2 sterren: slechter dan verwacht

Ben al jaren klant bij vakgarage JMR in Zwolle. Nu moet mijn auto gekeurd worden en vraag door de telefoon netjes aan de eigenaar Rudy of hij me (zoals altijd) even naar mijn werk kan brengen (2km verder) omdat ik een fysieke beperking heb. Geeft hij doodleuk aan dat hij daar wel kosten voor in rekening brengt haha daar kom ik dus NOOIT weer, bedankt Rudy

Beste Pouwel, Allereerst vinden wij het heel jammer dat je ontevreden over ons bent. Graag willen wij hierbij een reactie en uitleg geven want wij nemen de klachten van onze klanten zeer serieus. Indien mogelijk proberen wij het elke klant naar zijn zin te maken, maar helaas is dat bij ons ook niet altijd realiseerbaar. Mbt jouw verhaal zijn er ons inziens een aantal zaken niet of niet juist vermeld. Je geeft aan dat je altijd naar je werk wordt gebracht, maar in de praktijk is het ook wel eens zo dat je de duur van de APK ( ca 20-30 min) bij ons op de zaak blijft wachten. Indien mogelijk maken we inderdaad wel eens een uitzondering en brengen we je indien dit kan naar de werk ( ca 8,5 km en reistijd +/- 20 min heen en terug ). In het laatste geval was dit qua personeelsbezetting niet mogelijk en hebben we je 2 alternatieven aangeboden ; 1) op dinsdag kon het wel omdat er dan een extra medewerker is die daarvoor ingezet kan worden of 2) het kon op de dag zelf maar dan moest er een monteur van zijn werk worden gehaald en dit kost geld. Wij vinden het dan redelijk om daar een kleine vergoeding voor te vragen. Datzelfde is ook het geval als mensen een leenauto huren al is het maar voor korte duur. We vinden het heel jammer dat je zo negatief reageert. Naar onze menig proberen we altijd de klant correct te behandelen & een passende oplossing aan te bieden en zijn van mening dit nu ook te hebben gedaan. Een negatieve reactie vinden wij zeer vervelend, zeker omdat je al jaren een toegewijde klant bent. Wij hopen je met deze reactie tegemoet te zijn gekomen en hopen je toch weer in de toekomst als klant te mogen begroeten. Groeten, Rudy en alle medewerkers van Vakgarage JMR

Ach, waren ze allemaal maar zo: vakkundig, klantvriendelijk, betrokken en creatief. Een aanrader!

Anderhalf jaar geleden mijn auto gekocht bij JMR en ik ben zeer tevreden. Een eerlijk advies, ook de minpuntjes van die auto werden voor de koop benoemd zodat ik niet voor verrassingen zou komen te staan. Later een aantal reparaties nodig gehad en die zijn allemaal naar tevredenheid uitgevoerd. Sterker nog, de mannen bij JMR doen altijd iets extra\'s wat je niet verwacht. Onderzoek bijvoorbeeld heb ik een paar keer niet hoeven te betalen. Uitlezen van foutcodes en resetten kan altijd even tussendoor en kost nooit wat. Pas bij een reparatie een rekening en dan ook nog volgens een laag uurtarief. Echt super! Ook bij de APK, geen verrassingen. Bij JMR weten ze waar ze het over hebben. In tegenstelling tot veel andere garage bedrijven is het uitgangspunt niet zoveel mogelijk geld verdienen, maar werken aan een terugkerende klant. Bijzonder voor een garagebedrijf... Ik weet in ieder geval dat ik bij JMR terug blijf komen, kwestie van gunnen. Bedankt mannen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Afgelopen augustus hier een mooie Volvo S60 aangeschaft. We waren al een tijdje op zoek naar een andere auto en uiteindelijk kwamen we dus hier terecht. De reden waarom we hem hier aangeschaft hebben is dat ze ten eerste het type auto hadden wat we zochten. Maar dat is in mijn ogen nog lang niet zaligmakend en ik heb toch nog wel wat meer eisen alvorens ik tot aanschaf over ga, zoals ; * klantvriendelijkheid van de garage * Bovaq garage met kennis van zaken * betrouwbaar gevoel bij de verkoper * bekend verleden auto en dealeronderhouden Op al deze punten scoort Vakgarage JMR positief. Heb eerst een paar keer telefonisch gesproken met Rudy en deze neemt de tijd voor je en staat je vriendelijk te woord. We hebben gelijk al de prijs over de telefoon afgesproken (onder voorbehoud) zodat ik niet voor niks de reis naar Zwolle hoef te maken en ook daar nog eens moet onderhandelen. Verkoper Rudy was gelijk ook eerlijk over de tekortkomingen/ euvels van de auto wat gelijk ook vertrouwen geeft. Uiteindelijk de auto gekocht zonder Bovaq garantie omdat ik dan toch wel een heel stuk meer moest bijbetalen. Maar Rudy verzekerde mij dat als ik grote problemen met de auto ondervindt ik gerust terug kan komen en het probleem dan alsnog opgelost wordt. Tot nog toe (2 maand later) rijden wij nog in volle tevredenheid in onze nieuwe 2e hands Volvo S60 :) Tot nog toe nog geen ervaringen met de \"After Service\" van Vakgarage JMR, daar kan ik dus niks over zeggen. Maar mijn gevoel zegt me dat dat wel goed zit. Ben dus zeer tevreden tot dusver en prima geholpen door Rudy en niet te vergeten de collega\'s ! Overweeg zelfs om eventueel mijn onderhoud bij hun te laten doen.

