Al mijn kinderen kochten hun eerste auto bij Willem Schoon. Goede prijs,kwaliteit en een heel prettig mens om mee om te gaan! En hele goede service, altijd bereid om te helpen, gewoon een heel goed en betrouwbaar bedrijf waar je van op aan kunt!

2 sterren: slechter dan verwacht

Slechte service, auto van over de 10.000 gekocht, de auto is geen eens schoongemaakt. Aantal mankementen na het kopen, werd gezegd gelukkig heb je het zelf opgelost. Wie weet wat mij nog te verwachten staat.

Van de week een hele leuke Colt gekocht met automaat, na een zeer behulpzame service.

Al jaren zijn wij vaste klant bij Willen Schoon. De eerste keer dat wij er een auto kochten beloofden wij dat als wij tevreden zouden zijn, dan zouden wij klant blijven en ook een volgende auto aldaar kopen. Zo gezegd, zo gedaan. Samenvattend, een plezierig en betrouwbaar bedrijf. Enig minpuntje is de afstand, wij wonen in Amsterdam en moeten dus altijd een stukje rijden.

Bij deze wil ik Willem Schoon nogmaals bedanken voor de uitmuntende service die ik heb gekregen!

Afgelopen zaterdag mijn Hyundai santa fe opgehaald, alles prima in orde! er zaten zelfs nieuwe voorbanden onder, terwijl de oude toch nog goed waren voor de APK, klasse service! bij deze garage blijf ik zeker terug komen!

Een topbedrijf. Ze helpen je snel en vakkundig en hebben altijd tijd voor je.

Bedankt fam.Schoon voor de perfecte service, een echt familiebedrijf die ons probleem voor 100 % hebben opgelost. Ik heb nu een geweldige Mercedes, nogmaals bedankt voor jullie inzet en service.

Prima bedrijf, twee auto\"s bij hun gekocht, een Opel Agia en een Bmw 1 serie diesel. Top service, zoals het hoort!

Een gebruikte Peugeot voor mijn vrouw gekocht bij vakgarage Willem Schoon.Wij zijn daar echt super behandeld mijn vrouw en ik,wij herkennen dan ook niets van die slechte recensie met als cijfer 2,7 integendeel van ons een dikke 10! Een mooi voorbeeld is dat ik de auto inspecteerde na de proefrit en vertelde tegen de Heer Schoon dat de auto prima reed en de banden er (naar mijn idee) nog goed uitzagen.Ook de remmen waren prima in orde zo constateerde ik bij de proefrit! Bij aflevering stond de Peugeot op 4 nieuwe banden en de voorremmen waren vervangen! Dit voor een auto van € 4000 vind ik echt TOP service! Mijn vrouw is afgelopen week nog even terug geweest met een kapotte lamp,deze is door Jack Schoon vervangen,en op de vraag wat mijn vrouw schuldig was antwoordde Jack...niets service van de zaak! Kortom Garage Schoon een echte aanrader!

Vorige week bij Willem Schoon mijn Peugeot aangeschaft. Ik ben zeer te spreken over de service, kennis en klantvriendelijkheid van dit bedrijf. Geen onverwachte verassingen, want de heren van de verkoop zijn duidelijk en direct. Ik beveel Vakgarage Willem Schoon aan iedereen aan!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Proefrit gemaakt. Bij aankomst werd kilometerstand verhoogd met 50%. Automaat schokt. Verkoper had tot de hoek en terug gereden.......

Een zeer goede service na aanschaf bleek er een mankement aan de auto te zijn en ondanks dat het geen garantie was heeft men het heel coulant op gelost Top geregeld

2 Weken geleden hebben wij bij Willem Schoon onze Audi Q5 aangeschaft, op ons gemak konden we lekker rondkijken en even een goede proefrit met de auto maken. Geen slap geouwehoer over de auto en van die slappe verkoop praatjes maar een echt eerlijk oordeel,goede informatie en een uitstekende verkoper, die absoluut geen druk op je legt! Kortom een super auto gekocht bij een mooi familie bedrijf en met een super goed gevoel de deur uit!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed maar ik heb een auto gekocht voor 3900 euro bij thuis komst op de internet stond de auto voor 3250 .dat vindt ik niet zo netjes voel mij tocht benadeeld

Vriendelijk en goed geholpen bij het kopen van een auto. Deze werd perfect afgeleverd! En zelfs ongevraagd voorzien van nieuwe APK. Ik ben zeer tevreden!!

Ik heb pas een auto gekocht bij Willem Schoon en ben erg tevreden. Ik ben zeer goed behandeld en ze hebben mij echt het gevoel gegeven dat ik welkom ben niet de standaard autoverkoper! Service is erg goed, ook de nazorg is top. Zeker aan te bevelen als op zoek bent naar een mooie occasion met top service en een persoonlijke benadering! Mvg Jeff

Dit was onze eerste ervaring met autobedrijf Willem Schoon. Auto gekocht zonder garantie,zo mee met de bijbehorende korting. Na een maand liep de motor vast,en moest de motor vervangen worden door een andere. Meneer Schoon heeft mijn auto uit Friesland gehaald en gelijk een leen auto meegenomen. Schoon heeft er een andere motor in gezet voor een hele nette prijs,dat geen enkel ander bedrijf zou doen. Auto weer netjes in Friesland afgeleverd. Dit bedrijf verdiend een dikke 10 voor service en klantvriendelijkheid. Vr Gr Douwe uit Kollum.

Echt een Top bedrijf..hier ben je nog geen nummer en altijd welkom,ook voor een bak koffie!

Zeer positief! klantvriendelijk bedrijf

Vriendelijk,goede Service,en behulpzaam. Kom er al jaren ,met veel plezier,ook gewoon voor een praatje en een kop koffie.