Ben al jaren klant bij Garage Jos Enthoven tot volle tevredenheid. Voor aanschaf, zowel als voor onderhoud en APK. Vriendelijk en deskundig personeel.

Ab H. te Brielle Vakgarage Jos Enthoven is een geweldige garage. Wij hebben er in het verleden een nieuwe Chevrolet Captiva en een nieuwe Chevrolet Matiz gekocht. Nooit problemen met de auto\'s gehad. Onlangs met vervroegd pensioen gegaan, allebei de Chevrolets ingeruild (+/_ 5 jaar oud), goede inruilprijs voor gekregen en een nieuwe Opel Mokka terug gekocht. Andre is een geweldige verkoper ,legt alles van de auto goed en begrijp baar uit, is kalm, integer en zeker geen doordrammer. KLASSE. Zo ook Jos en de mevrouw van de administratie. Zie hierboven. KLASSE. Ik ken Andre al vanaf 1967, hij was toen verkoper bij een andere autogarage. Mijn vader onderhandelde ALLEEN met Andre over de aanschaf van een auto. Andre belde ons na +/_ 2 weken gebeld of het OKE was met de aangeschafte auto\'s. En hieronder nog wat voorbeelden waarom vakgarage Jos Enthovrn voor ons een zeer goede garage is: Mijn vrouw is a-technisch , zij had een lekke band met de Matiz, Jos gebeld, Jos kwam en wiel verwisseld, zonder kosten. KLASSE. Na schoonmaken startte de auto niet meer, Jos gebeld, Jos kwam met chef monteur Leon, bleek mijn vrouw met de stofzuiger de veiligheidsknop ingedrukt te hebben, ook hiervoor geen kosten gerekend. KLASSE. Onderhoud in de garage is TOP, Leon en zijn medewerker(s) staan altijd voor je klaar en zijn erg betrouwbaar. KLASSE. Ik kom regelmatig om een praatje te maken en een bakkie koffie te drinken. Je bent er altijd welkom. Al met al een geweldige vak garage.

Ik heb in december 2013 mijn Chevrolet Spark gekocht. Het allereerste contact was met André, een super vent. Hij liet mij de auto zien en ik was meteen onder de indruk van deze auto,een beauty met alles erop en eraan. André zag mijn enthousiasme maar heeft mij geen moment onder druk gezet deze auto te kopen, hij liet mij in mijn waarde om zelf de keuze te maken...TOP!! Zo hoort het!Ik kreeg een paar dagen om te na te denken of ik de Chevrolet wilde en of ik het financieel rond kon krijgen. Toen ik de showroom uit liep drukte hij mij nog even op mijn hart door te zeggen dat ik geen overhaaste beslissingen moest nemen...héél attent, daar ik het financieel niet zo breed heb. Na een paar dagen heb ik de keuze gemaakt door de auto te kopen. Over zowel de ontvangst alswel de afspraken die we gemaakt hebben kan ik heel kort zijn..Klasse hoe ik als klant bij deze vakgarage te woord ben gestaan, gehoord werd (en nog steeds word) en geholpen ben, het voelt nog steeds als een warm welkom als ik binnen loop! Ik ben nu ruim 6 maanden de trotse eigenaresse van de Chevrolet Spark. In de afgelopen 6 maanden ben ik 1 a 2 keer terug geweest voor 2 dingen die verholpen moesten worden, daar is meteen actie in ondernomen en gerepareerd zonder enig probleem. Ook als ik bij deze vakgarage binnen loop voor vragen cq een helpende hand, staan de medewerkers van deze vakgarage direct klaar om het op te lossen en mij van hulp te voorzien. Ik kan geen minpunten verzinnen of ontdekken voor de medewerkers van vakgarage Jos Enthoven èn... op school hebben we geleerd dat iets wat foutloos is, beoordeeld wordt met een 10, dus bij dezen....een dikke 10 voor jullie!!

Goede ervaringen met deze garage.mijn tweede nieuwe Chevrolet gehaald, eerste goed ingeruild. Kwaliteit onderhoud en vakkennis prima. Gastvrijheid zeer hoog aangeschreven, ga ook als ik niet voor de auto erheen moet een bakkie halen, geen probleemkoffie staat altijd gereed. Vervangend vervoer prima, eigen auto werd thuis opgehaald en na onderhoud weer keurig op tijd thuis afgeleverd., dit nog ruim voor sluitingstijd, KLASSE !!!! Betrouwbare, kundige en gastvrije garage !!!!!!! Dikke pluim !!!

