Reparatie tijdens garantieperiode.

Onze tweede hands auto gekocht bij deze garage had na n paar maanden ineens geen vetmogen meer. Garage gebeld en de auto is keurig opgehaald bij ons thuis en vervolgens gerepareerd zodat we nu weer fijn kunnen rijden.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.

tip voor verbetering

Showroom Jos Enthoven in Brielle bezocht voor het bekijken van een Mini Countryman. Ondanks dat de ontvangst in de showroom niet helemaal is gegaan zoals verwacht, danken wij hen dat aandacht is gegeven voor onze kritische review. Een kans voor verbetering in de showroom.

• Faciliteiten wachtruimte

Op de website zagen we een Nissan Juke met lage kilometerstand. Een afspraak voor een proefrit was snel gemaakt. Op die dag stond de auto klaar en was er ruime tijd om hem helemaal te bekijken. André zorgde voor een vriendelijke ontvangst, koffie en een goede toelichting bij de auto. Ook was er ruime tijd voor de proefrit. Later zijn we terug geweest om de koop af te ronden. Ook nu weer vriendelijk ontvangen door André. Na de koffie en het beantwoorden van onze vragen hebben we naar tevredenheid prijsafspraken kunnen maken. Voor aflevering kreeg de auto nog een servicebeurt en werd opgepoetst. De aflevering verliep vlot, gewoon prima service. Na een paar dagen belde André op om te vragen hoe de auto beviel. Kijk da t doet goed en geeft vertrouwen.

Tevreden

In februari een Toyota Yaris gekocht. Zeer tevreden over de auto en het aankoopproces. Vriendelijke, betrouwbare mensen, goede sfeer. (Voor het eerst een auto bij een auto dealer gekocht :). Na een paar maanden ging de airco kapot. Deze is naar tevredenheid gerepareerd en viel nog binnen de garantie.

Onjuiste opgave oplevering

Een C3 gekocht voor een redelijk hoog bedrag maar de auto zag er keurig uit. Gevraagd of alles en specifiek gevraagd naar de airco, was nagekeken. Een rateltje in de ventilator gemeld maar zou bij de eerste servicebeurt worden nagekeken. Toen het warmer werd in juni en weer de airco wilden gebruiken bleek deze in zijn geheel niet te werken. Aangezien de melding niet binnen 6 maanden was gedaan viel dit buiten de bovag garantie. Aangezien ik dit een vreemde reactie vind zal ik nimmer meer aanbevelen bij deze garage een auto te kopen.

Prima aflevering van mijn gebruikte Peugeot 508 SW

Na deze interessante auto op internet bekeken te hebben, had ik een fijn contact met André, de verkoper. Een goede service-historie onderbouwde het verleden van deze auto. Kleine dingetjes werden door dit bedrijf volgens afspraak netjes opgelost. Met Jos nog kort de technische details van deze 1.6 motor besproken. Keurig gepoetst stond deze klaar voor aflevering. Als bedrijf zeker een aanrader!

Geweldige service

Wij hebben een hyunday gekocht bij enthoven en hebben een zeer goed gevoel hier aan over gehouden ,er waren wat kleine problemen en deze zijn door de verkoper en jos enthoven direct opgelost,wij bevelen deze garage met zijn betrouwbare vakmensen zeer aan ,wij komen uit Noordwijk ,maar waren direct heel tevreden met de open en zakelijke wijze van afhandeling van de aankoop door Andre, wij bevelen deze garage van harte aan ,ga zo door ,TOP , A de Haas Noordwijk

• Faciliteiten wachtruimte

Als vreemdeling uit Uithoorn liefdevol geholpen aan niet werkende ruitensproeier. Top!!!

Voor de tweede keer mijn auto gekocht bij van Enthoven. Heel fijn geholpen door André en een super service! Voor mij geen andere garage... kwaliteit gegarandeerd!

Met Vakgarage Jos Enthoven heb ik zeer prettig zaken gedaan. Ze hebben vakkundig personeel en ben er adequaat geholpen aan een fijne wagen.

Vriendelijk personeel met een goed humeur en een aanstekelijke lach in combinatie met deskundigheid. Een formule die goed werkt.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

nette garage, vriendelijke service. heb met een goed gevoel een auto gekocht.

Prettige,zakelijke,gezellige ervaring tijdens bezoek en latere koop van onze auto.

In juni 2018 een Opel Agila gekocht en onze Opel Agila ingeruild. Tot nu toe hebben wij prettig zaken gedaan tot volle tevredenheid.

• Service N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Ben al jaren bij deze garage. Word altijd prima geholpen. Vandaag een lekke band en kon hem zelf niet verwisselen. Ik belde voor hulp en even later kwam Jos van Enthoven zelf om de band te verwisselen. Hartstikke bedankt voor de snelle hulp

Zeer prettig contact gehad en prima snelle service. No nonsence uitstraling. Snel en zeer vriendelijk geholpen. Echte aanrader.

Ben al sinds 1988 klant bij Vakgarage Jos Enthoven, vandaag is mijn nieuwe auto afgeleverd tot volle tevredenheid. Als je niet tevreden bent blijf je niet zolang klant, ben wel eens vreemd gegaan maar was niet tevreden dus weer terug gekeerd naar Enthoven. Ze zijn scherp geprijsd en er wordt een reëel inruil aanbod gedaan. Onderhoudsbeurten worden correct uitgevoerd tegen een normale prijs en als er wat bijzonders moet gebeuren wordt voordat de reparatie wordt uitgevoerd contact met je opgenomen. Gewoon een eerlijke garage die zijn afspraken nakomt.

Betrouwbare eerlijke garage, afspraken worden nagekomen, je wordt serieus genomen, ze doen er alles aan om je goed te helpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Onze ervaringen zijn positief. Klantvriendelijk en altijd behulpzaam.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

zeer tevreden met geleverde service maar ook prettige omgang

• Reden bezoek Andere reden

Vriendelijke verkoper en mooie auto\'s voor een goede prijs. Aangename sfeer zonder overdreven verkoopverhaaltjes. Bij een volgende auto denk ik zeker weer aan Jos Enthoven

Ben al jaren klant bij Vakgarage Jos Enthoven eerlijke, goede service en deskundigheid, 2 auto\'s in onderhoudt/apk. normale prijzen en geen gezeur. Vriendelijk en correct personeel. Deze garage geef ik 5 sterren.

• Reden bezoek Andere reden

Het kan iedereen overkomen... Op vakantie, 200km van huis en plotseling maakt de auto geluiden die je nog nooit hebt gehoord. Middels een optimale samenwerking tussen onze eigen vakgarage Brauckmann en Jos Enthoven konden wij direct terecht. Onder het genot van een kopje koffie en een chocomel voor onze dochter werd het euvel direct gevonden en hersteld. Niets dan lof over de Super service van beide garages!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

jos van enthoven