Wij hebben een volvo xc90 aangeschaft bij dit bedrijf. Het eerste contact was gelijk prettig. We werden netjes ontvangen en de koop was snel gesloten. De auto werd zeer netjes afgeleverd precies volgens afspraak. Uiteindelijk twee kleine probleempjes gehad met de Volvo. ( tis geen nieuwe dus dat kan) De problemen werden gelijk vakkundig opgelost. We hadden wat haast want een ritje naar parijs stond voor de deur. Ze maakten gelijk tijd voor ons en repareerden het euvel. Een aantal dagen later werd ik nog gebeld door Rudy of alles nog steeds naar behoren was gerepareerd. Bijzonder netjes! Kan deze garage aan iedereen aanbevelen. Wij komen zeker terug!

• Deskundigheid N.v.t.

Zoals altijd wederom prima geholpen en een uitstekende service

JMR is voor mij een topgarage. Kom er al meer als 10 jaar. Ik heb daar al meerdere auto\'s aangeschaft. Paar jaar geleden pech gehad met de auto. Bij de grens van Duitsland. Kon nog terug rijden naar JMR. Binnen en dag een andere auto klaargemaakt.En kon de zelfde avond nog op vakantie.. En als de auto beviel kon ik m naar de vakantie kopen. Hetgeen ik ook gedaan heb

Prima ervaringen met onderhoud en service van achtereenvolgens Volvo en Subaru. Recentelijk hier een Volvo V70 gekocht. Voelt zeer vertrouwd. Uitstekend begeleid. Bij een beurt of alleen maar een vraag altijd direct en tot volle tevredenheid geholpen. Medewerkers is geen moeite teveel. Prijzen zeer redelijk.

Recent heb ik een auto aangeschaft bij Vakgarage JMR. Niet alles is hierbij volledig vlekkeloos verlopen. Vakgarage JMR is hier echter actief op ingesprongen en beide partijen hebben geleerd van de gebeurtenissen. Ik heb vertrouwen in deze garage en zou hier wederom goed een auto kunnen kopen.

Afgelopen zomer hebben we een rode Volvo S40 gekocht bij Vakgarage JMR en we zijn heel tevreden met de aankoop. We werden hartelijk ontvangen, Het personeel is heel klantvriendelijk, geeft eerlijk advies en denkt mee over de mogelijkheden. De auto is keurig afgeleverd naar onze eigen wensen, kortom betrouwbaar Vakgarage!

Onze auto wordt door JMR altijd goed nagezien en evt gerepareerd, zelfs de pollenfilter van de airconditioning hadden ze tijdens een grote beurt vervangen. De laatste keer toen de auto voor de APK moest, kreeg ik zelfs een leenauto van hun mee en dit zonder bijkomende kosten! Geweldig, toch?

Een Volkswagen Touran occasion gekocht bij JMR omdat onze vorige auto niet meer verder wilde. We werden zeer prettig geholpen en van informatie voorzien. Omdat wij in Zuidhorn (Groningen) wonen moesten we met de trein naar Zwolle. We werden opgehaald van het station. Na een tijdje bleek dat er een ventilatierooster kapot was. Deze konden wij zonder problemen bij onze \'eigen\' garage laten repareren. Super service!

De Volvo S80 is zeer netjes afgeleverd. Kwalitatief een heel goede auto. Iedere rit in deze auto is een genot. Klantvriendelijk, goede communicatie. Zeker aan te bevelen!

Al enige jaren klant bij JMR. Op weg naar zuid Frankrijk laat onze auto ons in de steek, via de Wegenwacht en mercedesgarage in Arnhem weer terug naar JMR-Zwolle. Daar hebben ze de auto geprobeerd te repareren maar dat bleek buiten hun schuld om niet meer lukken die dag. Maar verzekerden zij mij, jullie gaan vandaag nog op vakantie. Wij kregen niet minder dan een Volvo V70 mee zonder moelijk doen. Sleutels gekregen, olie werd bijgevuld en ons werd een prettige vakantie toegewenst. Kreeg ik ook nog het geld terug van de gepeperde rekening van de Mercedesgarage, ze hadden de faktuur in auto zien liggen. Ik had hierom niet eens gevraagd! We hebben diezelfde dag dus onze reis kunnen voortzetten naar Zuid Frankrijk en mede dankzij de geweldige service van de mensen van JMR, ook de monteurs, hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Dank je wel JMR! Ik kan iedereen JMR aanbevelen als garage omdat naast bovenstaande service zij die service ook over hun hele dienstverlening geven!