Nog nooit zo\'n goeie garage gehad in mijn hele lange leven. Ik vertrouw Rudy en zijn monteurs blindelings. Als het even kan word je meteen geholpen en wie heeft er ooit gehoord van € 1,50 voor een reparatie.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Rijd nu met 2e Volvo van JMR. Altijd goed geholpen. Goede prijs/kwaliteitverhouding van zowel auto als onderhoud. Eerlijk advies. Geweldige service. Volgende auto zal zeer waarschijnlijk door JMR geleverd worden.

Zeer correct, zeer klantvriendelijk en eerlijk. Absoluut betrouwbaar adres!

Goeie ervaring met vakgarage jmr Ben al jaren goeie klant .

Autopech Volvo V70 via de ANWB gesleept naar VakgarageJMR, nog diezelfde dag geholpen. Prima service en preetig ontvangst!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wat direct opvalt is het vakmanschap en de betrouwbaarheid van dit bedrijf. Ik zocht een volvo via autotrack en kwam bij JMR terecht. Een eerlijke auto en een eerlijke voorlichting gecombineerd met een nette inruil en de deal was snel gesloten. Het bewijs van service en betrouwbaarheid volgde al snel. Een probleem met mijn nieuwe auto werd zeer servicegericht en vakkundig opgelost zonder kosten. Garantie is dan ook echt garantie! Ik kan JMR van harte aanbevelen.

Zaterdagmiddag, 9 maart 2013, omstreeks 14.00 u., gebeld i.v.m. het zoekraken van een autosleutel. Geen klant, wel in de buurt, of ze ons konden en wilden helpen met dit euvel. Direct een toezegging gekregen, maar dan wel aan het eind van de middag. Dit gebeurde ook volgens afspraak. Officieël zijn ze op zaterdag om 13.00 u. gesloten. Om 17.05 u. kwam Rudi voorrijden en een uur later stond de auto weer voor de deur. Hulde!!!!

• Reden bezoek Andere reden

Zeer goed. Altijd kun je even langs voor een advies. Nooit het gevoel dat ze je een poot willen uitdraaien. En als de rekening komt, klopt die met de prijsindicatie vooraf.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Gestrand in Zwolle, gebeld met JMR en kon terecht om te kijken wat het probleem was. De volgende dag was de auto klaar!!

Eind april auto gekocht met bovag garantie, nog in de garantietijd problemen met de koppeling gehad. Auto terug naar Zwolle ik kreeg tijdelijk een leenauto. Probleem verholpen plus hadden ze ook nog andere onderdelen nagekeken en vervangen. Over de kwaliteit en deskundigheid en de service die ik ook na de gararantietijd nog genoot, niets anders dan lof. Uitstekend bedrijf en mocht het zo zijn, zou ik weer vanuit Alkmaar naar Zwolle gaan. KLASSE!!!

ik heb een 2e hands auto gekocht bij JMR. Een dag voor mijn vakantie bleek er iets niet goed met de verlichting mbt de vouwwagen, Ondanks de drukte bij de garage werd ik toch zorgvuldig geholpen. Ook bij de aanschaf van de auto ben ik goed geinformeerd.

Vakgarage JMR in Zwolle is een gastvrij en eerlijk garagebedrijf. Vakgarage JMr komt afspraken na, overlegt open en duidelijk en doet net even dat beetje extra. Zowel de eigenaar als de monteurs zijn goed opgeleid, hebben kennis van zaken en zijn zeer vriendelijk. Na 18 jaar veel vervelende ervaringen met garages te hebben gehad, heb ik er eindelijk één gevonden die helemaal naar mijn zin is. Ik vertrouw dit bedrijf blind!

Altijd zeer positief, attent, meedenkend, gevoel van serieus nemen, Het gevoel niet te worden opgelicht, klantvriendelijk, altijd welkom, vriendelijkheid, eerlijkheid en betrouwbaar. enz. enz.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijk ontvangst. Uitgebreid en duidelijk verhaal over de occasion die ik op het oog had. Werd rustig de tijd voor mij genomen. Ondanks de garage niet heel groot is en niet meteen een dealer-uitsraling heeft, is de service heel erg netjes. Geen mooie balie met gouden bergen maar normale eerlijke mensen. Duidelijke afspraken omtrent hoe de auto afgeleverd zou worden. Ik ben zeer tevreden en kan dit bedrijf aanbevelen.

Ik zal niet jokken, ik heb ook best wel eens gedoe gehad met deze garage, maar ik ben er al 20 jaar klant en dat is niet voor niks. Zelfs nu ik in Amsterdam woon ga ik nog steeds hierheen om mijn nieuwe tweedehands te kopen, APK te doen onderhoudsbeurt etc. Ik heb diverse vrienden deze garage ook al aangeraden. Ik heb een hekel aan die garages die je maar halve informatie geven en bij iedere vraag je aankijken alsof je eigenlijk heel dom bent, en dan vooral als je iets vraagt wat ze niet kunnen. Laatst deed ik mijn 2e hands Volvo voor de APK bij een Volvo man in Amsterdam. Die vertelde me dat het 2000 euro zou zijn om alles te fixen, maar hij wilde mijn auto wel overnemen voor de onderdelen en een andere aan me verkopen. Ik ging voor een second opinion terug en was 580€ kwijt bij JMR zodat ik nog even kon door rijden in mijn oude bak. Kortom geen geouwehoer maar een plastic bekertje goedkope koffie terwijl je toekijkt hoe ze in alle openheid je auto fixen. Precies wat je wil.

Helemaal goed! Altijd meedenken met de klant, vlotte service en afhandeling.