Bijna 10 jaar onderhoud, reparaties en APK keuringen laten uitvoeren. Altijd worden duidelijke afspraken gemaakt en voorafgaand aan reparaties een goede opgave van de kosten. Een prima garage, eerlijke vakmensen en een heel redelijke prijs. No nonsense garage, ze doen wat ze beloven en zeer klantvriendelijk. Ook voor bandenwissel en opslag banden een prima adres. Denken prima mee zodat ik nooit onnodig hoge kosten heb gehad.

Wij hebben een gebruikte Volvo XC60 aangeschaft bij dit bedrijf. Het eerste contact was prima en we kregen uitleg over de auto. De volgende dag werden we netjes ontvangen en er wordt zonder problemen akkoord gegaan met een aankoopkeuring. De punten uit de keuring werden vervolgens keurig verholpen. Daarna was de koop snel gesloten. De auto werd netjes afgeleverd precies volgens afspraak. Uiteindelijk een aantal problemen gehad met de Volvo. Tis geen nieuwe dus dat kan. De problemen werden gelijk vakkundig opgelost maar moest hiervoor helaas 3x keer terug naar Zwolle. Moet hierbij zeggen dat correct vervangend vervoer klaar stond en dat alle punten correct zijn verholpen. Een aantal dagen later werd ik nog gebeld door Rudy of de punten naar behoren waren gerepareerd. Bijzonder netjes! Nu, zes maanden na aanschaf met 9.000km verder ben ik nog steeds een tevreden klant. Met name de nazorg is mij prima bevallen. Kan deze garage bij iedereen aanbevelen.

Prima garage, andere auto gekocht daar en op en top geholpen, alle tijd voor je, ook als je een goedkope auto koopt zo als in mijn geval daar ik liefhebber van Mercedes ben wat niet hun merk is. Keurig op tijd klaar, en los daarvan de auto rijdt meer dan geweldig!We gaan er terug komen!

Via internet een auto gevonden bij JMR, mooie Volvo V70 Prettig gesprek met Michel, vervolgens keurig afgehandeld en bij aflevering ook prima geholpen, alle afgesproken puntjes waren netjes verholpen. Prima!

Ik heb meerdere garages gebeld en benaderd om mijn volvo na te laten kijken want ik had een trillend rem probleem. meerdere garages bleven maar haken op nieuwe remschijven maar ik wist dat dat het niet was. na bij de volvo dealer geweest te zijn hebben hun mij doorgestuurd naar JMR Vakgarage, eenmaal daar aangekomen kon ik de auto per direct laten staan en gingen ze kijken waar het probleem vandaan kwam. het bleken mijn veerpootlagers en veerpoot bruggen te zijn die kapot waren. de onderdelen moesten besteld worden maar na een week was mijn auto netjes klaar en reed hij weer SUPER! de kosten vielen ook nog eens lager dan verwacht en ze hebben ook daarbij mijn achterremmen ook goed nagekeken en weer soepel gemaakt (zonder extra te rekenen) Dit is een garage die ik iedereen kan aanraden, Super service, super netjes, super vriendelijk en ze houden je persoonlijk op de hoogte over je auto dus nooit onvoorziene kosten.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima: kosten remschijven vervangen waren relatief laag en hebben gratis storingsmelding gewist. In vergelijking met de peugeot dealer: echt veel klantvriendelijker en beter

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wij hebben een volvo xc90 aangeschaft bij dit bedrijf. Het eerste contact was gelijk prettig. We werden netjes ontvangen en de koop was snel gesloten. De auto werd zeer netjes afgeleverd precies volgens afspraak. Uiteindelijk twee kleine probleempjes gehad met de Volvo. ( tis geen nieuwe dus dat kan) De problemen werden gelijk vakkundig opgelost. We hadden wat haast want een ritje naar parijs stond voor de deur. Ze maakten gelijk tijd voor ons en repareerden het euvel. Een aantal dagen later werd ik nog gebeld door Rudy of alles nog steeds naar behoren was gerepareerd. Bijzonder netjes! Kan deze garage aan iedereen aanbevelen. Wij komen zeker terug!

• Deskundigheid N.v.t.

Zoals altijd wederom prima geholpen en een uitstekende service

• Reden bezoek Andere reden

JMR is voor mij een topgarage. Kom er al meer als 10 jaar. Ik heb daar al meerdere auto\'s aangeschaft. Paar jaar geleden pech gehad met de auto. Bij de grens van Duitsland. Kon nog terug rijden naar JMR. Binnen en dag een andere auto klaargemaakt.En kon de zelfde avond nog op vakantie.. En als de auto beviel kon ik m naar de vakantie kopen. Hetgeen ik ook gedaan heb

Prima ervaringen met onderhoud en service van achtereenvolgens Volvo en Subaru. Recentelijk hier een Volvo V70 gekocht. Voelt zeer vertrouwd. Uitstekend begeleid. Bij een beurt of alleen maar een vraag altijd direct en tot volle tevredenheid geholpen. Medewerkers is geen moeite teveel. Prijzen zeer redelijk.

