Super!!

Lieve mensen, uitstekende service en de koffie is ook altijd super

Goede, vriendelijke service.

Zeker een aanrader!

Top garage!

Enorm positieve ervaring, wanneer we dichterbij woonden werden we direct vaste klant. Mensen met kennis, zonder poeha. Voor inruil/aankoop hanteerde men nette prijzen. Bij aflevering standaard ond. beurt en uitgebreide instructie hoe alles werkte. Nederlands talig instructie boekje ontbrak, maar werd keurig per post nageleverd. Mensen die zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

• Locatie N.v.t.

Een uitstekende service

Een heldere aanpak bij oplossen van problemen en nakomen van de afspraken

APK - Altijd Perfecte Klantenservice

Hele fijne, betrouwbare garage, met oog voor de klant én de auto. Ik ben heel blij met mijn gekochte Seat en de controlebeurten daar.

Snelle service

Ik had een lekke ruitensproeier slang was zo gemaakt. En heb een grote beurt laten doen. Auto was binnen no time weer klaar. Goede en snelle service.

Ervaren, eerlijk en zeer goede prijs

Ervaren, eerlijk en zeer goede prijs

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Over het algemeen een nette behandelingdeling

Komt de afspraken niet na. In april 2021 is auto gekocht, maar de kleine herstelwerkzaamheden tot op heden niet uitgevoerd.

Fantastisch garagebedrijf

Al zeker 15 jaar klant bij dit zeer prettige, betrouwbare en kwalitatief goed garagebedrijf. Zowel voor aankoop als onderhoud, ik rij er graag 150km voor om mijn auto te laten onderhouden.

Vakkundig, duidelijk en klantvriendelijk

Wij zijn al 17 jaar vaste klant. De familie Alberts staan altijd voor ons klaar ook buiten de normale werkuren. No-nonsens, betrouwbaar, en goed waar wij heel tevreden over zijn.

Eerlijk en deskundig

Na tevredenheid bij mijn ouders hier mijn eerste en tweede auto gekocht en in onderhoud gehad. Altijd een goede service waar ze de tijd nemen om met je mee te denken. Hierbij wordt er altijd gekeken naar een oplossing die voor jezelf het gunstigste is waarbij je zelf de keuze kunt maken. Al met al hartstikke tevreden!

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd goede en betrouwbare service

Al meer dan 25 jaar tevreden klant. Al diverse auto's gekocht. Heel goede ervaring.

• Faciliteiten wachtruimte

Alles wat je van een vakgarage verwacht is daar

Zeer vakkundig personeel dat je van goed advies voorziet. Een probleem aan de auto wordt snel gelokaliseerd en opgelost. Ook voor 'spoedklussen' kun je altijd terecht. Ontvangst aan de balie en communicatie is altijd plezierig en professioneel. Topgarage!

Heel prima.

Al jaren klant bij Alberts in Drouwen. Zeer betrouwbaar en goed. Prettige prijzen.

• Faciliteiten wachtruimte

Gewoon prima, zoals je het wil.

Een uitstekend team van enthousiaste en deskundige mensen. Er wordt meegedacht en de service is prima. Ik ben al jaren een tevreden klant voor onderhoud aan oude en nieuwere auto's.

• Faciliteiten wachtruimte

Vakkundig, duidelijk en zeer klantvriendelijk

Al jaren zeer tevreden. Een degelijk no nonsens familiebedrijf. Heldere afspraken en goede terugkoppelingen zonder verrassingen.

Grandioos!!

Leuke vakkundige mensen. Staan altijd voor je klaar!

• Faciliteiten wachtruimte

Al jarenlang ben ik een heel tevreden klant van Vakgarage Alberts. Deze familie levert perfecte service en staat altijd voor de klanten klaar! Professioneel en altijd vriendelijk! Zelfs mijn twee zonen hebben auto’s van deze garage, wonen allebei inmiddels in het westen van het land, maar blijven trouwe klant bij deze garage. Dat zegt genoeg!

• Faciliteiten wachtruimte

Een echte top garage, deskundig, goede service en betrouwbaar!

We komen al jaren bij Alberts, ondanks dat we er een stuk voor moeten rijden. De ontvangst is altijd even prettig, de service en deskundigheid staat op een hoog peil. Verder vinden wij het belangrijk dat een garage betrouwbaar is en dat bewijzen ze jaar in jaar uit! Voor ons geen andere garage!!

Prima!

Uitstekende service . Goed te bereiken en zeer klantvriendelijk

• Faciliteiten wachtruimte

Super vakkundige en betrouwbare garage !

Al jarenlang klant bij Vakgarage Alberts, zowel voor de aankoop van auto's als voor het onderhoud / APK. Altijd flexibel en meedenkend om tot de best mogelijke oplossing te komen. Fijne en zeer vriendelijke mensen die altijd klaar staan, een echte aanrader !!

Al jaren grandioos.

In mijn lange leven heb ik al vele garage gehad maar Garage Albers is en blijft mijn favoriet. Heel veel dank voor jullie kennis, betrokkenheid, vriendelijkheid en persoonlijk contact en ......Je kunt er altijd terecht! Houdt het zo, jongens.

• Faciliteiten wachtruimte

Topklasse service; altijd vriendelijk; meedenkers.

Topklasse service; altijd vriendelijk; meedenkers! En altijd proberen deze vakmensen de prijzen zo laag mogelijk te houden. Wat wil je nog meer als klant-met-een-auto? Wat kun je meer wensen voor de goede zorg van je dierbare voertuig? NIETS! Marko, Lucas, Jeroen, en allen die er ook, & achter de schermen werken: Ga zo door! (dan heb je straks heel NL als klant!). :-) Paul & Floor

Hele prettige garage

Soepel in het maken van afspraken, leenauto of fiets beschikbaar (desnoods brengen ze je naar huis) Denken met je mee

Met recht vakgarage.

Al jaren klant en supertevreden.