Het contact was zo vertrouwenwekkend dat ik ongezien een auto kocht bij vakgarage Groen.

Wonende op Curaçao heb ik voor een tijdelijk verblijf in Nederland een auto nodig. Een goedkope occassion stond bij vakgarage Groen op de website. Het telefonisch contact verliep dermate plezierig dat ik in vol vertrouwen de auto heb gekocht. Enkele dagen daarna is de wagen door familie opgehaald. Zeer tevreden met het contact. Eerlijk en duidelijk. Vakgarage Groen is een echte aanrader.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Top.

Voelde me direct op mijn gemak. Alle tijd werd er genomen. Zeer transparant allemaal. Eerlijk en duidelijk. Blij met mijn nieuwe Suzuki Swift.

Zeer goede service.

In de garantieperiode een zeer goede service verleend.

Prettig en eerlijk contact

Even op een late zaterdagmiddag langs gereden om een auto te bekijken die waarschijnlijk buiten zou staan. We dachten dat de garage dicht zou zijn, maar dit bleek niet het geval. Ivm Corona eigenlijk alleen op afspraak open, maar we werden toch even in de gelegeheid gesteld een proefrit te maken. Proefrit en contact beviel prima, en auto gekocht. Zou nieuwe APK opkomen bij aflevering, maar garage belde dat het gepiep wat wij tijdens de proefrit hoorden, en meteen gemeld hebben, de koppeling en drukgroep waren. Een dure reparatie wanneer ons dat later zou overkomen (€600,/-€900,-!). Groen bood aan de kosten van herstel te delen, waarbij Groen het grootste deel van de kosten op zich nam. We konden wegens de onvoorziene kosten zelfs van de koop af, indien we wilden! We kozen echter voor reparatie, en rijden nog steeds met plezier in de VW Polo.

Eerlijke en meedenkende mensen

Vanaf mijn eerste auto (2010) kom ik al bij deze garage. Helaas in het begin al tot 3x aangereden door anderen, maar ik kon altijd snel terecht en de auto is ook altijd dezelfde dag al gemaakt. Drie jaar terug heb ik de auto voor apk en grote beurt naar een plaatselijke garage on Ermelo gebracht waar ik enorm opgelicht ben. Voor mij dus een reden om weer terug te gaan naar mijn oude vertrouwelijke garage. Er word vooraf altijd gebeld als er dingen vervangen moeten worden en overlegd wat de mogelijkheden en kosten zijn. Het is een eerlijk en transparant bedrijf.

Top Garage

Super goed advies gekregen en geweldige service super blij met onze auto top garage

Zeer positief

Op afstand in de lockdown auto via internet gekocht zonder in het echt te hebben gezien. Auto keurig aan huis afgeleverd geheel volgens afspraak. Helaas toch een paar kleine probleempjes die perfect zijn opgelost. Ze willen gewoon de auto goed afleveren en dat gebeurt dan ook zonder weer woord. Mannen die zich aan hun afspraken houden.

• Faciliteiten wachtruimte

De reviews liegen er niet om! Had een auto op het oog en via marktplaats zag ik dat zij hem hadden, Ford Fiesta. En puur om de reviews langs geweest vanuit mijn woonplaats, Delft. Absoluut waard. Zeer tevreden over hun ontvangst, service en aflevering! Gert! Dank je wel!

• Locatie N.v.t.

Eerlijk, deskundig, oplossingsgericht

Mooie goede Transporter gekocht

• Faciliteiten wachtruimte

Een voorbeeld voor andere autobedrijven

Perfect bedrijf om een auto aan te schaffen. Zowel de verkoper als de monteur zeer betrouwbaar. Na reparatie van een storing binnen de garantietermijn wordt alles uitgelegd en de vervangen onderdelen getoond. Zeer tevreden..!

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Nooit mee gemaakt wat een service voor ons is het een dikke 10

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer goed bedrijf vriendelijke mensen.

Hier een Mini gekocht wel met een hoge km stand deze gok genomen maar toch een zeer goede en een mooie auto na vier maand een airco probleem deze netjes opgelost bij dit bedrijf kom ik zeker weer.

• Faciliteiten wachtruimte

Occasion gekocht met achteraf een motor probleempje. TOP opgelost door Kees!!! Vakgarage Groen is een echte aanrader.

Op zoek naar een andere auto. Zeer hartelijk ontvangen. Geen snelle verkoop praatjes. Mooie occasions in assortiment en keurig, netjes bedrijf. Helaas geen zaken kunnen doen, maar ik beveel dit bedrijf aan en zou direct weer komen, wanneer er iets voor mij bij zou staan.

• Service N.v.t.

bij vakgarage Groen werd er goed meegedacht nadat mn auto totallos werd gereden om de situatie op te lossen. Ook heb ik er een fijne 2de hands auto kinnen aanschaffen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Top ervaring gehad met dit bedrijf! Problemen gehad met de navigatie van de auto die ik net bij Vakgarage gekocht had. Kosteloos is er een oplossing voor gevonden. Nogmaals bedankt!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Klasse, Kees Vermue is een topper.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Staan altijd klaar. Zelfs een keer op zondag. Top!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Super, de leenauto stond klaar, met terug brengen alleen even tanken en overstappen in je eigen auto

De ervaring met Groen is uitstekend en vakkundig

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Men vraagt en zij draaien direct!!