Recent heb ik een auto aangeschaft bij Vakgarage JMR. Niet alles is hierbij volledig vlekkeloos verlopen. Vakgarage JMR is hier echter actief op ingesprongen en beide partijen hebben geleerd van de gebeurtenissen. Ik heb vertrouwen in deze garage en zou hier wederom goed een auto kunnen kopen.

Afgelopen zomer hebben we een rode Volvo S40 gekocht bij Vakgarage JMR en we zijn heel tevreden met de aankoop. We werden hartelijk ontvangen, Het personeel is heel klantvriendelijk, geeft eerlijk advies en denkt mee over de mogelijkheden. De auto is keurig afgeleverd naar onze eigen wensen, kortom betrouwbaar Vakgarage!

Onze auto wordt door JMR altijd goed nagezien en evt gerepareerd, zelfs de pollenfilter van de airconditioning hadden ze tijdens een grote beurt vervangen. De laatste keer toen de auto voor de APK moest, kreeg ik zelfs een leenauto van hun mee en dit zonder bijkomende kosten! Geweldig, toch?

Een Volkswagen Touran occasion gekocht bij JMR omdat onze vorige auto niet meer verder wilde. We werden zeer prettig geholpen en van informatie voorzien. Omdat wij in Zuidhorn (Groningen) wonen moesten we met de trein naar Zwolle. We werden opgehaald van het station. Na een tijdje bleek dat er een ventilatierooster kapot was. Deze konden wij zonder problemen bij onze \'eigen\' garage laten repareren. Super service!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

De Volvo S80 is zeer netjes afgeleverd. Kwalitatief een heel goede auto. Iedere rit in deze auto is een genot. Klantvriendelijk, goede communicatie. Zeker aan te bevelen!

Al enige jaren klant bij JMR. Op weg naar zuid Frankrijk laat onze auto ons in de steek, via de Wegenwacht en mercedesgarage in Arnhem weer terug naar JMR-Zwolle. Daar hebben ze de auto geprobeerd te repareren maar dat bleek buiten hun schuld om niet meer lukken die dag. Maar verzekerden zij mij, jullie gaan vandaag nog op vakantie. Wij kregen niet minder dan een Volvo V70 mee zonder moelijk doen. Sleutels gekregen, olie werd bijgevuld en ons werd een prettige vakantie toegewenst. Kreeg ik ook nog het geld terug van de gepeperde rekening van de Mercedesgarage, ze hadden de faktuur in auto zien liggen. Ik had hierom niet eens gevraagd! We hebben diezelfde dag dus onze reis kunnen voortzetten naar Zuid Frankrijk en mede dankzij de geweldige service van de mensen van JMR, ook de monteurs, hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Dank je wel JMR! Ik kan iedereen JMR aanbevelen als garage omdat naast bovenstaande service zij die service ook over hun hele dienstverlening geven!

• Reden bezoek Andere reden

Reeds vele jaren een tevreden klant bij JMR. Service staat altijd voorop. Wederom een prachtige Volvo bij JMR aangeschaft.

Al enkele jaren gaat onze privéauto hier naar toe. Altijd netjes opgelost, adequaat en dat voor een goede prijs! Top!

Ben al vijfentwintig jaar klant.niets als lof top garage.niets is teveel.ik heb 100% vertrouwen in deze garage.

Zeer vriendelijk goede service vakbekwaam en betaalbaar

Vanmorgen (zaterdag!) snel en op prettige manier geholpen door de mensen van vakgarage JMR Zwolle! Nieuwe accu en rijden maar weer. Altijd leuk om mensen te spreken die trots zijn op hun werk en hun bedrijf. En in dit geval is dat volkomen terecht!

• Reden bezoek Andere reden

Recent hier een Volvo 850 Sedan gekocht. De auto had een tijdje stil gestaan en wou slecht starten, maar dit is snel en vakkundig verholpen zodat ik alsnog een proefrit kon maken. De garage houd zich zeer goed aan gemaakte afspraken en bied uitstekende service. Ik kom hier zeker terug om de Volvo te laten onderhouden.

Ik kom zeker al 10 jaar bij JMR over de vloer. Ik heb zeer goede ervaring met dit bedrijf. Goede service,klant vriendelijk.Ik zou iedereen willen aanraden om eens bij JMR langs te gaan

Afgelopen mei heb ik mijn eerste auto gekocht bij Vakgarage JMR. Ik wilde eigenlijk via marktplaats kopen maar een oom van mij die zelf een autogarage heeft vertelde dat ik beter voor Vakgarage JMR kon gaan. Op internet zag ik ook alleen maar positieve recensies. Wat me meteen opviel was de klantvriendelijkheid van al het personeel. De verkoper vertelde me bij de aankoop dat ik gewoon terug kon komen als er iets zou zijn met de auto; ook al was het een wat oudere en goedkopere auto. Na een tijdje kwam ik terug omdat de remmen van de auto het niet goed deden. Vakgarage JMR heeft vier maanden na aanschaf van mijn auto gratis dure onderdelen van mijn auto vervangen: de eigenaar en medewerkers zijn mensen van hun woord. Ik beveel deze klantvriendelijke en betrouwbare garage aan bij iedereen.