modernste apparatuur. Hier is mijn auto in deskundige handen en wordt ik niet uitgekleed zoals bij de dealer.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Al jaren zeer goede ervaringen met Alberts, zeer betrouwbaar en excellente service.

Jan uit Gasselte Zondagavond!!! 19.00 uur. Auto wil niet starten. Gebeld met Alberts. Binnen 10 minuten met serviceauto bij mij thuis. Alsnog op tijd bij klant gearriveerd. Nogmaals bedankt jongens.

• Reden bezoek Andere reden

Kom er al vele jaren, meeste auto\'s daar in onderhoud gehad. Nu als lease service center kan ik er ook terecht met mijn leaseauto. Wat mij betreft een meerwaarde. De jongnes zijn duidelijk, klantvriendelijk, gericht op service en zullen ten allen tijde een oplossing zoeken (en vaak inden).

Altijd prettig om hier te komen en ze helpen graag. Vriendelijk en altijd een snelle service.

• Reden bezoek Andere reden

Bij deze wil ik het gehele team van vakgarage Alberts bedanken voor hun inzet. (De jongens weten wel welke inzet) En albert bedankt voor de winterbanden. Toppie ben gelukkig weer op het oude nest.

Ben al jaren klant bij dit bedrijf. Altijd deskundig geholpen en goede service Ik zou het bij iedereen aanraden

• Reden bezoek Andere reden

Zeer goed familiebedrijf, met vakbekwame maar vooral prettige mensen, waar wij inmiddels 3 auto\'s in onderhoud hebben Geen enkele reden om een andere garage te zoeken.