Zeer correct, zeer klantvriendelijk en eerlijk. Absoluut betrouwbaar adres!

Goeie ervaring met vakgarage jmr Ben al jaren goeie klant .

Autopech Volvo V70 via de ANWB gesleept naar VakgarageJMR, nog diezelfde dag geholpen. Prima service en preetig ontvangst!

Wat direct opvalt is het vakmanschap en de betrouwbaarheid van dit bedrijf. Ik zocht een volvo via autotrack en kwam bij JMR terecht. Een eerlijke auto en een eerlijke voorlichting gecombineerd met een nette inruil en de deal was snel gesloten. Het bewijs van service en betrouwbaarheid volgde al snel. Een probleem met mijn nieuwe auto werd zeer servicegericht en vakkundig opgelost zonder kosten. Garantie is dan ook echt garantie! Ik kan JMR van harte aanbevelen.

Zaterdagmiddag, 9 maart 2013, omstreeks 14.00 u., gebeld i.v.m. het zoekraken van een autosleutel. Geen klant, wel in de buurt, of ze ons konden en wilden helpen met dit euvel. Direct een toezegging gekregen, maar dan wel aan het eind van de middag. Dit gebeurde ook volgens afspraak. Officieël zijn ze op zaterdag om 13.00 u. gesloten. Om 17.05 u. kwam Rudi voorrijden en een uur later stond de auto weer voor de deur. Hulde!!!!

Zeer goed. Altijd kun je even langs voor een advies. Nooit het gevoel dat ze je een poot willen uitdraaien. En als de rekening komt, klopt die met de prijsindicatie vooraf.

Gestrand in Zwolle, gebeld met JMR en kon terecht om te kijken wat het probleem was. De volgende dag was de auto klaar!!

Eind april auto gekocht met bovag garantie, nog in de garantietijd problemen met de koppeling gehad. Auto terug naar Zwolle ik kreeg tijdelijk een leenauto. Probleem verholpen plus hadden ze ook nog andere onderdelen nagekeken en vervangen. Over de kwaliteit en deskundigheid en de service die ik ook na de gararantietijd nog genoot, niets anders dan lof. Uitstekend bedrijf en mocht het zo zijn, zou ik weer vanuit Alkmaar naar Zwolle gaan. KLASSE!!!

ik heb een 2e hands auto gekocht bij JMR. Een dag voor mijn vakantie bleek er iets niet goed met de verlichting mbt de vouwwagen, Ondanks de drukte bij de garage werd ik toch zorgvuldig geholpen. Ook bij de aanschaf van de auto ben ik goed geinformeerd.

Vakgarage JMR in Zwolle is een gastvrij en eerlijk garagebedrijf. Vakgarage JMr komt afspraken na, overlegt open en duidelijk en doet net even dat beetje extra. Zowel de eigenaar als de monteurs zijn goed opgeleid, hebben kennis van zaken en zijn zeer vriendelijk. Na 18 jaar veel vervelende ervaringen met garages te hebben gehad, heb ik er eindelijk één gevonden die helemaal naar mijn zin is. Ik vertrouw dit bedrijf blind!

Altijd zeer positief, attent, meedenkend, gevoel van serieus nemen, Het gevoel niet te worden opgelicht, klantvriendelijk, altijd welkom, vriendelijkheid, eerlijkheid en betrouwbaar. enz. enz.

Vriendelijk ontvangst. Uitgebreid en duidelijk verhaal over de occasion die ik op het oog had. Werd rustig de tijd voor mij genomen. Ondanks de garage niet heel groot is en niet meteen een dealer-uitsraling heeft, is de service heel erg netjes. Geen mooie balie met gouden bergen maar normale eerlijke mensen. Duidelijke afspraken omtrent hoe de auto afgeleverd zou worden. Ik ben zeer tevreden en kan dit bedrijf aanbevelen.

Ik zal niet jokken, ik heb ook best wel eens gedoe gehad met deze garage, maar ik ben er al 20 jaar klant en dat is niet voor niks. Zelfs nu ik in Amsterdam woon ga ik nog steeds hierheen om mijn nieuwe tweedehands te kopen, APK te doen onderhoudsbeurt etc. Ik heb diverse vrienden deze garage ook al aangeraden. Ik heb een hekel aan die garages die je maar halve informatie geven en bij iedere vraag je aankijken alsof je eigenlijk heel dom bent, en dan vooral als je iets vraagt wat ze niet kunnen. Laatst deed ik mijn 2e hands Volvo voor de APK bij een Volvo man in Amsterdam. Die vertelde me dat het 2000 euro zou zijn om alles te fixen, maar hij wilde mijn auto wel overnemen voor de onderdelen en een andere aan me verkopen. Ik ging voor een second opinion terug en was 580€ kwijt bij JMR zodat ik nog even kon door rijden in mijn oude bak. Kortom geen geouwehoer maar een plastic bekertje goedkope koffie terwijl je toekijkt hoe ze in alle openheid je auto fixen. Precies wat je wil.

Helemaal goed! Altijd meedenken met de klant, vlotte service en afhandeling.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

hallo, mijn mening is dat uw garage een eerlijke en een prima service verleent. u en uw personeel zijn uitermate vriendelijk en ik moet eerlijk zeggen dat de prijs van een onderhoud mij 100 procent meevalt. ik zal beslist alle onderhoudsservice bij u za; laten volbrengen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima laagdrempelige garage. Vakmanschap, zonder poespas waar je dus ook niet voor betaalt. Zakelijk en vriendelijk. (Wachtruimte niet zo belangrijk, je mag even onder je eigen auto kijken en praten met een monteur, vind ik veel belangrijker dan een aangeklede wachtruimte).