Perfecte service en niet opdringerig.

Afgelopen zaterdag mijn wagen opgehaald. Alles wat was beloofd was gedaan plus meer. Grote klasse . Auto glom en was van binnen superschoon. Je bent daar echt klant geen geslijm maar gewoon een eerlijk verhaal.

• Faciliteiten wachtruimte

Ongeveer een half jaar geleden hier een Ford C-Max uit 2015 gekocht. na een aantal weken begonnen er meldingen op het dashboard te verschijnen waardoor ik terug ben gegaan. er bleek een draadbreuk te zitten naar één van de sensoren, dit probleem is door de mannen gelukkig kosteloos verholpen en ze namen zelfs de moeite om de wagen nog even door de wasstraat te halen voor ik hem kwam ophalen, grote klasse! inmiddels rij ik alweer een aantal maanden meldingsvrij en kan ik zeggen dat ik met een tevreden gevoel terugkijk op hoe ik geholpen ben.

klantgerichte garage

Kocht hier een goede tweede hands mercedes cabrio;het is zonder meer prettig zaken doen met deze garage; had na aankoop nog wat vragen over de auto vragen waar correct en klantvriendelijk mee werd omgegaan.Aanrader dus!

Super goede ervaring

Onlangs mooie BMW 116I gekocht bij Bastiaan. Kort erna paar kleine dingetjes ontdekt. Dit is vervolgens snel opgelost en zonder extra kosten (auto gekocht zonder garantie). Ik kan iedereen aanraden hier een auto aan te schaffen. Vriendelijk en erg netjes. Goede prijzen.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer betrouwbaar en klant vriendelijk

Mijn tweede Mercedes gekocht bij garage Schoon en weer uiterst tevreden,de service is geweldig!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service, snelle reacties en ook nog eens enthousiast personeel! Ik zou er zo weer een auto kopen

Nog steeds te vreden 3 maanden verder

Heb nu een goeie auto voor een goeie prijs. Eindelijk weer met een vertrouwd gevoel in de auto. Ze zijn vriendelijk, snel, logies bedrijf. Zijn bereid mee te denken en zelfs te helpen door inruil/prijsdaling. Top! Bedankt!

• Faciliteiten wachtruimte

Auto gekocht met achteraf een geluidje, netjes opgelost

Ik had hier een auto gekocht waar ik verder heel blij mee was. Er bleek echter een geluidje te ontstaan bij het rechter voorwiel. gebeld naar de garage en word netjes te woord gestaan. Afspraak gemaakt en auto langgebracht. Meteen naar gekeken en netjes opgelost door de garage! Zeer te spreken.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Perfect!

Een paar maanden geleden hebben mijn vriend en ik een auto bij Willem Schoon gekocht. Willem was erg vriendelijk en gaf goede service. De auto werd netjes afgeleverd. We zijn erg te spreken over deze vakgarage.

Uitstekende ervaring..

Heel erg beleefd en behulpzaam, denkt graag mee in oplossingen en houdt zich aan zijn afspraken. Ben heel erg tevreden en kan hem zeker aanraden!

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer slechte ervaring met deze garage ze verkopen je een kat in de zak

ik vorig jaar een audi gekocht voor €4000,00 en we hebben in een jaar tijd alleen maar ellende gehad met de auto, binnen 1 maand zaten we al aan €1500,00 aan reparatie kosten, deze garage koopt auto's in en controleert schijnbaar niet of ie wel in orde is Zo is de volgende zaken in juli/ aug 2019 vervangen Nokkenass versteller Distributie ketting Koel ventilatoren Bodies met sterker naar boggies 2 stuks Juni 2020 vervangen: Distributie set (Waterpomp + distributieriem) Remblokken, alle 4 ollielekage verholpen Airco service beurt Multiriem spanner Motorsteun

• Faciliteiten wachtruimte

Een topbedrijf, al decennia!

