Tijd geleden bij deze garage een Fiat Bravo gekocht, geïmporteerd uit België. Erg prettig zaken gedaan, geen opdringerige verkoop, what you see is what you get. Voor mijn oude auto kreeg ik naar mijn gevoel een eerlijke prijs terug en voelde de aankoop van het begin goed. Tot op heden geen greintje pijn met de wagen die ik bij deze garage gekocht heb. Sterker nog mijn eigen fiat dealer (kom zelf uit het zuiden van het land) gaf aan dat de auto in top conditie is.

Al bijna 30 jaar een tevreden klant! Ik ben in die tijd altijd goed geholpen. Vakgarage van Winsum hanteert goede inruilprijzen en levert prima service. Jaarlijks rij ik meer dan 50.000 kilometer en van Winsum staat altijd voor me klaar. Ik kan dan ook iedereen van Winsum aanraden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slecht, voor mijn auto zou afgelopen vrijdag voor 14.00 uur de schade getaxeerd zijn en mijn koplamp vervangen. Toen ik om 14.00 uur mijn auto wilde ophalen was de vader van de eigenaar ermee naar een garage in Wezep gereden omdat ze iets niet zelf konden opstellen, geen overleg erover, en mijn lamp was niet veravngen. Ik kwam te laat op mijn afspraak in Zwolle en ik had mn tankinhoud zo gepland dat ik de volgende dag met korting zou kunnen tanken, wat door de ongeplande rit naar Wezep niet meer lukte. Slechte service en communicatie!

Zeer prettig bedrijf. Nette goed occasions en een hele goede service! Maar bovendien erg lieve en vooral ook sociale mensen. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden... en doe dat ook😉

2 sterren: slechter dan verwacht

Allemaal leuk en aardig hoor zo\'n vakgarage in de buurt, maar dan moeten ze zich wel aa hun afspraken houden! Persoonlijk langs geweest voor informatie en een afspraak om een trekhaak te laten monteren, vervolgens gegevens genoteerd en ik zou terug gebeld worden de volgende dag door de persoon die hier \"over ging\". Uiteraard niks gehoord.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Autobedrijf Van Winsum hanteert eerlijke prijzen met ook een mooie inruilwaarde van je auto. Niets opdringerigs, laat je rustig nadenken over de aankoop. Prettig bedrijf! Al eerder een auto gekocht waarbij ook een probleem achteraf naar behoren wordt opgelost! Ik ga hier zeker weer naartoe voor de volgende auto!

Ik ben al ongeveer 15 jaar klant bij van Winsum. 2 gebruikte auto\'s heb ik er gekocht. En altijd het onderhoud bij hun laten uitvoeren. Ik ben heel tevreden over hun kennis, deskundigheid, betrouwbaarheid en vriendelijkheid. Vooral betrouwbaarheid is essentieel. Ik heb meerdere slechte ervaringen met andere garages. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Als ik in garantietijd met een probleem(pje) kom zullen zij niet moeilijk doen en het oplossen. Echt Top!

Vakgarage van Winsum mag met recht het predicaat VAK garage voeren. Je wordt op een prettige manier geholpen. Daarnaast worden de afspraken ook na gekomen. En dat wil nog wel eens anders zijn binnen garageland, zo is mijn ervaring. Ik heb zeer recent een hele mooie FIAT panda bij hen aangeschaft met nog maar 30000 km op de teller. Toen wij hem op kwamen halen stond de panda er bij als nieuw terwijl hij toch de respectabele leeftijd van 10 jaar had. Ik ben uiterst tevreden over deze garage en zou hen bij iedereen willen aanbevelen.

Keurige garage met duidelijke lijnen . Lijkt nog op een dorpsgarage waar je direct contact hebt met de monteurs zelf . Tweedehands Fiat Bravo Tjet gekocht maar werd behandeld alsof het een nieuwe bolide was ....

Ik wordt altijd zeer vriendelijk geholpen aan de balie, er wordt tijd gemaakt wanneer het nodig is en afspraken worden nagekomen.

Snelle service, ook als je zonder afspraak komt. Betrouwbaar en no nonsens

Zeer vakkundig en klantvriendelijk personeel! Het was voor ons ook echt de doorslag om daar een nieuwe auto te kopen,!!! Je wordt daar als een belangrijke klant behandeld en niet zoals bij de andere garages: bij een andere garage kregen we het gevoel dat we een van de vele waren! Zucht ,

Verschillende keren reparaties laten uitvoeren aan onze \'rampenauto\' die we ergens anders hebben gekocht. Steeds weer vriendelijk te woord gestaan, ook als ik zonder afspraak langskwam werd ik geholpen. Leenauto gratis een week te leen gehad en we werden netjes op de hoogte gehouden. Auto is weer prima in orde! Dat is service!

andere geragehouders mogen hier nog van leren vooral in het merk fiat de kenner van Kampen en omgeving;

al meer dan 38 jaar niets dan lof

Al meer dan 30 jaar klant zijnde en zij mij nog nooit in de steek hebben gelaten,en alle afspraken ook na komen.