Reeds vele jaren een tevreden klant bij JMR. Service staat altijd voorop. Wederom een prachtige Volvo bij JMR aangeschaft.

Al enkele jaren gaat onze privéauto hier naar toe. Altijd netjes opgelost, adequaat en dat voor een goede prijs! Top!

Ben al vijfentwintig jaar klant.niets als lof top garage.niets is teveel.ik heb 100% vertrouwen in deze garage.

Zeer vriendelijk goede service vakbekwaam en betaalbaar

Vanmorgen (zaterdag!) snel en op prettige manier geholpen door de mensen van vakgarage JMR Zwolle! Nieuwe accu en rijden maar weer. Altijd leuk om mensen te spreken die trots zijn op hun werk en hun bedrijf. En in dit geval is dat volkomen terecht!

Recent hier een Volvo 850 Sedan gekocht. De auto had een tijdje stil gestaan en wou slecht starten, maar dit is snel en vakkundig verholpen zodat ik alsnog een proefrit kon maken. De garage houd zich zeer goed aan gemaakte afspraken en bied uitstekende service. Ik kom hier zeker terug om de Volvo te laten onderhouden.

Ik kom zeker al 10 jaar bij JMR over de vloer. Ik heb zeer goede ervaring met dit bedrijf. Goede service,klant vriendelijk.Ik zou iedereen willen aanraden om eens bij JMR langs te gaan

Afgelopen mei heb ik mijn eerste auto gekocht bij Vakgarage JMR. Ik wilde eigenlijk via marktplaats kopen maar een oom van mij die zelf een autogarage heeft vertelde dat ik beter voor Vakgarage JMR kon gaan. Op internet zag ik ook alleen maar positieve recensies. Wat me meteen opviel was de klantvriendelijkheid van al het personeel. De verkoper vertelde me bij de aankoop dat ik gewoon terug kon komen als er iets zou zijn met de auto; ook al was het een wat oudere en goedkopere auto. Na een tijdje kwam ik terug omdat de remmen van de auto het niet goed deden. Vakgarage JMR heeft vier maanden na aanschaf van mijn auto gratis dure onderdelen van mijn auto vervangen: de eigenaar en medewerkers zijn mensen van hun woord. Ik beveel deze klantvriendelijke en betrouwbare garage aan bij iedereen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Ben al jaren klant bij vakgarage JMR in Zwolle. Nu moet mijn auto gekeurd worden en vraag door de telefoon netjes aan de eigenaar Rudy of hij me (zoals altijd) even naar mijn werk kan brengen (2km verder) omdat ik een fysieke beperking heb. Geeft hij doodleuk aan dat hij daar wel kosten voor in rekening brengt haha daar kom ik dus NOOIT weer, bedankt Rudy

Beste Pouwel, Allereerst vinden wij het heel jammer dat je ontevreden over ons bent. Graag willen wij hierbij een reactie en uitleg geven want wij nemen de klachten van onze klanten zeer serieus. Indien mogelijk proberen wij het elke klant naar zijn zin te maken, maar helaas is dat bij ons ook niet altijd realiseerbaar. Mbt jouw verhaal zijn er ons inziens een aantal zaken niet of niet juist vermeld. Je geeft aan dat je altijd naar je werk wordt gebracht, maar in de praktijk is het ook wel eens zo dat je de duur van de APK ( ca 20-30 min) bij ons op de zaak blijft wachten. Indien mogelijk maken we inderdaad wel eens een uitzondering en brengen we je indien dit kan naar de werk ( ca 8,5 km en reistijd +/- 20 min heen en terug ). In het laatste geval was dit qua personeelsbezetting niet mogelijk en hebben we je 2 alternatieven aangeboden ; 1) op dinsdag kon het wel omdat er dan een extra medewerker is die daarvoor ingezet kan worden of 2) het kon op de dag zelf maar dan moest er een monteur van zijn werk worden gehaald en dit kost geld. Wij vinden het dan redelijk om daar een kleine vergoeding voor te vragen. Datzelfde is ook het geval als mensen een leenauto huren al is het maar voor korte duur. We vinden het heel jammer dat je zo negatief reageert. Naar onze menig proberen we altijd de klant correct te behandelen & een passende oplossing aan te bieden en zijn van mening dit nu ook te hebben gedaan. Een negatieve reactie vinden wij zeer vervelend, zeker omdat je al jaren een toegewijde klant bent. Wij hopen je met deze reactie tegemoet te zijn gekomen en hopen je toch weer in de toekomst als klant te mogen begroeten. Groeten, Rudy en alle medewerkers van Vakgarage JMR

