Als je voor betrouwbaarheid en eerlijkheid wilt gaan, kies dan voor Vakgarage Douwes. Om een storing te vinden heeft de vakgarage veel geduld en tijd ingestoken. Na er alles aan gedaan te hebben, helaas de storing niet kunnen vinden, maar inruil daarvoor een goeie deal kunnen afsluiten! Uitstekende service dus! Kwaliteit van het personeel is top! Geef Vakgarage Douwes een super 10! Met vriendelijke groet, Super blije nieuwe eigenaar van een mooie volvo s80!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Fantastische service al jaren lang. Verkoop, onderhoud of garantie ze staan altijd klaar. Klasse boys!

Ik ben heel blij ben met Auto Douwes als garage. ik kom hier al sinds 1988. Geen moeite is hen te veel! Gisteren even aangewipt voor een laatste check voor de vakantie en ik werd direct geholpen. Super!

• Reden bezoek Andere reden

Hallo, Ik heb 2 weken geleden mijn zwarte BMW 316 ti 1.8 bij jullie gekocht. Ik wilde even zeggen dat ik er ontzettend blij mee ben. Ik ben vanuit Brabant gekomen en dat was zeker de moeite waard. Afgelopen week heeft hij een beurt gehad, wat niet nodig bleek te zijn want alles was in goede staat zei de automonteur. (Op stabilisator stangetje na). Ik wil jullie dus nogmaals bedanken, en ik houd jullie website in de gaten voor als ik over een paar jaar iets nieuws wil. Super service en super occasions !!

We hebben lang gezocht naar een goede tweedehands auto voor een redelijke prijs. Bij Vakgarage Auto Douwes B.V. hebben wij hem gevonden!!! Klantvriendelijk en een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

Perfect geholpen en goeie service. Garages zoals deze sterven helaas uit.

Sinds kort woon ik in Assen en daarom moest ik een nieuwe garage vinden om mijn VW Golf te laten onderhouden. Ik had al goede berichten gehoord van mijn buren over deze firma maar dat is afgelopen week bevestigd. Zeer correct en vriendelijk geholpen door de bekwame vakmensen van Auto Douwes. Een pluim en ga zo door. Tot binnenkort

Vorige week heb ik mijn 3e auto bij Auto Douwes gekocht. De reden dat ik hier weer terug kom is de prettige manier van zaken doen. Het persoonlijke aspect spreekt mij ook erg aan.

Voor een persoon als ik met weinig verstand van auto\'s ben ik erg goed geholpen met een juiste auto te vinden. De adviezen en service die verleend werden waren echt super. zeer vriendelijke autodealers

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We zijn aardig geholpen met de reparatie afgelopen week door een jongere meneer van deze garage. Alleen de monteur (man met bril) vonden wij een beetje bot en moesten we lang wachten. En het was jammer dat de kosten voor vervanging hoger waren dan afgesproken. Maar verder is alles goed gerepareerd aan onze auto.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling op onze website. Helaas heeft u ons een onvoldoende gegeven. Wij gaan dit intern bespreken zodat wij dit kunnen verbeteren in de toekomst. Heeft u voor ons het kenteken van de desbetreffende auto? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Peter Douwes Vakgarage Auto Douwes

Uitstekende service, zeer goed geholpen en alles volgens afspraak afgehandeld. Na 5 maanden storing in de computer van de auto. Dit is kosteloos verholpen! Eerst zelf bij de dealer geïnformeerd, dit zou ons 1180 euro hebben gekost. Zeer tevreden klant

