Al jaren bij Vakgarage Paul Kuijpers. Deze garage is top! Vriendelijk personeel, flexibel en gaan tot het uiterste om beste resultaat te bereiken. Ik beveel deze garage van harte aan.

Net een Peugeot 107 gekocht, het was binnen 10 min. rond,inclusief oude auto inruilen.\r\nVolgende dag nieuwe auto opgehaald met gloednieuwe apk 2 nieuwe voorbanden en\r\nde tank half vol getankt,kortom zeer tevreden!!!\r\n

Wij hebben hele goede ervaring met de garage. Super goede en snelle service! \r\n\r\n

Ontzettend positieve ervaring met Vakgarage Paul Kuijpers gehad bij de aanschaf van een occasion. Een aantal gebreken die tijdens de garantieperiode ontstaan zijn, zijn kosteloos gerepareerd zonder enige discussie. Zelfs toen er iets gemaakt moest worden ná de garantieperiode (de constatering van het gebrek was wel tijdens de garantieperiode), was dit geen probleem en is alles kosteloos vervangen. Absoluut een aanrader!

goede service ,in geval van directe reparatie al div malen snel geholpen ,of reparatie of noodvoorziening of leenauto

Afgelopen woensdag stond ik achter de nettorama en wees een aardige man mij op mijn lekke band. Je kent mij inmiddels een beetje dus je begrijpt dat ik in paniek schoot. En wat doe je dan? Je vader bellen, maar ja, die is op vakantie. Jouw bedrijf was het enige dat me te binnen schoot. Het was 18:50 dus ik belde puur op goed geluk dat er nog iemand zou zijn. \r\nMy life saver Arjon nam op. Hij is zo lief en super aardig geweest om mij te komen redden terwijl hij niet eens wist dat ik klant ben bij jou. \r\n\r\nDit vind ik zo geweldig dat ik jou en uiteraard vooral Arjon dit compliment wil maken. Ik kan er weer tegen aan. \r\n\r\nOnwijs dankjewel. \r\n\r\nGroetjes,\r\nCaroline Smit

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring