Vakgarage van Winsum mag met recht het predicaat VAK garage voeren. Je wordt op een prettige manier geholpen. Daarnaast worden de afspraken ook na gekomen. En dat wil nog wel eens anders zijn binnen garageland, zo is mijn ervaring. Ik heb zeer recent een hele mooie FIAT panda bij hen aangeschaft met nog maar 30000 km op de teller. Toen wij hem op kwamen halen stond de panda er bij als nieuw terwijl hij toch de respectabele leeftijd van 10 jaar had. Ik ben uiterst tevreden over deze garage en zou hen bij iedereen willen aanbevelen.

Keurige garage met duidelijke lijnen . Lijkt nog op een dorpsgarage waar je direct contact hebt met de monteurs zelf . Tweedehands Fiat Bravo Tjet gekocht maar werd behandeld alsof het een nieuwe bolide was ....

Ik wordt altijd zeer vriendelijk geholpen aan de balie, er wordt tijd gemaakt wanneer het nodig is en afspraken worden nagekomen.

Snelle service, ook als je zonder afspraak komt. Betrouwbaar en no nonsens

Zeer vakkundig en klantvriendelijk personeel! Het was voor ons ook echt de doorslag om daar een nieuwe auto te kopen,!!! Je wordt daar als een belangrijke klant behandeld en niet zoals bij de andere garages: bij een andere garage kregen we het gevoel dat we een van de vele waren! Zucht ,

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Verschillende keren reparaties laten uitvoeren aan onze \'rampenauto\' die we ergens anders hebben gekocht. Steeds weer vriendelijk te woord gestaan, ook als ik zonder afspraak langskwam werd ik geholpen. Leenauto gratis een week te leen gehad en we werden netjes op de hoogte gehouden. Auto is weer prima in orde! Dat is service!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

andere geragehouders mogen hier nog van leren vooral in het merk fiat de kenner van Kampen en omgeving;

al meer dan 38 jaar niets dan lof

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Al meer dan 30 jaar klant zijnde en zij mij nog nooit in de steek hebben gelaten,en alle afspraken ook na komen.