Een bedrijf waar je echt gewaardeerd wordt als klant.

Op zoek naar een gebruikte auto. Er is heel goed geluisterd naar de wensen die ik had, een fijne persoonlijke benadering. Denken goed mee en hebben goede adviezen. Binnen zeer korte tijd een betaalbare auto gekocht, waar ik superblij mee ben. De puntjes worden hier echt op de i gezet zonder meerkosten. Er wordt tijd genomen voor jou als klant. Je zou hier blind een auto kunnen kopen of in onderhoud kunnen hebben. Bedankt Tom en team.

Fijne en degelijke garage

Al vele jaren met allerlei auto's daar geweest en iedere keer tot volle tevredenheid geholpen. Zelfs met meerdere auto's mij weer op gang geholpen die ik in een soort van opwelling ergens anders had gekocht, maar toch niet zo perfect bleken te zijn als dat de verkoper deed voorkomen. Je kunt terecht voor snel even iets laten checken en op korte termijn afspraak maken voor werkzaamheden die meer tijd vragen. Ze denken altijd goed mee en overleggen uitvoerig van te voren welke handelingen ze uit gaan voeren. Ook ideaal dat ze op zaterdagochtend open zijn en door de week enkele dagen tot 8uur 's avonds. Voor mij persoonlijk ideale locatie; slechts 5 minuutjes lopen van mijn huis.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en duidelijke communicatie

Vakgarage Brauckmann doet wat ze belooft en houdt je goed op de hoogte van de voortgang en de verwachtingen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Wat n geweldige , klantvriendelijke en servicegerichte garage .!!!

Na 3 jaar ellende te hebben gehad met n auto die ik bij n andere garage hier in Venray gekocht had , en daar bedrogen en besodemieterd te zijn ,kwam ik via de anwb bij vakgarage brauchman . En wat n verademing. Wat n hartelijke en lieve mensen daar . Na heel veel pech dus aan mijn vorige auto , heb ik bij deze garage n andere auto kunnen kopen . Een auto die ook altijd bij hen in onderhoud was geweest . En wat fijn om niet meer met angst de weg op te gaan . Goed in orde , goede service , vriendelijk en meelevend. En toen er dan toch n keer n mankementen aan kwam werd ik ook weer ontzettend netjes en vlot geholpen . Deze garage verdiend een dikke , dikke pluim !!!! Het is n eerlijke ,betrouwbare garage !! Voor mij hoort deze garage op de eerste plaats te komen in de top tien .

• Faciliteiten wachtruimte

Eerlijk naar de klant en meedenkend.

Zeer vertrouwend naar de klant. Zowel eigenaar Tom als de medewerker Twan. Ze hebben mijn auto fantastisch gerepareerd. Ik kan deze garage zeker aanraden!

Top garage

Snelle service, vriendelijk en professioneel. Klantgericht, komt afspraken na!

Super garage

Al meerdere keren gebruik mogen maken van deze garage. Personeel is super vriendelijk en geen vraag is te gek of teveel. Mijn ervaring is dat er altijd gezocht wordt naar een oplossing en dat deze ook gevonden wordt hoe vaag de klacht ook is. Ik kom er met veel plezier en zal er ook zeker blijven komen.

• Faciliteiten wachtruimte

heel goede garage die je graag weer snel op weg helpt.

Met twee auto's in onderhoud kom ik er inmiddels al jaren en nog steeds tot alle tevredenheid. Bij de hoge score hier kan ik me zonder meer aansluiten. Ze zullen niet de meest voordelige garage (uurtarief) zijn maar de gemoedelijke sfeer, vakkundigheid, flexibiliteit en de zakelijke maar vriendelijke benading zijn toch altijd de reden om weer terug te keren. Mochten er problemen met de auto zijn is er altijd tijd om op zijn minst je verhaal aan te horen en even te checken wat er aan de hand kan zijn. Zonder zuchten en steunen. Mijn ervaring is dat, afhankelijk van de levertijd van een onderdeel, grotere reparaties snel worden ingepland. Je krijgt een prijsopgave van de reparatie en binnen enkele dagen is het weer opgelost. Na de uitleg bij de factuur over de werkzaamheden die gedaan zijn kun je verder Vakgarage Brauckmann kan ik zeker aanbevelen.

• Faciliteiten wachtruimte

Vandaag twee leuke jongens gestrand op het parkeerterrein van AH Venray. Sleutels in auto laten zitten. Waren in Venray op vakantie. Niemand hielp hen. Vakgarage Brauckmann Venray stuurde een monteur. Zelfs na 17.00 uur. Brauckmann een supergoede vakgarage en daarbij ook superbehulpzaam. Wauw, trots op jullie!!!!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Zeer positief, al jaren

Goede afspraken over te doen werkzaamheden, duidelijke prijs opgave, nakomen van de tijd afspraken.

Vakkundig en klantvriendelijk

Het personeel is vakkundig en ze staan klaar voor je als klant. Ook denken zij mee in de aanpak en proberen dit voor een goede prijs te doen. Ondanks dat wij veel pech hebben gehad met defecten aan onze auto, hebben ze bij Brauckmann er alles aan gedaan ons hierin te ondersteunen.

goede duidelijke afspraken

Vakmensen!

Word altijd meteen en goed geholpen. Zeer goede monteurs!

• Faciliteiten wachtruimte

Zoals altijd klantgericht en klantvriendelijk

Mijn klantverwachting wordt na 10 jaren trouwe klant nog steeds overtroffen. Ga zo door, Top!!!

Snelle en kundig geholpen

Gezien dat er heel netjes met mijn bijna nieuwe auto wordt om gegaan.

• Faciliteiten wachtruimte

Ik heb zeer goede ervaringen met deze garage.

De garagae heeft een goede service en vertelt vooraf de prijzen. Geen verassingen.

Vriendelijk

Altindianische

• Faciliteiten wachtruimte

Snel, deskundig en betrouwbaar.

Zie hier boven

• Locatie

Prima garage, goede vakmensen, vriendelijke benadering.

Goede informatie over evt reparaties, correcte bejegening, denken met je mee, behulpzaam.

• Faciliteiten wachtruimte

Ik ben er prima geholpen

Goed contact en klantgericht

• Faciliteiten wachtruimte

Prima service en meedenkende voor passende voordeligste oplossing

Eerlijk en duidelijk advies.

snelle afhandeling

Leggen alles wat er aan de auto gebeurd is goed uit

altijd vakkundig en betrouwbaar

prettig. Ook voor kleine dingen tussendoor word je snel geholpen.