ik kwam met een lekke uitlaat, en mijn seat stuurde wat vreemd, ij kreeg direct een leenauto mee. En ze gingen naar mijn auto kijken. Rond de middag werd ik gebelt dat hij alweer klaar was! Was iets met de kogels en de uitlaat hebben ze vakkundig gelast. Auto rijdt beter dan ooit te voren en de prijs was absoluut schappelijk!! Volgende keer weer heen voor de beurt

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bij dit bedrijf heb ik mijn eerste auto gekocht. Na een aantal maanden hoorde ik een raar geluid. Dit bleek iets met de uitlaad te zijn en hebben ze het gratis gerepareerd. Ook zijn ze heel behulpzaam en geven ze bruikbare adviezen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Top garage met zeer vriendelijk personeel. Qua service zou ik ook geen verbeterpunten weten.

Erg gastvrij, ben erg goed geholpen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede garage welke mij een goede auto heeft afgeleverd. Onderhoud e.d. doe ik hier niet, want dat is te ver rijden. De bereikbaarheid is OK, maar wel erg ver \'weggestopt\' in de stad. Faciliteiten wachtruimte is ook prima, want je krijgt voldoende koffie aangeboden en er liggen tijdschriften. Praten over de prijs kan ook goed bij dit bedrijf. Ze gaan niet meteen op de strepen staan en denken goed met de klant mee, en dat vind ik een hele grote plus!

Prima garage, zowel voor de aanschaf van de auto als het onderhoud. Na een reparatie aan de motor, bleek het euvel na een jaar weer terug te komen. Alles is toen gratis gerepareerd, en de auto loopt ook nu nog als een zonnetje. Ook een groot voordeel: altijd gratis een goede leenauto, zelfs voor meer dan een week. Ben zeker van plan mijn volgende auto hier te kopen en te laten onderhouden.

Het is een bedrijf ,dat mijn vertrouwen heeft.