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij hebben helaas geen fijne ervaring met Vakgarage Auto Douwes. Verleden jaar kochten wij een tweedehands auto, een Seat Cordoba uit 2003. Volgens de algemene voorwaarden kregen wij 3 maanden garantie op het motorblok, verder geen Bovag-garantie. Maar zelfs dat had achteraf niets uitgemaakt. De auto had o.a. de volgende gebreken: - geen werkende airco (4x bijgevuld, geen oorzaak gevonden) - ontbrekende hoofdsteunen (later vervangen voor een andere kleur) - ontbrekende tweede sleutel (eigen kosten) - kapotte sensoren (eigen kosten) - olieproblemen (eigen kosten) - blijvende piepende remmen (eigen kosten) - herhaaldelijke problemen met de koplampen (eigen kosten) - vervangende auto (eigen kosten) enzovoort Kortom, een auto met mankementen en kosten met als klap op de vuurpijl twee keer met pech langs de weg. Behoorlijke pech. Nu zijn wij als leek geen kenner van motorische problemen dat moeten we toegeven. Bovendien moet je vaststellen dat als je een gebruikte auto koopt ook tegen mankementen aan kan lopen. En ja, een auto kost altijd geld. Maar los van kennis, problemen en geld gaat het om het principe. Het principe is vooral de klant serieus nemen en je verantwoordelijk voelen, zonder dat de portemonnee direct getrokken moet worden. En daar valt Auto Douwes bij ons finaal door de mand. Alle gemaakte kosten kwamen op eigen bordje terecht. In geen van die kosten is men ons tegemoet gekomen binnen het half jaar dat wij de auto hebben gehad. Van de auto terugbrengen of het geld terugvragen was geen sprake. Terwijl als je meer dan 10 keer terugkomt voor je auto bij de verkoper dan moet er toch een belletje gaan rinkelen? Niet lang daarna stonden we weer met pech langs de weg waarbij werd vastgesteld dat eigenlijk het hele motorblok vervangen moest worden. Het kostenplaatje in dit half jaar: de aanschafprijs + kosten voor ontbrekende accessoires + reparatiekosten + motorblok vervangen = dus een behoorlijke rekening. De auto hebben wij laten peilen bij een andere garage. De conclusie: \"Die auto had nooit verkocht mogen worden.\" Het is aannemelijk dat wij direct gedag zeiden tegen de auto en op zoek gingen naar een andere. Douwes probeerde natuurlijk wel een andere auto aan ons te verkopen maar daar gingen wij niet in mee, het vertrouwen was weg. Bovendien werd vanaf het begin stellig door Douwes beweerd \'dat auto\'s nu eenmaal problemen konden hebben\' en \'dat er geen garantie werd gegeven op een 100% werkende auto\'. Daar zit iets in, maar wij vonden het onterecht dat wij vele euro\'s lichter ondanks aandringen nooit tegemoet zijn gekomen. Pas toen wij een andere auto hadden aangeschaft werden we gebeld met de opmerking dat ze na hadden gedacht over inruil van een andere auto omdat ze de kapotte Seat te koop hadden zien staan. Jammer dat we niet die punten kunnen geven zoals anderen die aan Douwes geven, maar op deze manier geld verdienen is onterecht.

Accu defect. Gebeld en kon direct langskomen. Onder het genot van een kopje koffie is de accu vervangen. Helemaal top!

• Service N.v.t.

Al jaren erg tevreden!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer goede ervaring met dit bedrijf.Mijn auto gebracht met diverse defecten.Alles is keurig en deskundig gerepareerd en opgelost.Dit alles tegen een eerlijke prijs.Ook het contact met zowel de baliemedewerker als de monteur zijn door mij als prettig ervaren.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Na aanschaf van mijn gebruikte auto bleek deze hardnekkige en steeds terugkerende storingen te vertonen. Zelfs de autodealer die geraadpleegd werd wist de oorzaak ervan niet te vinden, noch te verhelpen. Vakgarage Auto Douwes heeft er vervolgens alles aan gedaan om de storing te verhelpen: onderdelen vervangen, dealer en andere collega\'s raadplegen met als resultaat dat de storing nu effectief verholpen is. Steeds wanneer zij de auto ter reparatie nodig hadden, kreeg ik een leenauto aangeboden. Alles viel onder de BOVAG garantie, waardoor dit geheel (dat gedurende bijna 4 maanden tijd vergde) mij niets gekost heeft. Tóp!

Prettige mensen en perfecte service. 3 jaar geleden in Assen komen wonen, op advies van de vorige eigenaar van onze woning zijn wij bij Douwes beland en dat was in één keer goed. Wij hebben allebei hier een gebruikte auto weg en deze bevallen nog prima, garantiepunten super opgelost.

ik kom nooit ergens anders voor aanschaf of service van de auto\'s. goede service altijd geregeld. nooit klachten gehad!

Ik heb laatst bij Vakgarage Douwes een Mazda 2 aangeschaft. Super blij ermee! De pand ziet er mooi en netjes uit. Bert was erg aardig en gastvrij. Daar was wel moeite voor om bijna 200 km voor te rijden. Zeer tevreden klant!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Wij hebben hier een mooie Opel Zafira gekocht voor een nette prijs. Men bood ook een nette inruilprijs op de oude auto. Er waren wat dingetjes niet helemaal in orde maar alles is kosteloos en snel door de garage opgelost. We kregen voor het ongemak gratis een leenauto mee. Het contact met de garage verloopt prettig en men doet niet moeilijk als je een klacht hebt, maar probeert deze direct op te lossen en dat kom je niet vaak tegen bij een autobedrijf.