Super garagebedrijf

Gisteren onze citroen c3 picaso opgehaald wat zijn het toch echte vakmannen goede inruil gedaan auto keurig afgeleverd echt super tevreden

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer goede service en duidelijke communicatie.

Wij vonden een occasion bij Auto Douwes, aangezien wij van verder weg moesten komen voor een proefrit maakten wij vooraf een afspraak. 10 minuten voor onze afspraak (wij waren bijna op locatie aangekomen) werden wij gebeld of het nog doorging omdat er nog een andere geïnteresseerde in de zaak stond. Toen wij vertelden dat wij er bijna waren hebben zij dit doorgegeven aan de klant. Heel netjes dat wij even gebeld werden. Aangekomen was de service wederom zeer goed, we werden netjes en rustig te woord gestaan, konden op ons gemak een proefrit maken en de vragen en opmerkingen werden netjes afgehandeld. Wij hebben een fijne auto gekocht! Absoluut een goede koop geweest. Toen wij na 2 maanden constateerden dat de auto behoorlijk trilde bij een constante snelheid hebben wij contact opgenomen met Auto Douwes, wij mochten bij een Vakgarage in de buurt de auto laten nakijken en laten repareren. Beide garages hebben onderling contact gehouden en hebben zonder onze tussenkomst alle zaken uitgeregend. De auto is netjes binnen de garantie gerepareerd. Super! Wat een goede service!

• Faciliteiten wachtruimte

Jammer dat jullie zo ver weg zitten.

Nogmaals dank voor jullie service. Vandaag een kaartje nagezonden gekregen wat belangrijk is voor als ik een sleutel moet bestellen. Ik had jullie graag als mijn garage gehad maar helaas is de afstand te groot. Mocht ik ooit nog weer een andere auto zoeken dan kijk ik eerst bij jullie. Hele andere ervaring opgedaan met de plaatselijke fiat dealer hier waar ik langs ging voor een armsteun, gaat mijn garage niet worden. Bedankt voor de service en ik hoop tot ziens.

• Faciliteiten wachtruimte

Top service! Deskundigheid en prijs/kwaliteit zeer goed

Top bedrijf!!!!

Haal ik vandaag mijn vorige week gekochte occasion A3 op, zitten er als extra service gratis nieuwe Michelin banden onder. Dank heren!!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Als je je aanmeldt voor een aankoopkeuring wordt er direct terughoudend gereageerd omdat men niet graag andermans vlees beoordeeld en (eventueel) kritiek geeft op auto van collega\'s, heeft daar slechte ervaringen mee. (ergo; als ze het al doen dan krijgt de auto / collega garage het voordeel van de twijfel en de klant niet een eerlijk advies) Goed voor het imago van de branche!!! Als je dan vervolgens aangeeft dat het om een auto gaat die niet bij een garage maar een particulier komt wordt een andere reden gezocht om de aankoopkeuring vooral niet te verzorgen: te druk , geen interesse, hoop gedoe voor weinig en het ligt er duimdik bovenop dat ze je liever niet helpen....

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Goed geholpen door dit bedrijf, vorig jaar een aygo gekocht waar paar garantie puntjes netjes zijn verholpen. dit jaar bij deze garage de APK laten doen en ook dit is uitstekend bevallen. heb mijn garage eindelijk gevonden in Assen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Beide heren van Vakgarage Douwes zijn ontzettend onbetrouwbaar, geloof deze mannen niet. Ze hebben mij een auto verkocht \'met APK\' en \'met onderhoudsbeurt\'. De APK bleek er niet op te zitten, en toen ik die liet uitvoeren waren de banden niet meer goed, de uitlaat zat los en de remmen moesten vervangen worden. De onderhoudsbeurt is ook nooit uitgevoerd. Vakgarage Douwes zou dit vergoeden, maar ze reageren ineens niet meer. Als ik bel beloven ze van alles, maar verder dan dat komt het helaas niet. Wil je meer geld kwijt zijn dan je dacht, dan zeker een auto bij ze kopen!

Beste mevrouw Dommerholt, Wij lezen uw review met verbazing. U heeft op zaterdag 10 maart bij ons een Toyota Aygo gekocht en wilde de auto graag gelijk meenemen, dit is ook gebeurd. De APK was op dat moment nog geldig tm september. Wij hebben afgesproken dat als u weer eens bij uw familie in Assen bent u de auto kan brengen en de APK van ons tegoed heeft In overleg heeft u de APK in Veenendaal laten uitvoeren, deze garage heeft de uitlaat hersteld en banden vervangen. U heeft de factuur van de APK en extra kosten naar ons gemaild en wij hebben u keurig op 23 april het totale bedrag overgemaakt. Dan is het bijzonder dat u na 5 maand opeens deze beoordeling plaatst.

Goed. Flexibel. Niet duur. Nette afhandeling van eventuele reparaties.

