10

Altijd TOP SERVICE 👍

Altijd top service 👍

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
1

Slechte ervaring

De persoon medewerker balie mag wel een cursus klantvriendelijkheid en service nemen. Ik bracht mijn auto, zoals de afgesproken tijdstip, er kon nog geen goedemorgen vanaf, 5 uur moeten wachten daar, terwijl ze weten dat ik van ver kwam. Ik vroeg nog hoe lang het zou duren, half uurtje zei hij. Na een uur en een kwartier ben ik toch maar gaan vragen, 1145. Na zijn sombere blik en wat gemor in zichzelf is hij gaan vragen bij de monteur hoe lang het nog zou duren. Ik moest daar zelf weer naar vragen naar het antwoord. Zou nog 2 uur duren. Al met al ging ik ervan uit dat mijn wagen gemaakt was, voor een deel dus wel, echter mijn slot was dus niet gemaakt. Hen gemaild daarover, of ik maar terug kon komen (in tijd van corona doe ik dat dus niet) Weer 5 uur wachten zeker. Ik betaalde hier 123,12 voor, vroeg vriendelijk of hij dat geld wilt terugstorten. Ik ben een klant en gaf hem de mogelijkheid om klant te blijven. Nee dat doen ze niet. Was een belachelijke vraag. Verder was er voor medewerker geen mogelijkheden meer om te bespreken. Ik moest maar terug komen. Daarbij is dit niet de eerste keer dat ik zeer onvriendelijk geholpen ben door hen. Hierdoor zijn ze meerdere goede klanten kwijtgeraakt. Ik kan dit met zekerheid zeggen. Sterkte voor de toekomt, wellicht valt hier een les uit te leren voor het bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Geachte Floris, wat vervelend om dit te lezen wij hebben u een voorstel gedaan om dit gratis voor u op te lossen. Helaas zoals u weet is er voor u Honda logo geen portier opener meer bestelbaar en gebruikt kon ik deze ook niet vinden wij hebben de handel gerepareerd met 2 componentenlijm en duurt dit even voor deze uitgehard is. Ook wij hebben vanwege de Coronacrisis maatregelen moeten nemen ter bescherming van onze klanten en het personeel hier en kan er niet||| worden gewacht op de reparatie. hier hebben wij de faciliteiten niet voor om dit voor u en ons veilig te doen tijdens deze crisis. Nu blijkt dat het cilinderslot in deze handel in het portier is gevallen en u deze niet meer kunt gebruiken.ik kan helaas van afstand dit niet voor u oplossen U bent van harte welkom om dit op te lossen. 135 kilometer rijden heen en terug heeft u er voor over om bij ons te komen wij zullen toch wel iets goed doen lijkt mij.

9

Geweldig goede service!

Op het laatste moment vraag ik of ze onze auto op willen halen en terug te brengen voor een grote beurt. Hier hoeven ze niet over na te denken doen ze meteen. Ze bellen over de bijkomende kosten en de wagen is klaar op de afgesproken tijd. Super service! Heel erg bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Al jaren bij Vakgarage Paul Kuijpers. Deze garage is top! Vriendelijk personeel, flexibel en gaan tot het uiterste om beste resultaat te bereiken. Ik beveel deze garage van harte aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Net een Peugeot 107 gekocht, het was binnen 10 min. rond,inclusief oude auto inruilen. Volgende dag nieuwe auto opgehaald met gloednieuwe apk 2 nieuwe voorbanden en de tank half vol getankt,kortom zeer tevreden!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij hebben hele goede ervaring met de garage. Super goede en snelle service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ontzettend positieve ervaring met Vakgarage Paul Kuijpers gehad bij de aanschaf van een occasion. Een aantal gebreken die tijdens de garantieperiode ontstaan zijn, zijn kosteloos gerepareerd zonder enige discussie. Zelfs toen er iets gemaakt moest worden ná de garantieperiode (de constatering van het gebrek was wel tijdens de garantieperiode), was dit geen probleem en is alles kosteloos vervangen. Absoluut een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede service ,in geval van directe reparatie al div malen snel geholpen ,of reparatie of noodvoorziening of leenauto

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Afgelopen woensdag stond ik achter de nettorama en wees een aardige man mij op mijn lekke band. Je kent mij inmiddels een beetje dus je begrijpt dat ik in paniek schoot. En wat doe je dan? Je vader bellen, maar ja, die is op vakantie. Jouw bedrijf was het enige dat me te binnen schoot. Het was 18:50 dus ik belde puur op goed geluk dat er nog iemand zou zijn. My life saver Arjon nam op. Hij is zo lief en super aardig geweest om mij te komen redden terwijl hij niet eens wist dat ik klant ben bij jou. Dit vind ik zo geweldig dat ik jou en uiteraard vooral Arjon dit compliment wil maken. Ik kan er weer tegen aan. Onwijs dankjewel. Groetjes, Caroline Smit

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto

Klantenvertellen Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina