Vandaag wederom een occasion bij Van Winsum gekocht. Ook deze keer weer prettig geholpen door de heer F. Fiks.

Omdat ik een lekke kreeg ben ik naar de dichtstbijzijnde garage gereden. Dat was Van Winsum. Binnen half uur kon ik weer verder, de band was gerepareerd. In die tussentijd lekker gekletst met de monteur en zeer vriendelijk geholpen.

• Reden bezoek Andere reden

Netjes en eerlijk zaken mee gedaan en eerlijk met het oplossen van een klein probeempje van onze nissan xtrail

Top service! Ongeveer 9 maanden geleden een andere accu er in laten zetten. Er zat een 50 ampère accu en deze is er ook weer in gezet. Ik heb een Diesel en dan moet er een 60 ampère accu in. Hierover gebeld en ik kon direct terecht voor het omwisselen van de accu. Hiervoor alleen de meerprijs voor de accu betaald. Erg fijn dat het op deze manier opgelost kon worden. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik super tevreden ben over de service. Ik kan deze garage iedereen aanraden!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

No nonce benadering. Je koopt wat je ziet. Eerlijk is eerlijk

2 sterren: slechter dan verwacht

2e hands auto gekocht. Bij aankoop zelf moeten aangeven dat er volgens hun voorwaarden 6 maanden garantie op zat, terwijl 3 maanden in het koopcontract stond. Binnen 6 maanden problemen met de EGR, maar in plaats van vervangen werd deze uitgeprogrammeerd (stuk goedkoper). 3 maanden later enorme rookpluimen uit de auto. Toen naar een echte expert gegaan en de auto aangepakt. Ik kom er nooit weer.

Topgarage! Gewoon eerlijk en komen de gemaakte afspraken na. Ik koop daar als vrouw al meer dan 30 jaar auto’s. Voor mij geen andere garage.

Een aantal jaar ervaring met deze vakgarage. Ben zeer tevreden, altijd vriendelijk en deskundig. Een onderhouds beurt nodig of APK altijd plek op korte termijn. Top garage

vanaf 1982 ervaring met dit bedrijf en naar tevreden. Zelf rij ik al 49 jaar Fiat

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer negatieve ervaring. Eerst blijkt dat ze een dubbele afspraak hebben gemaakt en dan blijkt dat ze een andere auto hebben staan dan we hebben besproken. Erg slordig en onprofessioneel: hier doen we nooit meer zaken mee.

Vandaag m\'n Golf bij deze garage voor een APK en (hoognodig) onderhoud gehad. Alles is keurig geregeld, binnen een dag. Duidelijke uitleg wat er nodig was en allemaal netjes vervangen.

Kom al enkel jaren bij van Winsum voor onderhoudt, ondanks dat ik mijn andere auto daar niet heb gekocht, wordt je er als klant perfect behandeld en kan je er altijd terecht.

• Reden bezoek Andere reden

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Ben al jaren klant bij van Winsum, veel auto\'s gekocht, eerst bij senior en nu al jaren bij junior, bij van Winsum ben en voel je echt een klant, de koffie staat altijd klaar, het onderhandelen gaat zeer gemoedelijk en succesvol! Kortom een echte aanrader, ook voor een goede reparatie ben je aan het goede adres!!

Garagebedrijf van Winsum is nog ouderwetse kwaliteit! Ik kocht er vorig jaar een Fiat Bravo geïmporteerd uit Duitsland met de juiste onderhoudshistorie. Het personeel reageert snel, ook wanneer je tussendoor iets kleins hebt zoals en lampje vervangen. Zeer tevreden over dit bedrijf en de auto waarin ik rij. Zowel in onderhoud als aanschaf van een andere auto zeer geschikt en professioneel!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

We hebben in de zomer na een zwaar ongeval een andere auto moeten aanschaffen. Via internet kwam ik bij de vakgarage in winsum (wij wonen regio breda). De auto is snel voor ons in orde gemaakt en voor een hele redelijke en eerlijke prijs aan ons verkocht. Een erg geïnteresseerde verkoper eigenaar die ook erg begaan was met onze situatie (gelukkig geen gewonden gevallen). We hebben de auto nu enkele maanden in bezit naar volle tevredenheid. Bedankt voor de fijne en snelle service !!!!

Zeer net bedrijf, goede service, een auto gekocht bij van Winsum en dik tevreden. Goede inruil prijs gekregen, Ook naderhand staat van Winsum voor je klaar.De hele familie komt er al jaren voor onderhoud en apk.

Tijd geleden bij deze garage een Fiat Bravo gekocht, geïmporteerd uit België. Erg prettig zaken gedaan, geen opdringerige verkoop, what you see is what you get. Voor mijn oude auto kreeg ik naar mijn gevoel een eerlijke prijs terug en voelde de aankoop van het begin goed. Tot op heden geen greintje pijn met de wagen die ik bij deze garage gekocht heb. Sterker nog mijn eigen fiat dealer (kom zelf uit het zuiden van het land) gaf aan dat de auto in top conditie is.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Al bijna 30 jaar een tevreden klant! Ik ben in die tijd altijd goed geholpen. Vakgarage van Winsum hanteert goede inruilprijzen en levert prima service. Jaarlijks rij ik meer dan 50.000 kilometer en van Winsum staat altijd voor me klaar. Ik kan dan ook iedereen van Winsum aanraden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slecht, voor mijn auto zou afgelopen vrijdag voor 14.00 uur de schade getaxeerd zijn en mijn koplamp vervangen. Toen ik om 14.00 uur mijn auto wilde ophalen was de vader van de eigenaar ermee naar een garage in Wezep gereden omdat ze iets niet zelf konden opstellen, geen overleg erover, en mijn lamp was niet veravngen. Ik kwam te laat op mijn afspraak in Zwolle en ik had mn tankinhoud zo gepland dat ik de volgende dag met korting zou kunnen tanken, wat door de ongeplande rit naar Wezep niet meer lukte. Slechte service en communicatie!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer prettig bedrijf. Nette goed occasions en een hele goede service! Maar bovendien erg lieve en vooral ook sociale mensen. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden... en doe dat ook😉

2 sterren: slechter dan verwacht

Allemaal leuk en aardig hoor zo\'n vakgarage in de buurt, maar dan moeten ze zich wel aa hun afspraken houden! Persoonlijk langs geweest voor informatie en een afspraak om een trekhaak te laten monteren, vervolgens gegevens genoteerd en ik zou terug gebeld worden de volgende dag door de persoon die hier \"over ging\". Uiteraard niks gehoord.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Autobedrijf Van Winsum hanteert eerlijke prijzen met ook een mooie inruilwaarde van je auto. Niets opdringerigs, laat je rustig nadenken over de aankoop. Prettig bedrijf! Al eerder een auto gekocht waarbij ook een probleem achteraf naar behoren wordt opgelost! Ik ga hier zeker weer naartoe voor de volgende auto!

Ik ben al ongeveer 15 jaar klant bij van Winsum. 2 gebruikte auto\'s heb ik er gekocht. En altijd het onderhoud bij hun laten uitvoeren. Ik ben heel tevreden over hun kennis, deskundigheid, betrouwbaarheid en vriendelijkheid. Vooral betrouwbaarheid is essentieel. Ik heb meerdere slechte ervaringen met andere garages. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Als ik in garantietijd met een probleem(pje) kom zullen zij niet moeilijk doen en het oplossen. Echt Top!