Kwamen voor een tweedehands auto. Bij proefrit bleek dat de bestuurdersstoel te hoog was. Zowel de stoelhoogte als het gaspedaal werden op initiatief van de vakgarage aangepast. Deze aanpassing bleek zeer effectief en de koop werd gesloten. Bij aflevering bleek de auto nogmaals zeer grondig te zijn nagekeken (tot en met de airco toe), waar nodig van nieuwe onderdelen te zijn voorzien (o.a. remschijven) en een nieuwe APK goedkeuring te zijn uitgevoerd. Rijden er nu twee maanden met veel plezier en zonder klachten mee!

Ben al ruim 15 jaar klant.Mijn eerste nieuwe auto was een ramp.Ik noemde die een maandag auto.maar de garage heeft mij toen op alle mogelijke manieren meer dan uitstekend geholpen.als zij mij aan zagen komen rijden,doken zij bij wijze van spreken weg..van daar is die weer. Hun konden daar ook niets aan doen.toch weer een andere auto bij hun gekocht.en lang gehad.en meer dan een goede service.wilde toen een andere na veel jaren met mijn auto gedaan tehebben...wel een automaat en een gebruikte auto.mijn wensen kenbaar gemaakt.ben nooit gaan zoeken ergens anders.wilde mijn garage houden en daar ook mijn volgende auto vandaan hebben.en ook dat is gelukt.ben nog steeds erg tevreden,en als het aan mij ligt hoef ik nooit een andere garage.zij kennen je.zeker als je a technisch bent .staan altijd voor je klaar en erg betrouwbaar.iets wat ik erg belangrijk vind.

plezierig

gebruikte auto gekocht, dik tevreden over het product en de afhandeling dikke pluim

Vorige maand heb ik een nieuwe MINI gekocht bij Jos Enthoven. Hij had een tijdje stil gestaan, dus de banden maakten wat irritant geluid. Paar dagen later gebeld en kon meteen terugkomen voor nieuwe bandjes! Superservice! Ook was toen ik de auto kwam halen hij tip top in orde. Zag er nog beter uit dan toen hij in de showroom stond. Zeker een aanrader!

In juli 2013 heb ik bij Jos Enthoven een tweedehands BMW gekocht. Een erg mooie en complete auto tegen een zeer scherpe prijs, inclusief Bovag-garantie. Hoewel ik bij autoverkopers altijd op mijn hoede ben, voelde het contact met deze verkoper (Andre) meteen goed en vertrouwd. Mijn indruk van het bedrijf is absoluut positief. Men is netjes, reeel en men heeft oog voor de belangen van de klant. Ik werd zelfs na twee gebeld om te vragen of de auto helemaal naar wens is. Kortom, alleen maar positieve ervaringen met dit bedrijf.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij hadden een Hyundai H300 gekocht bij Jos Enthoven. Na uitvoerig te hebben besproken dat wij de auto voor export naar Frankrijk nodig hadden en dat deze daarvoor geschikt diende te zijn, na informatie te hebben ingewonnen bij de importeur Greenib. Daarna bleek na enkele dagen dat de auto toch nietvzonder problemen in Frankrijk toegelaten zou worden beloofde de heer Jos Enthoven het aankoop bedrag terug te storten. Later kwam hij hier op terug en vond het nodig om na deze gedane belofte toch 100€ achter te houden. Geen man die zich aan afspraken houdt. Tot op dat moment hadden wij verder wel een goede indruk van dit bedrijf. Kinderachtig en jammer. Bedrag min 100€ is overigens wel netjes terug gestort op onze rekening.

Wij hebben van autobedrijf Jos Enthoven een Jeep gekocht. Nou bleek dat er een startstoring in de auto zat. Ik mocht zonder problemen en zonder kosten de auto bij de Jeep garage in Zwolle neerzetten, zodat deze merkgarage de storing kon verhelpen. Ondanks alle elektronische diagnose\'s en het vervangen van verschillende onderdelen bleef de storing aanhouden. Vakgarage Jos Enthoven maakte vervolgens een heel bijzonder gebaar. Hij liet de auto ophalen en de directeur van het bedrijf heeft zelf net zo lang gewerkt aan de storing totdat het probleem volledig verholpen was. De auto werd keurig op de dam teruggezet en als compensatie voor het ongemak kreeg ik een set modderbanden. Waar maak je dat mee?

