Een gebruikte Peugeot voor mijn vrouw gekocht bij vakgarage Willem Schoon.Wij zijn daar echt super behandeld mijn vrouw en ik,wij herkennen dan ook niets van die slechte recensie met als cijfer 2,7 integendeel van ons een dikke 10! Een mooi voorbeeld is dat ik de auto inspecteerde na de proefrit en vertelde tegen de Heer Schoon dat de auto prima reed en de banden er (naar mijn idee) nog goed uitzagen.Ook de remmen waren prima in orde zo constateerde ik bij de proefrit! Bij aflevering stond de Peugeot op 4 nieuwe banden en de voorremmen waren vervangen! Dit voor een auto van € 4000 vind ik echt TOP service! Mijn vrouw is afgelopen week nog even terug geweest met een kapotte lamp,deze is door Jack Schoon vervangen,en op de vraag wat mijn vrouw schuldig was antwoordde Jack...niets service van de zaak! Kortom Garage Schoon een echte aanrader!

Vorige week bij Willem Schoon mijn Peugeot aangeschaft. Ik ben zeer te spreken over de service, kennis en klantvriendelijkheid van dit bedrijf. Geen onverwachte verassingen, want de heren van de verkoop zijn duidelijk en direct. Ik beveel Vakgarage Willem Schoon aan iedereen aan!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Proefrit gemaakt. Bij aankomst werd kilometerstand verhoogd met 50%. Automaat schokt. Verkoper had tot de hoek en terug gereden.......

Een zeer goede service na aanschaf bleek er een mankement aan de auto te zijn en ondanks dat het geen garantie was heeft men het heel coulant op gelost Top geregeld

2 Weken geleden hebben wij bij Willem Schoon onze Audi Q5 aangeschaft, op ons gemak konden we lekker rondkijken en even een goede proefrit met de auto maken. Geen slap geouwehoer over de auto en van die slappe verkoop praatjes maar een echt eerlijk oordeel,goede informatie en een uitstekende verkoper, die absoluut geen druk op je legt! Kortom een super auto gekocht bij een mooi familie bedrijf en met een super goed gevoel de deur uit!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed maar ik heb een auto gekocht voor 3900 euro bij thuis komst op de internet stond de auto voor 3250 .dat vindt ik niet zo netjes voel mij tocht benadeeld

Vriendelijk en goed geholpen bij het kopen van een auto. Deze werd perfect afgeleverd! En zelfs ongevraagd voorzien van nieuwe APK. Ik ben zeer tevreden!!

Ik heb pas een auto gekocht bij Willem Schoon en ben erg tevreden. Ik ben zeer goed behandeld en ze hebben mij echt het gevoel gegeven dat ik welkom ben niet de standaard autoverkoper! Service is erg goed, ook de nazorg is top. Zeker aan te bevelen als op zoek bent naar een mooie occasion met top service en een persoonlijke benadering! Mvg Jeff

Dit was onze eerste ervaring met autobedrijf Willem Schoon. Auto gekocht zonder garantie,zo mee met de bijbehorende korting. Na een maand liep de motor vast,en moest de motor vervangen worden door een andere. Meneer Schoon heeft mijn auto uit Friesland gehaald en gelijk een leen auto meegenomen. Schoon heeft er een andere motor in gezet voor een hele nette prijs,dat geen enkel ander bedrijf zou doen. Auto weer netjes in Friesland afgeleverd. Dit bedrijf verdiend een dikke 10 voor service en klantvriendelijkheid. Vr Gr Douwe uit Kollum.

Echt een Top bedrijf..hier ben je nog geen nummer en altijd welkom,ook voor een bak koffie!

Zeer positief! klantvriendelijk bedrijf

Vriendelijk,goede Service,en behulpzaam. Kom er al jaren ,met veel plezier,ook gewoon voor een praatje en een kop koffie.

Meerdere keren voor onderhoud geweest, zeer tevreden!

al jarenlang klant. diverse auto s van diverse merken daar gekocht. nog altijd uitermate tevreden

Mijn ervaringen met auto bedrijf Willem Schoon zijn ronduit geweldig! zowel bij aankoop van de auto als de aftersales geef ik een dikke tien!! De klant is daar nog echt koning en geen nummer,altijd het gevoel hebben dat je serieus genomen wordt ook bij problemen in de garantie periode wordt er altijd gedacht vanuit het oogpunt van de klant! kortom zeer aan te bevelen voor mensen die persoonlijk contact en service belangrijk vinden.

Al bijna 20 jaar koop ik al -en dat zijn er inmiddels veel!- mijn prive en bedrijfsauto\'s bij Willem. Hij heeft mij nooit teleurgesteld en hij zet bij \'pech\' altijd zijn beste beentje voor. Garantie op gebruikte auto is altijd ECHTE garantie. Ik kan u dit bedrijf zeer aanbevelen. Jos Rijser

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

NA REPERATIE AAN CATTELIESATOR BLIJFT ER GELUID HOORBAAR ER BLIJKT NOG EEN NW PIJP IN TE MOETEN DIE WAREN ZE VERGETEN NU 4MND LATER HET GELUID WAS WEL VEEL MINDER MAAR MIJN MAN VOELDE ZICH ER NIET GOED OVER HET GELUID IS NU WEER TERUG BIJ EEN ANDERE GARAGE EEN SECETOPTIE GEVRAAGT WAT BLIJKT DE NW PIJP IS NIET VERVANGEN WAT EEN SERVICE HE EERST 535EURO BETALEN DAN IS HET NIET GOED EN NU MOET ER ALSNOG EEN NW PIJP ONDER KOSTE 250EURO JAJA WAAR WORDEN WE RIJK VAN HESLECHTE SERVICE EN BALEN KIJKEN OF WE WAT VAN ZE VERGOED KRIJGEN ANDERS WEET IK NIET WAT IK DOE DENK MAAR NAAR DE CONSIMENTBOND STAPPEN ZIJN ZE HELEMAAL GEK JE WORDT GEWOON BELASERT

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Nu meer als 25 jaar trouwe klant en zeer tevreden over de service en klantgerichtheid van dit familiebedrijf. Alfa Romeo is mijn merk en zal dat blijven. Dat is mede te danken aan de deskundigheid en eerlijke benadering bij storingen en service vragen.

Autobedrijf Willem Schoon is een erg prettig autobedrijf om zaken mee te doen. Onderhoud wordt goed geregeld, afspraken worden altijd nagekomen en er zal nooit een keer iets vervangen worden wat eigenlijk nog niet nodig was/is. Dit geeft ons een hoge mate van vertrouwen in het bedrijf waardoor we al enige jaren het onderhoud van onze auto\'s hier laten doen en geenzins van plan zijn om een ander bedrijf op te zoeken.