Waardeloze behandeling

Helaas zeer slecht behandeld. Na binnenkomst 10 minuten gewacht terwijl de eigenaar gewoon achter de computer zit. Uiteindelijk zelf maar contact gezocht. Na een vriendelijk goedemorgen zonder ook maar om te kijken ging hij gewoon door achter de computer. Na nog een paar minuten ben ik er maar uitgelopen op zoek naar een bedrijf waar ze het wel waarderen dat je langs komt.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Steengoede service en kundig personeel!

Reparaties worden snel en vakkundig uitgevoerd!

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Wij hebben bij Vakgarage Polling te Eelde een Audi gekocht in najaar 2015. Per toeval kwamen wij bij garage Polling terecht, omdat we langs de showroom van de garage fietsten en de auto zagen staan, die we altijd graag wilden kopen. Een prachtige auto. We werden op een zeer klantvriendelijke wijze geholpen door de verkoper Klaas. Een proefrit gemaakt en ons alles laten uitleggen over de auto. Op een zeer transparante kwam de inruilprijs tot stand. Na enkele maanden kwamen enkele onvolkomenheden aan het licht. Wij wonen in Heiloo en hebben een afspraak gemaakt om langs te komen. Het maakte niet uit hoe laat we kwamen. Om 09.30 uur kwamen we aan bij de garage. Koffie werd aangeboden en de monteur nam meteen de auto onderhanden. Een leenauto werd zonder huur (alleen benzinevetbuik te betalen) te berekenen meegegeven. Toen de auto klaar was en en alle defecten waren gerepareerd kregen we een telefoontje en om 14.00 uur konden we huiswaarts keren. Kortom: een zeer klantvriendelijke VAKGARAGE met een zeer goede service en nog steeds blij met de aankoop van deze Audi A6

Vooral contact gehad met Sjoerd. Hij is vriendelijk, servicegericht, komt afspraken na en de contacten en onderhandelingen verlopen gemoedelijk.

ik loop al jaren bij polling het is een super goed bedrijf ze staan altijd voor je klaar echt een aanrader

Vriendelijk ontvangen en geholpen en houdt zich aan de afspraken.

onderhandelen met dit bedrijf gaat zo gemoedelijk dat als je daar niet slaagd slaag je nergens heb een nieuwe auto gekocht en de mijne ingeruild en zonder dat gezeur van ja kleur is niet goed of te veel km nee nergens gezeur over in ruilen en mee nemen zeer goed ontvangen met koffie alles was zo geregeld en het vertrouwen was er meteen van alle twee de kanten van hun uit en van mij uit zeer goede garage en zeker dat als ik weer een auto moet kopen kijk ik zeer zeker op auto bedrijf polling eelde ik heb ze tienen gegeven als het hoger kon deed ik dat echter en nogmaals bedankt voor alles gr fam van ballegooij uit het brabantse land oss grtjes theo

Altijd goede service en deskundig advies. Personeel is ervaren en erg vriendelijk. Ben al jaren een zeer tevreden klant van een uiterst betrouwbaar bedrijf.

Wij hebben voor 4 jaar een auto gekocht bij Garage W.Polling wij werden toen vriendelijk ontvangen en goed geholpen door Polling zee . Wij lopen nu er 4 jaar en wij krijgen altijd goed geholpen zeer klant vriendelijk

Vriendelijk geholpen en houdt zich aan de afspraken.

Uitstekend geholpen door Klaas bij de aanschaf van een (wat oudere) tweedehands auto. Geen standaard autohandelaar mooi-weer verkooppraatjes maar een eerlijke uitleg over de staat van de betreffende auto. Klaas heeft niks te veel gezegd en mij een betrouwbare auto verkocht voor een erg prima prijs. De hele afhandeling van de koop verliep vriendelijk en vlot, maar steeds met goede aandacht voor de klant.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Tja wat zal ik er van zeggen. Ik ben op 12-05-2015 bij het tanken gevallen bij de pomp Wat bleek er lag een flinke plas diesel olie. Mijn jas broek en schoenen zaten er onder. Binnen er melding van gemaakt tel. nummer achtergelaten. Zou later gebeld worden nou niet dus. Heb op heden niets van de \'\'heer\" W Polling vernomen. Nu op 02-06-2015 werd ik vanmiddag gebeld door mvr Polling Mijn jack zou om plm 19.30 terug worden gebracht. Heeft dus bijna 3 weken geduurd. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij W Polling. Zal er ook in facebook melding van maken.

• Deskundigheid N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Maandagochtend gebeld voor een auto die Polling de zaterdag ervoor op internet aanbood. Afspraak gemaakt dat ik diezelfde middag rond drie uur/half vier langs zou komen voor de auto. Dus ik eerder vrij genomen van het werk, apart om heen gereden. Daaraan gekomen vertelt die stumper mij doodleuk dat de auto al verkocht is. Bedankt voor de service en klantvriendelijkheid! Gun een ander liever het geld.

Recent een mooie Opel Insignia gekocht (occasion) en auto ingeruild. Mede op basis van de goede recensies vanuit Heemskerk richting garage Polling in Eelde afgereisd. Het was zeer de moeite waard! Ik heb het ontvangst als zeer vriendelijk en klantgericht ervaren! Ik deel de positieve ervaring reeds binnen mijn vriendenkring, maar doe het ook via deze weg. Kan me niet voorstellen dat je teleurgesteld raakt wanneer je hier een auto koopt!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goeie service en klantvriendelyk heid en nette aflevering gebruikte auto

UWij zijn al jaren klant ik Polling. Tot op heden ( na tientallen jaren) geen wanklank, niet van hem of van een medewerker. De auto\'s die we inruilen zijn altijd goed. Soms beetje weinig aanbod.

Wij hebben voor de eerste keer bij garae Polling een gebruikte auto gekocht.Wat ons direcht al opviel is de vriendelijkheid die niet gemaakt is.Ook de hele afhandeling van de inruil en aankoop van auto gaat soepel en met begrip voor de klant.Wat wij zeer aangenaam vonden dat je hoeft negens naar te vragen,alles wordt keurig afgeleverd. Wij zijn in iedergeval zeer content met deze aankoop van auto en met garage Polling.

tevreden klant, positieve ervaringen met service, vriendelijke bejegening.

Ik voel me als klant altijd welkom, of ik nu om een nieuwe auto kom of omdat mijn ruitensproeier het niet doet. Er wordt op een heldere manier gecommuniceerd, fijn! De mogelijkheid om een fiets te mogen gebruiken vind ik top. Dank jullie wel! Een tevreden klant.

klantvriendelijk; persoonlijke benadering; vakkundig