Geweldige service

Wij hebben een hyunday gekocht bij enthoven en hebben een zeer goed gevoel hier aan over gehouden ,er waren wat kleine problemen en deze zijn door de verkoper en jos enthoven direct opgelost,wij bevelen deze garage met zijn betrouwbare vakmensen zeer aan ,wij komen uit Noordwijk ,maar waren direct heel tevreden met de open en zakelijke wijze van afhandeling van de aankoop door Andre, wij bevelen deze garage van harte aan ,ga zo door ,TOP , A de Haas Noordwijk

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Als vreemdeling uit Uithoorn liefdevol geholpen aan niet werkende ruitensproeier. Top!!!

Voor de tweede keer mijn auto gekocht bij van Enthoven. Heel fijn geholpen door André en een super service! Voor mij geen andere garage... kwaliteit gegarandeerd!

Met Vakgarage Jos Enthoven heb ik zeer prettig zaken gedaan. Ze hebben vakkundig personeel en ben er adequaat geholpen aan een fijne wagen.

Vriendelijk personeel met een goed humeur en een aanstekelijke lach in combinatie met deskundigheid. Een formule die goed werkt.

nette garage, vriendelijke service.\r\nheb met een goed gevoel een auto gekocht.

Prettige,zakelijke,gezellige ervaring tijdens bezoek en latere koop van onze auto.

In juni 2018 een Opel Agila gekocht en onze Opel Agila ingeruild. \r\nTot nu toe hebben wij prettig zaken gedaan tot volle tevredenheid.
  • Service N.v.t.

Ben al jaren bij deze garage. Word altijd prima geholpen. Vandaag een lekke band en kon hem zelf niet verwisselen. Ik belde voor hulp en even later kwam Jos van Enthoven zelf om de band te verwisselen. Hartstikke bedankt voor de snelle hulp

Zeer prettig contact gehad en prima snelle service. No nonsence uitstraling. Snel en zeer vriendelijk geholpen. Echte aanrader.

Ben al sinds 1988 klant bij Vakgarage Jos Enthoven, vandaag is mijn nieuwe auto afgeleverd tot volle tevredenheid. Als je niet tevreden bent blijf je niet zolang klant, ben wel eens vreemd gegaan maar was niet tevreden dus weer terug gekeerd naar Enthoven. Ze zijn scherp geprijsd en er wordt een reëel inruil aanbod gedaan. Onderhoudsbeurten worden correct uitgevoerd tegen een normale prijs en als er wat bijzonders moet gebeuren wordt voordat de reparatie wordt uitgevoerd contact met je opgenomen. Gewoon een eerlijke garage die zijn afspraken nakomt.

Betrouwbare eerlijke garage, afspraken worden nagekomen, je wordt serieus genomen, ze doen er alles aan om je goed te helpen.

Onze ervaringen zijn positief. Klantvriendelijk en altijd behulpzaam.

zeer tevreden met geleverde service maar ook prettige omgang

Vriendelijke verkoper en mooie auto\'s voor een goede prijs.\r\nAangename sfeer zonder overdreven verkoopverhaaltjes.\r\nBij een volgende auto denk ik zeker weer aan Jos Enthoven

Ben al jaren klant bij Vakgarage Jos Enthoven eerlijke, goede service en deskundigheid, 2 auto\'s in onderhoudt/apk. normale prijzen en geen gezeur. Vriendelijk en correct personeel. Deze garage geef ik 5 sterren.

Het kan iedereen overkomen...\r\nOp vakantie, 200km van huis en plotseling maakt de auto geluiden die je nog nooit hebt gehoord.\r\nMiddels een optimale samenwerking tussen onze eigen vakgarage Brauckmann en Jos Enthoven konden wij direct terecht.\r\nOnder het genot van een kopje koffie en een chocomel voor onze dochter werd het euvel direct gevonden en hersteld.\r\nNiets dan lof over de Super service van beide garages!\r\n

jos van enthoven

• Service N.v.t.

Zeer vriendeijk geholpen door de heer van Fessem in deshowroom.

Net voor de vakantie problemen met onze auto. Bij autobedrijf Jos Enthoven gaan kijken voor een andere auto maar kon niet de juiste auto vinden in de voorraad. De verkoper vroeg wat voor auto ik precies zocht en ging voor ons zoeken naar de juiste auto. met twee dagen stond de auto vrijblijvend bij hem in de showroom. Precies de auto die ik zocht. Bedankt voor de geweldige oplossing en service.

Kom sinds 2008 in deze garage. Heb hier een Subaru gekocht en blijf terugkomen voor onderhoud en APK. Ben destijds zeer goed geholpen door de heer van Faasen en de heer Enthoven. Garage is betrouwbaar en komt afspraken na. Personeel is vriendelijk en eerlijk.\r\n

Ik kom al jaren als klant bij Vakgarage Jos Enthoven voor onderhoud en APK aan mijn auto\'s, het onderhoud wordt vakkundig uitgevoerd door vriendelijk en kundig personeel. Bij een probleem aan mijn auto wordt er altijd naar een goede prijsvriendelijke oplossing gezocht. Vorig jaar bij andere dealer een mooie 2e hands auto gezien, vakgarage Enthoven heeft hier toen in bemiddeld en de auto voor mij ingekocht, garantie en onderhoud zijn overgenomen en de auto is perfect afgeleverd.Ik kan niet anders zeggen dat dit een top garage is en ik hier nog jaren klant wil blijven.

Zeer vriendelijke ontvangst in een ongedwongen atmosfeer. Ruime lichte verzorgde showroom met mooie gebruikte voertuigen. Aflevering van mijn auto was precies volgens afspraak. Auto was netjes gepoetst en niets op aan te merken. Na ongeveer 2 weken ging het lampje van de lambdasonde branden. Dit werd direct zonder problemen opgelost. Heerlijke fijne auto.