Een bedrijf waar de klant nog koning is,

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn zeer positief. Ik heb hier in juni 2012 een gebruikte auto gekocht en er zijn wel een paar dingetjes geweest maar deze zijn zeer keurig opgelost! Hulde aan Robin Schot. Aardige en deskundige verkoper. Voor de auto helemaal uit Veldhoven gereden naar Brielle, maar het is de moeite waard geweest.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Onderstaande reparatie met betrekking tot de sleutel is inmiddels keurig door Jos Enthoven gerepareed. Evenals een ander euvel is keurig verholpen, vervangende auto is goed geregeld. Hierdoor zou ik graag het eerste bericht willen nuanceren. De algehele tevredenheid is zeker gestegen. De werkplaats heeft ervaren monteurs in dienst. Puntje van aandacht: de kosten zijn iets hoger dan een reguliere garage, maar dit komt doordat Jos Enthoven een officiële Chevrolet dealer is.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Tweedehands auto gekocht, na twee weken belde de werkplaats mij op om te vertellen dat het onderdeel van de airco binnen was. Hij gaf aan dat hij zich verbaasde over het feit dat mij niet in het verkoopgesprek verteld was dat mijn airco het niet deed ? vreemd, al met al netjes geinstalleerd en opgelost door de werkplaats. Jammer alleen dat ik toen zelf de kosten van de benzine moest betalen van het vervangend vervoer, terwijl het defect (gaf de garage ook dus zelf toe) bekend was bij verkoop aan mij ! Bij koop bleek de sleutel van de auto niet goed dicht te gaan, na een maand ging deze helemaal niet dicht. Netjes gemeld bij deze garage maar volgens het management viel dit niet onder de garantie. Opmerkelijk, want volgens BOVAG is het gebruik van een sleutel (\'deze moet open en volledig dicht kunnen\')iets wat niet uitgesloten is uit de garantie, oftewel: het dient gerepareed te worden en het is aan de dealer om met dit risico om te gaan. Ze hadden dit netjes moeten repareren voor de koop, enfin....Nu moet ik mijn dossier aan de BOVAG voorleggen zodat BOVAG kan bemiddelen. Erg teleurstellend van deze garage, helemaal omdat de heer Enthoven na 20 jaar de BOVAG voorwaarden blijkbaar niet geheel weet toe te passen. Al met al door dit gedoe en een slechte klantenservice een negatief gevoel overghouden hieraan.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Als je geen problemen heb dan gaat alles goed maar als er een probleem komt dan zakt de service weg. Wij hebben een nieuwe Cruze gekocht en van begin problemen met de remlichten, deze gaan tijdens het rijden of als de auto geparkeerd staat spontaan branden en ze krijgen dit niet opgelost. auto gaat deze week voor de 13e keer terug (in 2 jaar) maar Jos heeft al aangegeven dat hij niet weet wat hij moet doen. de importeur wil niet helpen en stuurt me terug naar de heer Enthoven die dus zelf aangeeft dat hij niet weet wat hij moet doen. ze hebben de computer vervangen en het rempedaal maar het probleem komt steeds terug. krijg wel elke keer een vervang auto maar daar heb ik niets aan, wil graag dat mijn auto gemaakt word.

dit bedrijf neemt de tijd om vragen te beantwoorden en uitleg van de storingen. kosteloos een leenauto. rekening per post.

Wij komen al sinds de oprichting van het autobedrijf (1984)de laatste jaren met 4 auto,s die daar in onderhoud zijn. Over het afgelverde werk en de service zijn wij altijd tevreden Het komt wel eens voor dat iets niet goed gaat, maar zowel de werkplaats of Hr Enthoven zelf lost het dan netjes en in alle redelijkheid op voor ons. Of kan verklaren waarom iets niet ging zo als we dachten. Kortom wij als familie hebben vetrouwen in het vakmanschap en de service !

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

altijd wel even tijd voor je niet gelijk voor grote reperatie maar wel even de aandacht voor een nood reperatie en of een vervangendewagen

Vriendelijk personeel, altijd een leuk praatje met de verkoper. Mensen komen heel professioneel over.