Dit bedrijf is al tientallen jaren voor mijn familie op autogebied de steun en toeverlaat. Altijd dienstbaar. Altijd kwaliteit. Altijd vriendelijk.

Helemaal goed

Problemen met auto, koppeling naar de gallemiezen. Snel geholpen! Leenauto. Absoluut helemaal geen gezeur, viel onder garantie. Ofwel, aanbevolen

• Faciliteiten wachtruimte

BETER dan zoals het hoort

Kom al jaren bij dit bedrijf en verwijt mijzelf keer op keer dat ik nog nooit een recensie heb gegeven. Feitelijk heb ik ook niets te vertellen, want deze garage straalt niet alleen in alle opzichten de professionaliteit uit die je als klant mag verwachten, maar geeft die daadwerkelijk ook!

• Faciliteiten wachtruimte

Perfect, afspraak is afspraak!

Bij Bastiaan een prachtige auto gekocht. Diverse afspraken gemaakt ten aanzien van beurt, garantie en update navigatie. De auto is perfect afgeleverd en alle afspraken zijn volledig nagekomen. Zo zou het altijd moeten! Helaas hebben wij andere ervaringen. Hopelijk hoeven wij geen gebruik te maken van de aangeboden garantie! Maar wij zijn er van overtuigd dat dit netjes wordt nagekomen. Hopelijk is dit de basis voor een langjarig contact, ondanks dat wij er ruim een uur voor moeten reizen! Bastiaan bedankt en graag tot ziens!

• Faciliteiten wachtruimte

voor mijn vrouw de zoveelste gebruikte auto gekocht bij dit bedrijf,en alles ging weer zoals altijd top!! Niet alleen de aflevering maar ook de aftersales is hier werkelijk top, van receptie..werkplaats tot aan de verkoop je merkt hier nog echt dat de klant koning is!

Prima bedrijf, prima mensen, uiterst betaalbaar en betrouwbaar. Altijd leenauto beschikbaar. Eerste monteur Pina die mijn Mercedes altijd doet is een topper. Andreas Naber, Den Haag / Alkmaar

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

dit is werkelijk een top bedrijf en mensen van hun woord,kocht mercedes van 12 jaar oud waarmee paar dingen mis gingen,eigenaar toonde zich zeer betrokken en loste de problemen(ondanks hoge kosten) naar alle tevredenheid op,koop mijn volgende auto 100% zeker weer bij dit bedrijf,zeker voor ieder1 een aanrader

Ik had een probleem met mijn Fiat. Hij draaide maar op 3 cilinders van de 4. Direct de Fiat-dealer gebeld: die had geen tijd. Of ik later terug wilde komen.... Daarna Willem Schoon gebeld: we hebben het druk, maar kom maar langs, dan gaan we eerst kijken. Daarna hebben ze direct het probleem opgelost. Zo hoort het!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een dikke pluim voor de service bij deze garage. De lekke band van mijn auto thuis gemaakt en snelle aktie nadat mijn uitlaat kapot was, keurig een leenauto mee.Top!!

Zeer mooie en goede mercedes gekocht bij dit bedrijf vriendelijke eigenaar en laat je ook rustig kijken naar het aanbod niet opdringerig en alles wordt na aankoop goed afgehandeld

Op advies van mijn vader bij Willem Schoon een auto gekocht.En kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over dit bedrijf.Ondanks de lage prijs van deze auto is de auto toch keurig afgeleverd! Mijn volgende \'\'duurdere\'\' auto komt dan ook zeker weer bij dit bedrijf vandaan!!

Wij hebben bij dit bedrijf een BMW touring gekocht en zijn hierover zeer tevreden! Niet alleen over de auto maar vooral de manier waarop de koop en de aflevering tot stand kwam verdient alle lof!! Hier is de klant nog echt koning!

Al jaren mijn vaste garage. Geweldige service en enorm deskundig.

Prima bedrijf om zaken mee te doen!