Veza straalt vakmanschap uit. Bij vragen wordt er goed geluisterd en duidelijk antwoord gegeven. Ook krijg ik altijd prima advies over allerlei zaken (winterbanden/pechhulp/verzekeringen). Bij reparaties of andere zaken wordt ik goed op de hoogte gehouden via telefoon of mail. Ga zo door!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ben zeer tevreden, er wordt goed geluisterd naar wat je wil. Service is optimaal. zeker aan te bevelen. Kortom een tevreden klant.

Prettige omgang en duidelijk in het werk wat moet worden gedaan. Zeer tevreden over het resultaat, de afhandeling en het contact.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Met de aanschaf van een PKW-met-ervaring heb ik al een groot aantal jaren ervaring met Veza. Met nog steeds dezelfde auto. Men is deskundig bij het uitvoeren van onderhoud, het onderkennen van een enkele storing en het aangeven van technische risico\'s in mijn auto. Die er nu al ca 275.000 km zonder pech-onderweg op heeft zitten. Kortom goede en vriendelijke technici, een heldere werkwijze. Door deze levensduurverlenging leveren we een bijdrage aan het milieu. De 9 voor service is gegeven om VEZA te behoeden voor \"verwaandheid\". PS deze schaal prijs/kwaliteit leidt tot een onjuist beeld Autorijden is en blijft altijd een behoorlijke kostenpost. Uit de berekening van kwaliteit/prijs volgt dat bij de geleverde hoge kwaliteit en de redelijke prijs een waardering van 8 a 9 een juist beeld geeft.

Vriendelijk contact, behulpzaam en goede service. Duidelijke afspraken die goed nagekomen worden. Erg prettig om zaken mee te doen en een mooie auto afgeleverd!

Voor mijn vakantie naar Zuid-Frankrijk had ik \"a la minute\" een degelijke Volvo C30 nodig om deze lange trip goed en wel te kunnen doorstaan! Een paar keer bellen met de beste man Dirk en het was geregeld. Petje af :)

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer vakbekwaam bedrijf dat is uitgerust met de modernste apparatuur en keurige schone werkplaats zoals ik hem graag zie!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik heb mijn auto gekocht bij Veza en heb hem daar in onderhoud. De expertise van de mensen daar bevalt mij uitstekend. Ik vind het een eerlijke en open garage waar service en kwaliteit nog voorop staan.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zéér klantvriendelijk en betrouwbaar adres. Wij komen hier al jaren om onze vervoersbehoefte in te vullen. Veza is een bedrijf waar nog met passie en liefde voor automobielen gewerkt wordt.

Ik kom al zolang ik in Zaandam woon bij Veza en dat is al sinds 2000! Een aantal jaren geleden is Dirk met zijn bedrijf verhuisd naar Wognum. Omdat de service mij zo goed beviel ben ik als klant \'meeverhuisd\' en kost het mij geen enkele moeite om een klein uurtje op en neer te rijden wanneer mijn auto en die van mijn vrouw weer een service beurt nodig heeft. Voor mij geen andere vakgarage!

Uitstekend en betrouwbaar bedrijf, prima personeel. Je voelt je echt klant, 6 dagen per week hoge kwaliteit service. Ook voor bandenservice krijgt je een goed advies en bij aankoop van een auto krijg je een eerlijk en betrouwbaar advies.

Vriendelijke, vakkundig en klantvriendelijk bedrijf. Wij hebben goede ervaringen met dit bedrijf.

Prettig bedrijf de mensen kennen je en weten welke auto(s) bij je hoort. Wordt goed notie genomen van de info die gegeven wordt bij het wegbrengen van de auto. Evt. klachten worden serieus behandeld en goed opgelost. Kortom een bedrijf waar je met vertrouwen je auto achterlaat.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Het bedrijf komt erg betrouwbaar over,serieuze en vriendelijke mensen die weten waar ze over praten. Een garagebedrijf zoals ik hem graag zie.

Altijd uitstekende ervaringen bij en dus veel vertrouwen in VEZA, geldt ook voor familie en vrienden en zowel voor onderhoud, als APK, als (ver)koop! Een aanrader!

Nog niet eerder zo een positieve ervaring meegemaakt in een autobedrijf. Eerlijkheid, vakmanschap en enthousiasme staan hoog in het vaandel. Door deze behandeling heb ik al verschillende mensen aangeraden daar met hun auto naar toe te gaan. Auto bedrijf VEZA is dus zeker een aanrader voor koop reparatie onderhoud en APK enz.

Westeinderweg 43 1687 PM Wognum