We zochten een nieuwere auto maar wilde niet bij Vakgarage Douwes weg. Daarom heeft Douwes de auto die wij op het oog hadden voor ons aangekocht. En zoals altijd: Alles uitstekend geregeld!!!

Heel tevreden over de service en de snelle onderhandelingen over onze nieuwe auto. Betrouwbaar, vriendelijk en geen poespas maar een eerlijk bod op onze inruil auto. Een tevreden klant dus.

Vak-garage Douwes Met recht, vak-garage. Ik bracht mijn Audi 80 van bj 1975 naar Douwes met het verzoek de versnellingsbak te repareren. Na een kort onderzoek door Koos bleek het niet de versnellingsbak te zijn maar de stangen en koppelingen naar - en van de versnellingsbak. Vooral de koppelingen bleken aan vervanging toe te zijn. Allemaal verstaft of versleten. Dat heb je met kunststof. Dat gaat net 40 jaar mee maar dan is het op. De nieuwe onderdelen, 5 in totaal, waren nodig om de bak weer optimaal te krijgen. Maar ja……,waar haal je die onderdelen. Niet bij de Audidealer ! “Nee meneer, die onderdelen hebben wij niet op voorraad. Er is te weinig vraag naar. Bovendien hebben wij vrijwel niets meer op voorraad. Alles wordt vandaag besteld en morgen geleverd. Soms zelfs dezelfde dag nog. Wij hebben ook geen idee waar deze onderdelen te bestellen zijn. Sorry.” Ik dacht dat Audi in de jaren 70 er van uit zou gaan dat hun product zeker 100 jaar mee zou gaan. Dat blijkt in praktijk anders. Er worden geen onderdelen meer voor deze auto’s gemaakt en de voorraad is zo goed als op. Koos gaf aan dat hij zou proberen de onderdelen via andere kanalen te bemachtigen. Hij gaf mij een lijst met onderdelennummers en een soort bouwtekening van de diverse te bestellen onderdelen. Met z’n allen aan de slag, Audi historische vereniging, diverse dealers in Nederland en Duitsland, vrienden en bekenden, alles werd ingeschakeld of benaderd om de onderdelen te krijgen. Op een paar na lukte dit. Maar zonder die paar onderdelen gaat de reparatie nog niet. Van één onderdeel zei Koos dat hij die wel kon maken. Maar de overige..? Het was inmiddels eind juli en ik bracht de Audi naar Douwes Vak-garage met de mededeling dat ik op vakantie zou gaan en geen haast had met de reparatie. Koos vroeg nog of ik wellicht naar Ingolstadt zou gaan om bij Audi verhaal te halen. Een week later belt Koos mij op. “Zit jij niet ergens in Duitsland ? Dat klopt hè. Mooi zo, ik heb een adres gevonden waar ze de te vervangen onderdelen op voorraad hebben. In de buurt van Kell”. Koos, ik zit in Duitsland maar hier wonen 80.000.000 mensen en het land is immens groot en ik heb geen idee waar Kell ligt. Ik zit in de buurt van Offenburg, Zuid-West Duitsland. Hoe schrijf je Kell ? Als antwoord kreeg ik de plaatsnaam Kehl. Kehl am Rhein. Zuid-West Duitsland dus. Sterker nog, ik was in Kehl am Rhein. Ik zei tegen Koos dat ik dan al op de plaats van bestemming ben, geef maar een adres en ik rijd er even naar toe. Volgens Koos was dit te toevallig. Dat was het natuurlijk ook maar wel de realiteit. Jij kunt mij veel wijs maken, bijvoorbeeld dat Pasen en Pinksteren ooit op één dag vallen wil ik van jou nog wel geloven. Maar dat jij nu, op dit moment, in Kehl bent, dat kan ik (bijna) niet geloven”. Ik kreeg een naam en een adres en ben direct naar het magazijn gereden van dhr. Jürgen Sütterlin. Een aantal schuren vol met Audi onderdelen, allemaal netjes genummerd en opgeslagen. Binnen 5 minuten had ik de onderdelen. Fantastisch Vak-garage Douwes ! In het bijzonder dank aan Koos. Onze Audi rijdt weer als nieuw en is ruim 42 jaren oud. Assen, Wichard Doetjes

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Uitstekend geholpen, professioneel en goede service.

Recent hier een 2e hands Peugeot cabrio gekocht. Altijd netjes contact met ze gehad en de aflevering is zeer correct uitgevoerd. Zoals bij een tweedehands auto kan gebeuren bleek er helaas een storing in te zitten. Zonder gezeur en problemen is dit netjes opgelost door Auto Douwes. Waar veel bedrijven enkel beloven ook service te verrichten nadat je de auto hebt aangeschaft, levert Auto Douwes ook daadwerkelijk service achteraf. Een aanrader dus om vertrouwt je auto aan te schaffen.

