Toegankelijke dorpsgarage met vakkundig personeel.

Altijd plezierig contact en deskundig advies tijdens mijn bezoeken.

• Faciliteiten wachtruimte

Mensen met passie voor alle soorten auto’s!

Moest voor een grote beurt komen en is super verholpen en de kosten vielen erg mee!

• Faciliteiten wachtruimte

De garage waar het personeel aandacht voor je heeft

Geweldige garage met persoonlijke service en personeel die met je mee denkt.

Gewoon een perfecte dorpsgarage

Perfecte dorpsgarage

steeds slechter geworden

Wij zijn zo,n 10 jaar bij deze garage geweest. In het begin goede ervaringen maar deze werden steeds slechter. Bijna nooit een leenauto, en wel een leenauto hier 25 euro voor betalen. Meerdere keren de auto 2 tot 3 weken kwijt geweest. Een prijs voor de reparatie afgesproken, kom je daar is het in eens 500 euro duurder . Ik zou ook nog wat geld voor mijn oude auto krijgen. Toen het puntje bij paaltje kwam ik kreeg helemaal niets. Vreselijk duur met reparaties en wij zijn gemiddeld 1200 euro tot 2100 euro per keer kwijt. Het valt altijd duurder uit dan afgesproken. Zo kan ik na 10 jaar nog wel even doorgaan, nee wij gaan voortaan hier niet meer naar toe.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.

hele goede garage

Regen in de drup

Helaas geen goede ervaring met garage Polling en Dijksma’s autoglas, de partij die de autoglas reparaties uitvoert. Wij hadden een klein sterretje in onze voorruit en dachten deze te laten repareren voordat het een barst wordt. Echter nu is tijdens de reparatie het sterretje een barst geworden en moet er een nieuwe voorruit in.. En deze moeten wij betalen! Gevalletje van regen in de drup. Wij zijn van tevoren niet gewezen op de risico’s, hadden wij die geweten, dan hadden wij het sterretje nooit (hier) laten repareren. Slechte service op het gebied van autoruitschade. Ook al is de andere service goed, wij komen hier niet meer terug.

• Faciliteiten wachtruimte

De zaak met persoonlijke service

Heb vorige week opel insignia gekocht,Sjoerd heeft op nette en correcte wijze mij de auto verkocht. Had even het gevoel,zo is de van der molen autogroep begonnen!! Klasse Sjoerd,jij bent voor Polling een kanjer. Zelf heb ik 25 jaren bij de van der molen autogroep gewerkt . Heerlijk die mooie tijd daar te ervaren, volgende week ga ik de auto halen. Weet zeker dat alles zoals afgesproken klaar is. Laat me zeker nog horen na aflevering.

Uitstekend bedrijf!

Wij hebben onze Bmw 5 serie ingeruild voor een Bmw X5 bij vakgarage Polling. We werden hartelijk ontvangen, zijn erg goed geholpen en we voelden ons zeer welkom bij dit bedrijf. We kregen een hele mooie grote bos bloemen en een mooie grote paraplu mee naar huis! Zij hebben onze auto helemaal klaar gemaakt en alle onderdelen zijn nagekeken/ vervangen! De sleutel werkte niet helemaal goed. Ze hebben de sleutel voor ons vervangen, echt super! Dit bedrijf krijgt van ons een 10+ ! Wij bevelen dit bedrijf aan iedereen aan! Het is een betrouwbaar bedrijf met een hele goede service! Nogmaals heel erg bedankt Vakgarage Polling voor de goede service en de super mooie auto! Mvg Jan & Kim uit Heerhugowaard

Waardeloze behandeling

Helaas zeer slecht behandeld. Na binnenkomst 10 minuten gewacht terwijl de eigenaar gewoon achter de computer zit. Uiteindelijk zelf maar contact gezocht. Na een vriendelijk goedemorgen zonder ook maar om te kijken ging hij gewoon door achter de computer. Na nog een paar minuten ben ik er maar uitgelopen op zoek naar een bedrijf waar ze het wel waarderen dat je langs komt.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Steengoede service en kundig personeel!

Reparaties worden snel en vakkundig uitgevoerd!

