Super garage, vriendelijk, vakkundig en geweldige service

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Goede service, brengen de auto thuis na een beurt of voor een heel klein bedrag een vervangende auto

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer vakkundig personeel en altijd snel geholpen. Heel goed in service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben snel en vak kundig geholpen.\r\nIk ga zelf niet meer naar een andere garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en vakmanschap.!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, eerlijk, deskundig, meedenkend, redelijk geprijsd. Daarom kom ik er al jaren!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundig. Minstens zo belangrijk: Vakgarage Henk Mazier denkt mee en vooruit, en heeft altijd begrip voor mijn situatie: wanneer is er tijd, wat kunnen we ad hoc oplossen. En anders dan bij grote garages weten ze aan de telefoon meteen wie ik ben en over welke auto\'s het gaat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf snel en goede vakkundige service\r\nkom er al jaren en dat is niet voor niets\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niet te geloven wat deze 2 mannen kunnen. Ontzettend veel kennis hulpvaardigheid. Vlot en snel, eerlijk en recht door zee. Geweldig! Waar vindt je dat nog in de autowereld?\r\nDan die prijzen. Heel prettig.\r\nBen blij dat ik ze gevonden heb.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaen kom ik met verschillende auto\'s bij Mazier, altijd hele goede service gehad. Ze zetten je netjes even op je werk af en brengen de auto weer terug. Zojuist mijn auto weer opgehaald, er bleek door voorgaande eigenaren/garages nogal wat prutswerk aan gedaan te zijn, maar dit is allemaal ontzettend netjes opgelost door de monteur, die de tijd nam om ook echt de puntjes op de i te zetten. Resultaat is een totaal andere auto die als nieuw rijdt. Super bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf.\r\nAPK laten doen. ik kon er op wachten met een lekker bakje koffie.\r\nvriendelijk en behulpzaam personeel.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een service,klaar terwijl je wacht.\r\nDat kopje koffie met wifi doet het goed.\r\nHenk bedankt tot gauw.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en hulpvaardig.\r\nEerlijke behandeling en reeele prijzen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Garantie op de reparatie, waar ik niet eens om hoefde te vragen ! Gewoon als vanzelfsprekend gratis uitgevoerd. Geweldige service. Halen en brengen met een glimlach. :-) Hartstikke bedankt ! \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een garage waar ik vertrouwen in kan hebben . Duidelijk advies, waarbij de verschillende keuze mogegelijkheden goed uitgelegd worden. Vervolgens prima werk tegen nette prijs. En dan wordt de auto weer keurig thuis afgeleverd. Dat is Service met hoofdletter.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ondanks dat ik tegenwoordig in Utrecht woon kom ik nog steeds bij Henk Matzier Vakgarage. Omdat dit zo\'n bedrijf is waar de medewerkers en eigenaar het verschil makken. Altijd zeer vriendelijk, altijd behulpzaam. Volgens mij werken ze daar voor het plezier van automobielen en dat ze daar hun boterham mee verdienen is mooi meegenomen. Het team bestaat al jaren uit de zelfde mensen (dat zegt genoeg :-).\r\nSamengevat vakmensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf snel geholpen,bekwaam personeel en super goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heelgoed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correcte afhandeling. Haal- en brengservice. Vriendelijk.

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Henk Mazier