• Reden bezoek Andere reden

Geweldige ervaring met dit bedrijf, een Toyota gekocht en deze bevalt uitstekend. Na paar week rijden de auto laten checken bij mijn garage in Drachten, perfect staat kreeg ik te horen. Door Auto Douwes een nieuwe uitlaat en twee banden gemonteerd terwijl we daar niet over gesproken hebben. Bedankt!

vroeger in het oude pand al vaste klant en nu weer

Op dinsdag 21 februari jl. was ik beroepshalve bij Vakgarage Auto Douwes te Assen. De ontvangst was prettig. Ik werd direct te woord gestaan door een hele aardige receptioniste. Daarna sprak ik met deverkoper die vooral niet opdringerig en ook aardig was. Het was geen enkel probleem de auto waar onze interesse naar uit ging te onderwerpen aan een technische onafhankelijke keuring. Ook een proefrit bleek geen enkel probleem. Alle medewerking werd verleend om ons naar de zin te maken als klant. Na de proefrit werd de auto door de werkplaatschef op de hefbrug gereden. En ook in de werkplaats is iedereeen behulpzaam en aardig. Er heerst een goede sfeer in het bedrijf hebben we gemerkt. Na de technische inspectie door een onafhankelijke keurmeester werd de inruil auto getaxeerd en kregen we ook nog een goede inruil voor ons oude auto. De tweedehands auto die we aangekocht hebben, krijgt nog een onderhoudsbeurt, de auto wordt helemaal nagekeken, en zelfs de airconditioning wordt niet vergeten en wordt opnieuw afgevuld. We zijn erg tevreden over de service en benadering van Vakgarage Auto Douwes in Assen.

• Reden bezoek Andere reden

Al een aantal jaren een tevreden klant. Recent een complete set winterbanden op velg gekocht, tegen internetprijzen en de volgende dag al geleverd en gemonteerd!

Vlot en deskundig.

Geweldige auto gekocht, super service! Boven verwachting goed bevallen. Zeker een aanrader deze garage

Afgelopen vrijdag voor veel geld aan mijn auto laten doen. Ik dacht ik kan er weer een tijd tegenaan. Niks bleek minder waar, want maandag zat ik te schudden in mijn auto als hij stationair draaide en het klonk alsof ik een diesel had. Gelijk dinsdagochtend weer naar de garage. Ik was behoorlijk chagrijnig, want ik dacht dat er vrijdag iets niet goed gegaan was. Koos bleef rustig en professioneel en zei meteen dat ik een bougiekabel stuk had. Helaas hadden ze geen leenauto automaat beschikbaar, dus het moest gelijk gemaakt worden. Ik stond op tijd vanwege werk, maar ze gingen gelijk aan de slag. Binnen 5 minuten had de jonge monteur het probleem gevonden terwijl Koos mij rustig uitlegde wat het probleem was. En nog mooier, binnen 10 minuten was de kabel vervangen en kon ik weer op pad. Mijn auto rijdt weer als een zonnetje en ik ben helemaal weer blij. Wat een top service! Bedankt mannen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb hier een Volvo V70 gekocht van 12 jaar oud met 348000km op de teller . Ik kreeg een heel leuk bod met inruil van mijn oude auto , ik denk dat ze misschien wel erg graag van de Volvo af wilden Want na twee maanden had ik lekkage aan de versnellingsbak (kosten 1075 euro) en nu na 4 maanden is de rembekrachtiger Stuk (kosten 750 euro) . Laten we er maar vanuit gaan dat ze het niet geweten hebben .

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte ervaring met dit bedrijf. De eerste keer een proefrit gemaakt in een fiat. Ik had interesse in de auto maar hoorde wel wat geluiden die je niet wil horen en nog wat andere kleine punten. De auto moest nog voor APK dus dat kon allemaal prima verholpen worden, dat was geen enkel probleem aldus een verkoper. De punten zijn op papier gezet, en vervolgens een handtekening gezet dat ik de auto zou kopen na de volgende proefrit, tenzij er dan nog iets op aan te merken zou zijn. Na de tweede proefrit bleek dat aan veel punten niks gedaan was, teminste, zo leek het. Ik wilde ernaar vragen na de proefrit maar ik kwam niet ver want er werd mij meteen verteld (door een andere medewerker) dat ik dan maar een goedkopere auto moest gaan kopen ergens anders, en dat hij er wel genoeg aan had gedaan. Ik kon er bijna geen woord tussen krijgen. Binnen 5 seconden stond deze man op zijn achterste poten en was er geen gesprek meer te voeren. Dat een garage tijdens de APK of keuring tot de conclusie komt dat de waarde van auto de reparaties niet waard zijn kan ik nog wel inkomen, maar dan mag je daarin toch zeker wel een stukje communicatie verwachten richting de klant, helemaal nadat er bepaalde afspraken op papier zijn gezet en ik speciaal voor die auto terug kom naar Assen, omdat mij verteld is dat het verholpen kan worden. Echt te bizar voor woorden, hier kom ik nooit meer terug!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto