Perfekte garage en zeer klantvriendelijk

Al meer dan 22 jaar zijn wij bij deze vak garage. Diverse auto's bij deze garage gekocht. Wij zijn zeer tevreden over de service en de klantvriendelijkheid. Het onderhoud van de auto´s is hier in zeer goede handen.

• Faciliteiten wachtruimte

Klantgericht, betrouwbaar, professioneel, denken mee

Al jaren koop ik nieuwe auto bij van Winsum. En verzorgen zij onderhoud en APK. Zeer tevreden, altijd wordt meegedacht, overlegd. Vandaag een occasion opgehaald bij van Winsum. Normaliter zou ik geen occasion kopen, bij van Winsum wel. Kwestie van vertrouwen, omdat zij het bewezen hebben.

Super!

Bij deze garage twee maal een gebruikte auto gekocht. Ik werd goed en eerlijk geadviseerd. Ook voor APK en onderhoud ga ik naar van Winsum. Als er een reparatie nodig is wordt ik altijd gebeld over de kosten en de reparatie wordt vakkundig en netjes uitgevoerd. De medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar. Kortom, ik ben zeer tevreden over deze garage!

Geweldig!

Altijd een goede service en goed advies!

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer vriendelijk ontvangst en goed geholpen.

Ik heb ruim een jaar geleden een auto gekocht bij deze garage voor een hele goede prijs. Door ander werk werd deze auto overbodig. In overleg met deze garage hebben ze de auto weer terug genomen voor een hele redelijke prijs. In de periode dat ik met de auto heb gereden hebben ze me altijd keurig behandeld en netjes te woord gestaan. Voor vragen stonden ze altijd klaar. Onderhoud was ook top, inclusief de beschikking over een leenauto. Ze dringen je niets op en geven een eerlijk advies. Voor mijn volgende aankoop van een auto ga ik zeker weer naar deze garage terug!

• Faciliteiten wachtruimte

Echt een eerlijke Topgarage!

Ik koop hier al ruim 35 jaar auto's. Altijd tijd voor een kopje koffie en zijn altijd hun afspraken nagekomen, zelfs meer dan dat! Auto's keurig afgeleverd. Mocht er later iets stuk gaan dan lost men het altijd op. Gewoon een eerlijk autobedrijf waar helemaal niets mis mee is. Je kunt hier met een gerust hart een auto kopen.

Zeer slecht

Pas heel erg op voor deze garage! Veel geïmporteerde auto’s waar van alles mis mee is. Heeft voor de 3e keer een bmw te koop staan waar van alles mis mee is. Ook een fiat Punto die is terug gebracht met allemaal gebreken zet deze meneer gewoon weer te koop. Als je hier een auto koopt koop je gegarandeerd een kat in de zak.

Goede service .

Een perfecte garage klant vriendelijk en behulpzaam personeel als je wat hebt dan kijken ze er na en als het verholpen kan worden dan doen ze dat. Top.

Vrienderlijke klantgerichte garage

Zeer gemoederlijk prima sevice zeer behulpzaam personeel Perfecte auto sevice

• Faciliteiten wachtruimte

Vandaag wederom een occasion bij Van Winsum gekocht. Ook deze keer weer prettig geholpen door de heer F. Fiks.

Omdat ik een lekke kreeg ben ik naar de dichtstbijzijnde garage gereden. Dat was Van Winsum. Binnen half uur kon ik weer verder, de band was gerepareerd. In die tussentijd lekker gekletst met de monteur en zeer vriendelijk geholpen.

Netjes en eerlijk zaken mee gedaan en eerlijk met het oplossen van een klein probeempje van onze nissan xtrail

Top service! Ongeveer 9 maanden geleden een andere accu er in laten zetten. Er zat een 50 ampère accu en deze is er ook weer in gezet. Ik heb een Diesel en dan moet er een 60 ampère accu in. Hierover gebeld en ik kon direct terecht voor het omwisselen van de accu. Hiervoor alleen de meerprijs voor de accu betaald. Erg fijn dat het op deze manier opgelost kon worden. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik super tevreden ben over de service. Ik kan deze garage iedereen aanraden!

No nonce benadering. Je koopt wat je ziet. Eerlijk is eerlijk

2 sterren: slechter dan verwacht

2e hands auto gekocht. Bij aankoop zelf moeten aangeven dat er volgens hun voorwaarden 6 maanden garantie op zat, terwijl 3 maanden in het koopcontract stond. Binnen 6 maanden problemen met de EGR, maar in plaats van vervangen werd deze uitgeprogrammeerd (stuk goedkoper). 3 maanden later enorme rookpluimen uit de auto. Toen naar een echte expert gegaan en de auto aangepakt. Ik kom er nooit weer.

Topgarage! Gewoon eerlijk en komen de gemaakte afspraken na. Ik koop daar als vrouw al meer dan 30 jaar auto’s. Voor mij geen andere garage.

Een aantal jaar ervaring met deze vakgarage. Ben zeer tevreden, altijd vriendelijk en deskundig. Een onderhouds beurt nodig of APK altijd plek op korte termijn. Top garage

vanaf 1982 ervaring met dit bedrijf en naar tevreden. Zelf rij ik al 49 jaar Fiat

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer negatieve ervaring. Eerst blijkt dat ze een dubbele afspraak hebben gemaakt en dan blijkt dat ze een andere auto hebben staan dan we hebben besproken. Erg slordig en onprofessioneel: hier doen we nooit meer zaken mee.

Vandaag m\'n Golf bij deze garage voor een APK en (hoognodig) onderhoud gehad. Alles is keurig geregeld, binnen een dag. Duidelijke uitleg wat er nodig was en allemaal netjes vervangen.

Kom al enkel jaren bij van Winsum voor onderhoudt, ondanks dat ik mijn andere auto daar niet heb gekocht, wordt je er als klant perfect behandeld en kan je er altijd terecht.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Ben al jaren klant bij van Winsum, veel auto\'s gekocht, eerst bij senior en nu al jaren bij junior, bij van Winsum ben en voel je echt een klant, de koffie staat altijd klaar, het onderhandelen gaat zeer gemoedelijk en succesvol! Kortom een echte aanrader, ook voor een goede reparatie ben je aan het goede adres!!

Garagebedrijf van Winsum is nog ouderwetse kwaliteit! Ik kocht er vorig jaar een Fiat Bravo geïmporteerd uit Duitsland met de juiste onderhoudshistorie. Het personeel reageert snel, ook wanneer je tussendoor iets kleins hebt zoals en lampje vervangen. Zeer tevreden over dit bedrijf en de auto waarin ik rij. Zowel in onderhoud als aanschaf van een andere auto zeer geschikt en professioneel!

We hebben in de zomer na een zwaar ongeval een andere auto moeten aanschaffen. Via internet kwam ik bij de vakgarage in winsum (wij wonen regio breda). De auto is snel voor ons in orde gemaakt en voor een hele redelijke en eerlijke prijs aan ons verkocht. Een erg geïnteresseerde verkoper eigenaar die ook erg begaan was met onze situatie (gelukkig geen gewonden gevallen). We hebben de auto nu enkele maanden in bezit naar volle tevredenheid. Bedankt voor de fijne en snelle service !!!!

• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.