Prima service tot nu toe

Snel en goed

Topservice en prijstechnisch goed

Het was de eerste keer, na mijn aankoop bij Bregman, dat ik de auto daar in onderhoud heb gedaan. Ik ben erg tevreden en in combinatie met de Bovag pechhulpdienst heb ik echt het gevoel dat we er voor elkaar zijn. Iedereen is gebaat bij een goed rijdende auto en de prijs daarvoor is beter dan ik gewend was bij mijn vorige garage.

Keurige aflevering occasion

Keurige occasion gekocht en goede inruil

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Mij airco was na garage bezoek nog steeds stuk

Ik was naar de garage gegaan omdat mijn airco warme lucht spoot en wilde dat graag gerepareerd hebben en heb daarbij ook maar een beurt voor de zomer gevraagd. Rekening van over 300 euro alles goed zei de monteur. Maar de airco blies nog steeds warme lucht niets goed, gewoon nog steeds stuk nogal duur voor een simpele beurt dan. Weer terug en weer een halve dag de auto kwijt en na wat testen bleek dat ze een lek gevonden hadden en dat de airco niet aansloeg. Waarom dat niet de eerste keer gezien is is mij een raadsel . Maar nu moesten onderdelen besteld worden en omdat het een lastige klus was moesten we weer een andere keer terug komen. Inmiddels ben ik dan drie keer mijn auto kwijt geweest. Je krijgt een leen auto maar die moet je per keer betalen en het is niet duidelijk of ik de eerste reparatie van de airco moet betalen voor iets wat duidelijk niet gerepareerd is. Ik hoop dat alles keurig verrekend wordt en dat de fout ingezien wordt. Ik wacht maar even af maar ik zit niet te wachten op nogmaals een rekening van 300 euro

• Faciliteiten wachtruimte

Mevrouw Keizer bracht de auto bij ons voor een onderhoudsbeurt, de airco werkte niet en de auto had soms wat startproblemen. Kosten: Airco afpersen/vullen € 79,50 Koudemiddel € 30,25 Onderhoudsbeurt + accu/laadsysteem testen + starten testen € 194,43 Dat staat allemaal gespecificeerd op de factuur. Het is dan ook geheel onterecht dat mevrouw Keizer beweert dat de airco gerepareerd is voor € 300,- Nog eens een keer de factuur goed lezen, zou ik zeggen. Een klein lek in het aircosysteem is lastig te vinden. Wij gaan het systeem dan afpersen met stikstof en als dan niet voldoende is, vullen we het koudemiddel aan met een tracervloeistof. De airco moet dan eerst weer een poosje draaien. Daarna kunnen we met een UV lamp een lekkage opsporen. Alles bij elkaar kost dat nu eenmaal tijd. Wij hebben geprobeerd dat aan de familie Keizer uit te leggen. Uiteindelijk bleek er een gaatje in de condensor van de airco te zitten. Deze moet dan ook nog vervangen worden. Dat moet uiteraard gewoon betaald worden.

Heel erg netjes

Auto gekocht 10 jaar oud, distributieriem was niet vervangen. Dus deze knapt ,contact opgenomen we hadden inmiddels 2 jaar die auto. Verhaal uitgelegd en ze hebben de verantwoording genomen en de auto weer gemaakt. Dat zegt genoeg denk heel erg netjes.

• Deskundigheid N.v.t.

Zeer behulpzaam en kundig

Fijne toegankelijke en behulpzame mensen. En weten wat ze doen!

Snel, degelijk en soepel

Bij Bregman omschrijf je je wensen en ze worden op maat behandeld en uitgevoerd. Vriendelijke deskundigheid is een goede weergave.

Rommel..

In februari een auto gekocht.. prima auto op het eerste gezicht. Klein puntjes aangegeven. Direct in dezelfde week mankement aan aangegeven punt. Zou gemaakt worden, zonder overleg andere dingen gedaan.. week later problemen met een ander punt.. nu staat onze auto al een week bij een andere garage, omdat hij cilinder probleem in de motor aangeeft. Problemen hadden volgens huidige garage al voorzien kunnen worden. Kortom: verschrikkelijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Heel vervelend. Maar vorige eigenaar heeft jaren met plezier in deze auto gereden, zonder motorische problemen. Deze klant rijdt al weer een tijdje in deze auto. Ik vind het dan ook niet terecht dat wij dit hadden kunnen voorzien, wij zijn geen helderziende en kunnen niet in de motor kijken. Ook jammer dat de klant geen contact met ons opgenomen heeft, om te kijken of we het samen hadden kunnen oplossen.

Prettige mensen, goede service. Mijn volgende auto koop ik zeker weer hier.

Snel en behulpzaam

Fijne garage!

Een fijne autogarage. Ze houden je goed op de hoogte, mocht er wat met de auto aan de hand zijn.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer slechte garage, waar geld verdienen de hoofdzaak is!

In de Bovag garantie periode wilde met name de heer Bregman zelf een klacht over het vele olieverbruik van onze pas gekochte auto niet in behandeling nemen, pas na veel aandringen is dat wel gebeurt maar is er niks aan de auto gedaan! Eventueel wilde hij de auto wel inruilen maar dan kregen we 2000 euro minder terug voor de auto, die wij nog geen jaar geleden bij hun hadden gekocht voor bijna 6000 euro. Kortom een zeer onbetrouwbare garage die wij echt afraden!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Meneer Uitterwijk is geen klant bij ons. Het gaat over de auto van zijn dochter. Bedragen kloppen daarom sowieso niet. Klant heeft auto nu ruim een jaar. We hebben geprobeerd om er samen uit te komen met aanschaf van andere occasion. . Dat is helaas niet gelukt.

goed geholpen

goed geholpen en goede voorlichting gehad

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Compliment voor de service voor het ophalen en brengen van de auto voor de apk Bedankt.

Klantvriendelijk

Positief

Jaren al klant: Service en kwaliteit :TOP

Zie boven, Een garage met uitstekende service en de vriendelijkheid van het personeel zijn voor ons bepalend. Reparaties worden vakkundig uitgevoerd, kortom , geweldige VAKgarage!

Zeer tevreden.

Vriendelijke medewerkers

Bereid om buiten open8nstijden af te spreken. Vriendelijk contact.

• Faciliteiten wachtruimte

goed en vakkundig geholpen.

Goed en vriendelijk geholpen.

Goede snelle service

Wederom aankoop auto.

Aankoop van een gebruikte auto. Wederom een succes ,uitstekende service . Netjes afgeleverd zoals het hoort te gaan. Prima zeer tevreden, graag tot een volgende keer. Verder een deskundige werkplaats.

• Faciliteiten wachtruimte

Werkzaamheden volgens afspraak uitgevoerd zonder bijzonderheden

Gemaakte afspraken zijn uitgevoerd.

Alles ok

Altijd goed

Prettig contact

Vlotte afhandeling van klachten.