• Faciliteiten wachtruimte

Wij hebben bij Vakgarage Polling te Eelde een Audi gekocht in najaar 2015. Per toeval kwamen wij bij garage Polling terecht, omdat we langs de showroom van de garage fietsten en de auto zagen staan, die we altijd graag wilden kopen. Een prachtige auto. We werden op een zeer klantvriendelijke wijze geholpen door de verkoper Klaas. Een proefrit gemaakt en ons alles laten uitleggen over de auto. Op een zeer transparante kwam de inruilprijs tot stand. Na enkele maanden kwamen enkele onvolkomenheden aan het licht. Wij wonen in Heiloo en hebben een afspraak gemaakt om langs te komen. Het maakte niet uit hoe laat we kwamen. Om 09.30 uur kwamen we aan bij de garage. Koffie werd aangeboden en de monteur nam meteen de auto onderhanden. Een leenauto werd zonder huur (alleen benzinevetbuik te betalen) te berekenen meegegeven. Toen de auto klaar was en en alle defecten waren gerepareerd kregen we een telefoontje en om 14.00 uur konden we huiswaarts keren. Kortom: een zeer klantvriendelijke VAKGARAGE met een zeer goede service en nog steeds blij met de aankoop van deze Audi A6

Vooral contact gehad met Sjoerd. Hij is vriendelijk, servicegericht, komt afspraken na en de contacten en onderhandelingen verlopen gemoedelijk.

ik loop al jaren bij polling het is een super goed bedrijf ze staan altijd voor je klaar echt een aanrader

Vriendelijk ontvangen en geholpen en houdt zich aan de afspraken.

onderhandelen met dit bedrijf gaat zo gemoedelijk dat als je daar niet slaagd slaag je nergens heb een nieuwe auto gekocht en de mijne ingeruild en zonder dat gezeur van ja kleur is niet goed of te veel km nee nergens gezeur over in ruilen en mee nemen zeer goed ontvangen met koffie alles was zo geregeld en het vertrouwen was er meteen van alle twee de kanten van hun uit en van mij uit zeer goede garage en zeker dat als ik weer een auto moet kopen kijk ik zeer zeker op auto bedrijf polling eelde ik heb ze tienen gegeven als het hoger kon deed ik dat echter en nogmaals bedankt voor alles gr fam van ballegooij uit het brabantse land oss grtjes theo

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Altijd goede service en deskundig advies. Personeel is ervaren en erg vriendelijk. Ben al jaren een zeer tevreden klant van een uiterst betrouwbaar bedrijf.

Wij hebben voor 4 jaar een auto gekocht bij Garage W.Polling wij werden toen vriendelijk ontvangen en goed geholpen door Polling zee . Wij lopen nu er 4 jaar en wij krijgen altijd goed geholpen zeer klant vriendelijk

Vriendelijk geholpen en houdt zich aan de afspraken.

Uitstekend geholpen door Klaas bij de aanschaf van een (wat oudere) tweedehands auto. Geen standaard autohandelaar mooi-weer verkooppraatjes maar een eerlijke uitleg over de staat van de betreffende auto. Klaas heeft niks te veel gezegd en mij een betrouwbare auto verkocht voor een erg prima prijs. De hele afhandeling van de koop verliep vriendelijk en vlot, maar steeds met goede aandacht voor de klant.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Tja wat zal ik er van zeggen. Ik ben op 12-05-2015 bij het tanken gevallen bij de pomp Wat bleek er lag een flinke plas diesel olie. Mijn jas broek en schoenen zaten er onder. Binnen er melding van gemaakt tel. nummer achtergelaten. Zou later gebeld worden nou niet dus. Heb op heden niets van de \'\'heer\" W Polling vernomen. Nu op 02-06-2015 werd ik vanmiddag gebeld door mvr Polling Mijn jack zou om plm 19.30 terug worden gebracht. Heeft dus bijna 3 weken geduurd. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij W Polling. Zal er ook in facebook melding van maken.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Maandagochtend gebeld voor een auto die Polling de zaterdag ervoor op internet aanbood. Afspraak gemaakt dat ik diezelfde middag rond drie uur/half vier langs zou komen voor de auto. Dus ik eerder vrij genomen van het werk, apart om heen gereden. Daaraan gekomen vertelt die stumper mij doodleuk dat de auto al verkocht is. Bedankt voor de service en klantvriendelijkheid! Gun een ander liever het geld.

Recent een mooie Opel Insignia gekocht (occasion) en auto ingeruild. Mede op basis van de goede recensies vanuit Heemskerk richting garage Polling in Eelde afgereisd. Het was zeer de moeite waard! Ik heb het ontvangst als zeer vriendelijk en klantgericht ervaren! Ik deel de positieve ervaring reeds binnen mijn vriendenkring, maar doe het ook via deze weg. Kan me niet voorstellen dat je teleurgesteld raakt wanneer je hier een auto koopt!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires