Vandaag met mijn vriendin een fiat 500 gekocht , heel vriendelijk geholpen, vriendelijke mensen en een goeie service

• Faciliteiten wachtruimte

Recentelijk een Renault Megane Scenic gekocht uit 2006. De airco werkte niet, probleem netjes en supersnel verholpen. Was een leenauto beschikbaar. Fijn personeel, en zeer duidelijk naar mij als klant toe. De volgende auto ga ik zeker weer daar kopen.

Prima en vlotte service

De autoradio in mijn camper moest worden vervangen. De dealer had geen tijd, maar bij van Winsum werd dit ondanks de Pinksterdrukte “even tussendoor” gedaan.

Goed geregeld!

na aankoop beroep moeten doen op garantie dit is keurig netjes geregeld. Ik ben tevreden met de service van dit bedrijf.

Mooie Ford Focus gekocht

Vriendelijk en prettige verkoper. De auto is goed afgeleverd en het rijdt als een zonnetje.

Super attente pechhulp.

Je belt en er word direct actie ondernomen. Erg attent en vakbekwaam bedrijf. En van onze medewerkers stond met pech gelijk waren ze ter plaatse.

• Service N.v.t.

Fantastische service

Probleem met deurslot, advies gekregen hoe dit op telossen (ws door de kou en vocht) stekker los gehaald en droog gemaakt. Lukte niet om deze goed terug te plaatsen, gaf foutmelding en portieren gingen niet meer op slot. Langs gegaan en na even wachten (was netjes aangegeven) werd probleem verholpen. Top bedrijf en uiteraard de werknemers.

Geweldig bedrijf

Een hele mooie auto gekocht, precies naar onze zin. Goede prijs terug gekregen voor onze inruil auto. Hij denkt ontzettend mee, is uiterst vriendelijk en geeft geweldig goede service! Wij hebben het als zeer positief ervaren. Een uur rijden voor ons, maar dat hadden wij er graag voor over.

Betrokken medewerkers

Goed. Tot nu al mijn auto`s bij Van Winsum in onderhoud gehad. Nooit gedoe ondanks het feit dat ik mijn auto`s altijd elders haalde (import). Nu in samenwerking met van Winsum een auto geïmporteerd. Geheel tevreden! Bedenk wat ze voor mij hebben kunnen doen, ze ook voor u kunnen doen. En niet vergeten, ze hebben altijd koffie :)

• Locatie N.v.t.

Amazing service!

We had a really nice experience, we bought a car and also sold it there.

• Would you recommend us? Yes

Geordend, klant- en servicegericht vakbedrijf. Een zeer goede, fijne eerste en tweede indruk en een mooie occassion rijker!

1 van de beste garages die ik ken

De mensen van Van Winsum hebben goede kennis van Fiat én van andere merken. Je wordt goed geïnformeerd over de evt mankementen en de daarbij behorende kosten. Ik kan iedereen deze garage aanbevelen!

• Faciliteiten wachtruimte

een prettige ervaring om hier langs te gaan en rond te kijken

op je gemak rond kijken, er is keuze genoeg, een proefrit maken kan direct geregeld worden. er is tijd voor vragen en de rust in de zaak is er om ongestoord rond te kijken. de eigenaar bood een passende oplossing vwb betaling van de auto. de afhandeling - papieren - ging rust en geordend. mocht ik een andere auto willen dan ga ik hier zeker langs. een aanrder om hier langs te gaan en ik kan ze aanbevelen.

Aankoop Renault Captur

We zijn prettig geholpen bij de aankoop hiervan en kunnen deze garage aanbevelen, komt zeer goed over.

In een zin GEWELDIG!

Heb van mijn ouders een prachtige auto cadeau gekregen! Totale verrassing was wel dat we voor een andere auto gingen, maar met een prachtige Fiat Panda uit 2014 weg gingen! Nette ontvangst, lekkere koffie en de service is echt top! Zonneklep was stuk, gebeld en 3 dagen later!!! Was de nieuwe al binnen! Als dat geen service is! Absolute aanrader!! De rit vanuit Spijkenisse naar Kampen, meer dan de moeite waard!!!

• Faciliteiten wachtruimte

Bij binnenkomst in de showroom direct een goed gevoel.

Wij wilden onze dochter verrassen met een goed 2de hands autootje en kwamen na wat speurwerk bij de Vakgarage van Winsum te Kampen uit. Afspraak gemaakt voor bezichtiging. De auto stond al buiten klaar, maar in de showroom stond eigenlijk een beter exemplaar. Deze was jonger en zag er prima uit. Op de vraag of er ook een proefrit gemaakt kon worden, was dit geen enkel probleem. Dit ondanks het feit dat de bedoelde auto midden in de showroom stond en er heel wat verreden moest worden om de auto naar buiten te rijden. In goed vertrouwen werd de auto meegegeven. Het was een perfect karretje voor dochterlief en na enkele goede afspraken is de prijs op een prettige manier voor beide partijen rond gemaakt. Er volgde nog een APK keuring en reeds na 2 dagen al, stond de auto keurig klaar om opgehaald te worden. Onze ervaring met dit bedrijf is dat we keurig en correct zijn behandeld, een vriendelijke benadering door de verkoper en gevoelsmatig hier een prettige ervaring aan over houden.

• Faciliteiten wachtruimte

Perfekte garage en zeer klantvriendelijk

Al meer dan 22 jaar zijn wij bij deze vak garage. Diverse auto's bij deze garage gekocht. Wij zijn zeer tevreden over de service en de klantvriendelijkheid. Het onderhoud van de auto´s is hier in zeer goede handen.

• Faciliteiten wachtruimte

Klantgericht, betrouwbaar, professioneel, denken mee

Al jaren koop ik nieuwe auto bij van Winsum. En verzorgen zij onderhoud en APK. Zeer tevreden, altijd wordt meegedacht, overlegd. Vandaag een occasion opgehaald bij van Winsum. Normaliter zou ik geen occasion kopen, bij van Winsum wel. Kwestie van vertrouwen, omdat zij het bewezen hebben.

• Faciliteiten wachtruimte

Bij deze garage twee maal een gebruikte auto gekocht. Ik werd goed en eerlijk geadviseerd. Ook voor APK en onderhoud ga ik naar van Winsum. Als er een reparatie nodig is wordt ik altijd gebeld over de kosten en de reparatie wordt vakkundig en netjes uitgevoerd. De medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar. Kortom, ik ben zeer tevreden over deze garage!

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd een goede service en goed advies!

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer vriendelijk ontvangst en goed geholpen.

Ik heb ruim een jaar geleden een auto gekocht bij deze garage voor een hele goede prijs. Door ander werk werd deze auto overbodig. In overleg met deze garage hebben ze de auto weer terug genomen voor een hele redelijke prijs. In de periode dat ik met de auto heb gereden hebben ze me altijd keurig behandeld en netjes te woord gestaan. Voor vragen stonden ze altijd klaar. Onderhoud was ook top, inclusief de beschikking over een leenauto. Ze dringen je niets op en geven een eerlijk advies. Voor mijn volgende aankoop van een auto ga ik zeker weer naar deze garage terug!

• Faciliteiten wachtruimte

Echt een eerlijke Topgarage!

Ik koop hier al ruim 35 jaar auto's. Altijd tijd voor een kopje koffie en zijn altijd hun afspraken nagekomen, zelfs meer dan dat! Auto's keurig afgeleverd. Mocht er later iets stuk gaan dan lost men het altijd op. Gewoon een eerlijk autobedrijf waar helemaal niets mis mee is. Je kunt hier met een gerust hart een auto kopen.

Zeer slecht

Pas heel erg op voor deze garage! Veel geïmporteerde auto’s waar van alles mis mee is. Heeft voor de 3e keer een bmw te koop staan waar van alles mis mee is. Ook een fiat Punto die is terug gebracht met allemaal gebreken zet deze meneer gewoon weer te koop. Als je hier een auto koopt koop je gegarandeerd een kat in de zak.

Goede service .

Een perfecte garage klant vriendelijk en behulpzaam personeel als je wat hebt dan kijken ze er na en als het verholpen kan worden dan doen ze dat. Top.

Vrienderlijke klantgerichte garage

Zeer gemoederlijk prima sevice zeer behulpzaam personeel Perfecte auto sevice