Meerdere keren voor onderhoud geweest, zeer tevreden!

al jarenlang klant. diverse auto s van diverse merken daar gekocht. nog altijd uitermate tevreden

Mijn ervaringen met auto bedrijf Willem Schoon zijn ronduit geweldig! zowel bij aankoop van de auto als de aftersales geef ik een dikke tien!! De klant is daar nog echt koning en geen nummer,altijd het gevoel hebben dat je serieus genomen wordt ook bij problemen in de garantie periode wordt er altijd gedacht vanuit het oogpunt van de klant! kortom zeer aan te bevelen voor mensen die persoonlijk contact en service belangrijk vinden.

Al bijna 20 jaar koop ik al -en dat zijn er inmiddels veel!- mijn prive en bedrijfsauto\'s bij Willem. Hij heeft mij nooit teleurgesteld en hij zet bij \'pech\' altijd zijn beste beentje voor. Garantie op gebruikte auto is altijd ECHTE garantie. Ik kan u dit bedrijf zeer aanbevelen. Jos Rijser

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

NA REPERATIE AAN CATTELIESATOR BLIJFT ER GELUID HOORBAAR ER BLIJKT NOG EEN NW PIJP IN TE MOETEN DIE WAREN ZE VERGETEN NU 4MND LATER HET GELUID WAS WEL VEEL MINDER MAAR MIJN MAN VOELDE ZICH ER NIET GOED OVER HET GELUID IS NU WEER TERUG BIJ EEN ANDERE GARAGE EEN SECETOPTIE GEVRAAGT WAT BLIJKT DE NW PIJP IS NIET VERVANGEN WAT EEN SERVICE HE EERST 535EURO BETALEN DAN IS HET NIET GOED EN NU MOET ER ALSNOG EEN NW PIJP ONDER KOSTE 250EURO JAJA WAAR WORDEN WE RIJK VAN HESLECHTE SERVICE EN BALEN KIJKEN OF WE WAT VAN ZE VERGOED KRIJGEN ANDERS WEET IK NIET WAT IK DOE DENK MAAR NAAR DE CONSIMENTBOND STAPPEN ZIJN ZE HELEMAAL GEK JE WORDT GEWOON BELASERT

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Nu meer als 25 jaar trouwe klant en zeer tevreden over de service en klantgerichtheid van dit familiebedrijf. Alfa Romeo is mijn merk en zal dat blijven. Dat is mede te danken aan de deskundigheid en eerlijke benadering bij storingen en service vragen.

Autobedrijf Willem Schoon is een erg prettig autobedrijf om zaken mee te doen. Onderhoud wordt goed geregeld, afspraken worden altijd nagekomen en er zal nooit een keer iets vervangen worden wat eigenlijk nog niet nodig was/is. Dit geeft ons een hoge mate van vertrouwen in het bedrijf waardoor we al enige jaren het onderhoud van onze auto\'s hier laten doen en geenzins van plan zijn om een ander bedrijf op te zoeken.