Ach, waren ze allemaal maar zo: vakkundig, klantvriendelijk, betrokken en creatief. Een aanrader!

Anderhalf jaar geleden mijn auto gekocht bij JMR en ik ben zeer tevreden. Een eerlijk advies, ook de minpuntjes van die auto werden voor de koop benoemd zodat ik niet voor verrassingen zou komen te staan. Later een aantal reparaties nodig gehad en die zijn allemaal naar tevredenheid uitgevoerd. Sterker nog, de mannen bij JMR doen altijd iets extra\'s wat je niet verwacht. Onderzoek bijvoorbeeld heb ik een paar keer niet hoeven te betalen. Uitlezen van foutcodes en resetten kan altijd even tussendoor en kost nooit wat. Pas bij een reparatie een rekening en dan ook nog volgens een laag uurtarief. Echt super! Ook bij de APK, geen verrassingen. Bij JMR weten ze waar ze het over hebben. In tegenstelling tot veel andere garage bedrijven is het uitgangspunt niet zoveel mogelijk geld verdienen, maar werken aan een terugkerende klant. Bijzonder voor een garagebedrijf... Ik weet in ieder geval dat ik bij JMR terug blijf komen, kwestie van gunnen. Bedankt mannen!

Afgelopen augustus hier een mooie Volvo S60 aangeschaft. We waren al een tijdje op zoek naar een andere auto en uiteindelijk kwamen we dus hier terecht. De reden waarom we hem hier aangeschaft hebben is dat ze ten eerste het type auto hadden wat we zochten. Maar dat is in mijn ogen nog lang niet zaligmakend en ik heb toch nog wel wat meer eisen alvorens ik tot aanschaf over ga, zoals ; * klantvriendelijkheid van de garage * Bovaq garage met kennis van zaken * betrouwbaar gevoel bij de verkoper * bekend verleden auto en dealeronderhouden Op al deze punten scoort Vakgarage JMR positief. Heb eerst een paar keer telefonisch gesproken met Rudy en deze neemt de tijd voor je en staat je vriendelijk te woord. We hebben gelijk al de prijs over de telefoon afgesproken (onder voorbehoud) zodat ik niet voor niks de reis naar Zwolle hoef te maken en ook daar nog eens moet onderhandelen. Verkoper Rudy was gelijk ook eerlijk over de tekortkomingen/ euvels van de auto wat gelijk ook vertrouwen geeft. Uiteindelijk de auto gekocht zonder Bovaq garantie omdat ik dan toch wel een heel stuk meer moest bijbetalen. Maar Rudy verzekerde mij dat als ik grote problemen met de auto ondervindt ik gerust terug kan komen en het probleem dan alsnog opgelost wordt. Tot nog toe (2 maand later) rijden wij nog in volle tevredenheid in onze nieuwe 2e hands Volvo S60 :) Tot nog toe nog geen ervaringen met de \"After Service\" van Vakgarage JMR, daar kan ik dus niks over zeggen. Maar mijn gevoel zegt me dat dat wel goed zit. Ben dus zeer tevreden tot dusver en prima geholpen door Rudy en niet te vergeten de collega\'s ! Overweeg zelfs om eventueel mijn onderhoud bij hun te laten doen.

Nog nooit zo\'n goeie garage gehad in mijn hele lange leven. Ik vertrouw Rudy en zijn monteurs blindelings. Als het even kan word je meteen geholpen en wie heeft er ooit gehoord van € 1,50 voor een reparatie.

Rijd nu met 2e Volvo van JMR. Altijd goed geholpen. Goede prijs/kwaliteitverhouding van zowel auto als onderhoud. Eerlijk advies. Geweldige service. Volgende auto zal zeer waarschijnlijk door JMR geleverd worden.