Autobedrijf de winter . Fijn bedrijf goede service . Sinds kort in het bezit van een mooie Mazda CX3 gekocht bij Daniel Fokkens ( sinds kort eigenaar van dit bedrijf ) Alles netjes en goed geregeld , zeer tevreden bedankt Daniel en het team . R.G

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Kortgeleden onze Mazda 6 ter reparatie aangeboden bij autobedrijf de winter. Elektrische storing werd netjes en vakkundig opgelost . Bij afhalen van de auto bleken de openstaande terugroepacties ook direct uitgevoerd . Dat is nog eens meedenken ! Top geregeld door autobedrijf de winter .

2 sterren: slechter dan verwacht

Wij hebben een tijdje terug een andere auto gekocht bij Autobedrijf de Winter in Winschoten. Zaterdag opgehaald en 3 dagen later direct al aangegeven dat er koelvloeistof onder de auto lag, en dat er 1 deur niet van het slot af ging. Toen ik de auto 2 weken later kwam halen was er niets met de 2 punten gedaan. Na een paar weken krijg ik een melding op mijn display dat koelvloeistof laag is. Ga naar garage in de buurt en laat erna kijken, die ziet al direct dat de motor steun bouten niet vast zitten. Heb toen direct de Winter gebeld en verteld wat mijn bevindingen waren. Afspraak gemaakt , monteur maakt motor steun vast en gooit koelvloeistof bijna vol. Er zit vast lucht in het systeem en ze bellen u nog wel over het slot. 3 weken later maar zelf even gebeld want hoorde niets. Kwam er op neer dat ik de helft maar mee moest betalen, mee akkoord gegaan onder protest. Bij de reparatie deur uit elkaar komen ze er achter dat ze een verkeerde motortje hebben. Dus deur weer in elkaar en nieuwe afspraak gemaakt, weer paar week verder maar hoefde de andere helft niet te betalen omdat het fout ging. Een week later beld mijn vrouw in paniek op, dat er koelvloeistof alarmering weer gaat . Dus laat ik haar naar de garage in de buurt gaan en krijg te horen dat de radiateur verrot is en dat er een nieuwe ondergezet is . Rekening 373,89 euro , ik de Winter gebeld en uitgelegd van hoe en wat, ik kom er morgen op terug. Nou week later zelf maar even gebeld, in dat gesprek krijg ik te horen dat ze niets voor me kunnen doen. Meneer de Winter heeft ons gezworen dat we hier een paar jaar een goeie auto aan hadden, Bij het op halen hebben we te doen met de dochter van meneer de Winter. Die vertelde ons dat de auto 100% is en garantie ach mocht er echt wat mee zijn wordt het opgelost (we wonen hier naast en gaan niet verhuizen ofzo) dus in onze volste vertrouwen in de Winter koop maar door laten gaan. 😤😤

Tweedehands Citroën C4 Picasso bij dit bedrijf gekocht. Had wat probleempjes die allemaal zonder problemen onder garantie zijn opgelost. Sowieso biedt dit bedrijf goede garantievoorwaarden met een half jaar garantie.

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn zeer positief. Bij een ieders auto mankeert wel eens iets je kunt hiermee altijd bij hen terrecht en wordt vervolgens naar tevredenheid opgelost.

Vriendelijk personeel en goed mee te onderhandelen. Daarnaast een prima service.

2 sterren: slechter dan verwacht

ik kan op deze enquete geen antwoorden geven. Auto is 6 weken oud dus geen mening over service en deskundigheid van het bedrijf. Tevens houd ik niet van mond op mond reclame maken.Ik vind dit allemaal in een zeer zeer vroeg stadiom

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het is de eerste keer dat we daar een auto gekocht hebben voor vijf weken terug,zodat we daar nog geen mening over hebben.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Het is een heel klant vriendelijk bedrijf en zeer laagdrempelig. De service is uitstekend. De werkplaats staat ook direct voor je klaar wanneer er sprake is van een mankement en er wordt indien op dat moment mogelijk getracht het zo snel mogelijk op te lossen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb een mail gehad, ik neem morgen contakt met uw op over de auto dat is meer dan een week geleden nog niets gehoord

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zowel bij de aanschaf van een nieuwe auto als onderhoud en service is dit bedrijf aan te raden. Ze staan altijd voor u klaar.