• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als vreemdeling uit Uithoorn liefdevol geholpen aan niet werkende ruitensproeier. Top!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de tweede keer mijn auto gekocht bij van Enthoven. Heel fijn geholpen door André en een super service! Voor mij geen andere garage... kwaliteit gegarandeerd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met Vakgarage Jos Enthoven heb ik zeer prettig zaken gedaan. Ze hebben vakkundig personeel en ben er adequaat geholpen aan een fijne wagen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel met een goed humeur en een aanstekelijke lach in combinatie met deskundigheid. Een formule die goed werkt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf nette garage, vriendelijke service.\r\nheb met een goed gevoel een auto gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige,zakelijke,gezellige ervaring tijdens bezoek en latere koop van onze auto.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In juni 2018 een Opel Agila gekocht en onze Opel Agila ingeruild. \r\nTot nu toe hebben wij prettig zaken gedaan tot volle tevredenheid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al jaren bij deze garage. Word altijd prima geholpen. Vandaag een lekke band en kon hem zelf niet verwisselen. Ik belde voor hulp en even later kwam Jos van Enthoven zelf om de band te verwisselen. Hartstikke bedankt voor de snelle hulp

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig contact gehad en prima snelle service. No nonsence uitstraling. Snel en zeer vriendelijk geholpen. Echte aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al sinds 1988 klant bij Vakgarage Jos Enthoven, vandaag is mijn nieuwe auto afgeleverd tot volle tevredenheid. Als je niet tevreden bent blijf je niet zolang klant, ben wel eens vreemd gegaan maar was niet tevreden dus weer terug gekeerd naar Enthoven. Ze zijn scherp geprijsd en er wordt een reëel inruil aanbod gedaan. Onderhoudsbeurten worden correct uitgevoerd tegen een normale prijs en als er wat bijzonders moet gebeuren wordt voordat de reparatie wordt uitgevoerd contact met je opgenomen. Gewoon een eerlijke garage die zijn afspraken nakomt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbare eerlijke garage, afspraken worden nagekomen, je wordt serieus genomen, ze doen er alles aan om je goed te helpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaringen zijn positief. Klantvriendelijk en altijd behulpzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer tevreden met geleverde service maar ook prettige omgang

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke verkoper en mooie auto\'s voor een goede prijs.\r\nAangename sfeer zonder overdreven verkoopverhaaltjes.\r\nBij een volgende auto denk ik zeker weer aan Jos Enthoven

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al jaren klant bij Vakgarage Jos Enthoven eerlijke, goede service en deskundigheid, 2 auto\'s in onderhoudt/apk. normale prijzen en geen gezeur. Vriendelijk en correct personeel. Deze garage geef ik 5 sterren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het kan iedereen overkomen...\r\nOp vakantie, 200km van huis en plotseling maakt de auto geluiden die je nog nooit hebt gehoord.\r\nMiddels een optimale samenwerking tussen onze eigen vakgarage Brauckmann en Jos Enthoven konden wij direct terecht.\r\nOnder het genot van een kopje koffie en een chocomel voor onze dochter werd het euvel direct gevonden en hersteld.\r\nNiets dan lof over de Super service van beide garages!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf jos van enthoven

• Service N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendeijk geholpen door de heer van Fessem in deshowroom.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net voor de vakantie problemen met onze auto. Bij autobedrijf Jos Enthoven gaan kijken voor een andere auto maar kon niet de juiste auto vinden in de voorraad. De verkoper vroeg wat voor auto ik precies zocht en ging voor ons zoeken naar de juiste auto. met twee dagen stond de auto vrijblijvend bij hem in de showroom. Precies de auto die ik zocht. Bedankt voor de geweldige oplossing en service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom sinds 2008 in deze garage. Heb hier een Subaru gekocht en blijf terugkomen voor onderhoud en APK. Ben destijds zeer goed geholpen door de heer van Faasen en de heer Enthoven. Garage is betrouwbaar en komt afspraken na. Personeel is vriendelijk en eerlijk.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al jaren als klant bij Vakgarage Jos Enthoven voor onderhoud en APK aan mijn auto\'s, het onderhoud wordt vakkundig uitgevoerd door vriendelijk en kundig personeel. Bij een probleem aan mijn auto wordt er altijd naar een goede prijsvriendelijke oplossing gezocht. Vorig jaar bij andere dealer een mooie 2e hands auto gezien, vakgarage Enthoven heeft hier toen in bemiddeld en de auto voor mij ingekocht, garantie en onderhoud zijn overgenomen en de auto is perfect afgeleverd.Ik kan niet anders zeggen dat dit een top garage is en ik hier nog jaren klant wil blijven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke ontvangst in een ongedwongen atmosfeer. Ruime lichte verzorgde showroom met mooie gebruikte voertuigen. Aflevering van mijn auto was precies volgens afspraak. Auto was netjes gepoetst en niets op aan te merken. Na ongeveer 2 weken ging het lampje van de lambdasonde branden. Dit werd direct zonder problemen opgelost. Heerlijke fijne auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al jaren klant bij Garage Jos Enthoven tot volle tevredenheid.\r\nVoor aanschaf, zowel als voor onderhoud en APK.\r\nVriendelijk en deskundig personeel.

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Jos Enthoven